Mis(s)Understood Skrevet 1. mars 2016 #21 Del Skrevet 1. mars 2016 En av de absolutt flotteste (på alle vis) menn jeg noengang har møtt er 174 cm høy. Om jeg går med høye hæler er jeg rett oppunder 180 høy selv. Det plager meg ikke en plass. Den største utfordringen er dessverre ofte at noen menn har problemer med kvinner som blir høyere enn dem når selskapsskoene er på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #22 Del Skrevet 1. mars 2016 Også skal kvinner ha oss til å tro at høyde ikke betyr noe. Vel de prøver jo også å få oss til å tro at penger ikke betyr noe. Og la oss ikke glemme at de også prøver og overbevise oss at makt ikke har noe å si. Men gang på gang bekrefter de at både høyde, penger og makt har noe å si Anonymkode: c58cb...c39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 1. mars 2016 #23 Del Skrevet 1. mars 2016 Ja, alle de som sier det ikke betyr noe er jo usynlige. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #24 Del Skrevet 1. mars 2016 Jeg har aldri forstått meg på kvinner som er så oppslukt i mannens høyde. Dette er visst noe som er veldig vanlig, men tanken har aldri streifet meg før jeg leste alle disse høydetrådene på KG. Jeg vil ikke karakterisere en mann på 174 cm som en lav mann. Det er vel helt gjennomsnittlig. Jeg snakket med en mann på 165 cm en gang som vegret seg sånn for å fortelle høyden sin til meg. Jeg er 165 cm selv og så ikke på det som et problem. Han har nok møtt mange kvinner som har luket han bort kun på grunn av høyden. Veldig synd... Anonymkode: d528d...193 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #25 Del Skrevet 1. mars 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Også skal kvinner ha oss til å tro at høyde ikke betyr noe. Vel de prøver jo også å få oss til å tro at penger ikke betyr noe. Og la oss ikke glemme at de også prøver og overbevise oss at makt ikke har noe å si. Men gang på gang bekrefter de at både høyde, penger og makt har noe å si Anonymkode: c58cb...c39 Er du klar over at kvinner ikke er en homogen gruppe? Selv om noen kvinner sier ditt, og andre kvinner sier datt vil det jo ikke si at kvinner er dobbeltmoralister som sier en ting og gjør noe annet. Dette er forskjellige kvinner. Det er heller ikke et rart fenomen at kvinner er forskjellige på disse områdene. Anonymkode: d528d...193 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zouk Skrevet 1. mars 2016 #26 Del Skrevet 1. mars 2016 Du kan ikke noe for hva du liker, selvsagt. Men hvis det ellers er en bra mann og du trenger høye hæler for å bli like høy som ham, ikke høyere, så synes jeg du er heldig. Men er det en dealbreaker for deg, så er det det, og lite å gjøre med. Jeg er høy selv, men liker best lavere menn. Den kombinasjonen er litt lei av og til, he he. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ashanti Skrevet 1. mars 2016 #27 Del Skrevet 1. mars 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri forstått meg på kvinner som er så oppslukt i mannens høyde. Dette er visst noe som er veldig vanlig, men tanken har aldri streifet meg før jeg leste alle disse høydetrådene på KG. Jeg vil ikke karakterisere en mann på 174 cm som en lav mann. Det er vel helt gjennomsnittlig. Jeg snakket med en mann på 165 cm en gang som vegret seg sånn for å fortelle høyden sin til meg. Jeg er 165 cm selv og så ikke på det som et problem. Han har nok møtt mange kvinner som har luket han bort kun på grunn av høyden. Veldig synd... Anonymkode: d528d...193 Menn henger seg opp i pupper, rumpe, lår og hår, så tenker at det ikke er så rart at vi damer har preferanser vi også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #28 Del Skrevet 1. mars 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri forstått meg på kvinner som er så oppslukt i mannens høyde. Dette er visst noe som er veldig vanlig, men tanken har aldri streifet meg før jeg leste alle disse høydetrådene på KG. Jeg vil ikke karakterisere en mann på 174 cm som en lav mann. Det er vel helt gjennomsnittlig. Jeg snakket med en mann på 165 cm en gang som vegret seg sånn for å fortelle høyden sin til meg. Jeg er 165 cm selv og så ikke på det som et problem. Han har nok møtt mange kvinner som har luket han bort kun på grunn av høyden. Veldig synd... Anonymkode: d528d...193 Jeg mistenker at TS er en mann som troller, om det kan trøste deg litt. Jeg har vært dritforelska i menn som er 170 og i menn som er 180. Ville mye heller vært sammen med en morsom kjekkas på 170 enn en traust og tilbaketrukket fyr på 185. Hilsen kvinne 165 cm Anonymkode: 84e8a...7a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardenus Skrevet 1. mars 2016 #29 Del Skrevet 1. mars 2016 Min samboer er 5cm høyere enn meg, og hennes kriterier når hun var singel var å finne seg en mann som var høyere enn henne, hadde blondt hår og blå øyne. Så finner hun meg, 5cm lavere, brunt hår, brune øyne. Jeg var visst for bra til å dumpes pga kriteriene hennes. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #30 Del Skrevet 1. mars 2016 Jeg er 160 og eksen min er 172. Det funka kjempebra høydemessig og det var ikke akkurat derfor det ble slutt. Mannen min er 186. Det går jo greit og jeg elsker han og bryr meg ikke om noe så uviktig som høyde, men jeg synes det er veldig slitsomt å kysse på han når vi står. Så ideelt sett hadde jeg nok foretrukket at han var litt lavere eller jeg var høyere, men jeg synes han er perfekt som han er altså Anonymkode: 39334...9b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummels Skrevet 1. mars 2016 #31 Del Skrevet 1. mars 2016 Jeg er ca 190. Er jeg perfekt nok for deg? Seriøst det er vel ikke høyden du går etter? Er det høyden du forelsker deg i altså? Jaja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallis Skrevet 1. mars 2016 #32 Del Skrevet 1. mars 2016 Det hadde jeg ikke tenkt på:) du blir jo ikke høyere enn han likevel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet 1. mars 2016 #33 Del Skrevet 1. mars 2016 Jeg har en høydepreferanse selv, men altså, han er høyere enn deg selv når du går i hæler! Hva er problemet da? Of topic: hvor er de høye mannfolka? Høy kvinne her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 2. mars 2016 #34 Del Skrevet 2. mars 2016 Hvis han er kjekk og du ikke vil ha ham, så kan jeg godt ta ham jeg! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #35 Del Skrevet 2. mars 2016 Hvis høyden er et problem for deg får du selv finne ut om du vil leve med det eller ikke. Jeg er 168 og kjæresten er 174, før jeg møtte han gikk jeg ofte i høye hæler. Jeg har med glede lagt de høyeste hælene på hylla. Det er ingen andre enn min kjære jeg vil se bra ut for, ikke minst ha ham til å føle seg komfortabel med meg, om det så innebærer å måtte være litt lavere enn ham! (Jeg selv hadde følt meg litt ukomfortabel om jeg plutselig ble høyere enn ham etter et år sammen pga høye hæler) Anonymkode: 7850c...cd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå