Gå til innhold

Kjekk mann, men bare 174?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er selv 166, blir ofte 172-173 med sko på. 

Ja, jeg kan droppe de høye hælene, men jeg liker de. Jeg har kun vært sammen med høye menn før, aldri en som er så lav. 

Hvor mye har høyden å si for dere andre jenter? Betyr det egentlig noe da? Vi er godt voksne og jeg kunne ønske at jeg ikke var så overfladisk, men jeg kjenner at det plager meg at han ikke er høyere. Min idealhøyde på menn er 185 :) 

Anonymkode: 76105...d98

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 2,5cm for kort da 182,5 :laugh: Jeg liker lave jenter så lenge de ikke oppfører seg som en fjortis ;)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min er 175 og jeg er 160. Veldig grei høydeforskjell. Samboer er 190, og jeg merker jo forskjell :fnise:

Men synes ikke du burde la dét stoppe deg. Han er jo høyere enn deg uansett! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg også foretrekker menn over 185. Er selv 164. Har aldri vært sammen med noen lavere enn 187. Skjønner godt hva du mener, man har jo preferenser uansett hvor lite korrekt det er. I en rosa verden hadde selvsagt ikke høyde hatt noe å si, men det er jo ikke sånn det er i virkeligheten.

Jeg ville forsøkt med fyren, han er jo noen cm høyere, og sett hvordan det fungerte :) hvis det plager deg veldig og hans andre kvaliteter ikke klarer å veie opp mot det så må du gå videre:)

Anonymkode: afa78...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir jo ikke høyere enn han uansett? Jeg ser ikke problemet.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker lave menn. Aldri skjønt poenget med nakkesleng når man skal se på, kysse på etc.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis alt det andre veier opp bra så synes jeg høyden er en filleting å bry seg om. Han er høyere enn deg uansett hva du gjør så hva er problemet?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har aldri hatt høyde som noe krav, men jeg er 164 selv. Jeg synes ikke du skal bry deg så lenge alt annet klaffer.

Anonymkode: 56caa...c5a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes du skal finne deg en annen, han fortjener bedre.

Anonymkode: 10700...1ef

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg kan droppe de høye hælene, men jeg liker de. Jeg har kun vært sammen med høye menn før, aldri en som er så lav. 

Hvor mye har høyden å si for dere andre jenter? Betyr det egentlig noe da? Vi er godt voksne og jeg kunne ønske at jeg ikke var så overfladisk, men jeg kjenner at det plager meg at han ikke er høyere. Min idealhøyde på menn er 185 :) 

Han blir jo også høyere med sko. Hvis høyden hans plager deg, så kan du enten kutte han ut eller så kan du akseptere "feilene" hans. Jeg anbefaler sistnevnte, da du ville finne "feil" i alle mannfolk. Høyde, pikkstørrelse og kroppsbygning er viktig, men jeg vil påstå at de personlige egenskapene er minst like viktige. Man treffer sjelden mennesker som bare har positive egenskaper, fysisk og psykisk. Det er vell ikke tilfeldig at du ikke lenger er sammen med disse høye mennene. Personlig er jeg rundt 180+ cm og er fornøyd med det. Andre mannfolk har masse komplekser rundt egen høyde og det vil påvirke forholdet. Har han komplekser, så kan det bli vanskelig. Er han selv fornøyd, så kan han være en bra partner. Det viktigste er at begge er fornøyd i eget skinn og at begge aksepterer den andres kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tviler på det har noe å si ..jeg er nesten 190 men det er alle "kompisene" mine på 175-80 som stikker av med damene...hehe

Anonymkode: f58a4...da3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når jeg tenker på drømmemannen min, er han jo høy (185-190). Men jeg har jo falt pladask for lave menn, og til og med menn som har vært en centimeter eller to lavere enn meg. Jeg er 172 og blir kanskje bortimot 180 med hæler. For min del har det ingenting å si når jeg først har falt for noen. Om jeg er høyere enn ham med hæler, så gjør det meg ingenting.

Anonymkode: 1002a...bc4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg syns ikke 174 er så lavt jeg da. Er selv 168 og syns det er fin str med 174. Bruker sneakers så det går helt fint ;)

Anonymkode: f8d85...fb9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Samboern er 174 cm høy og jeg syns det er helt perfekt!! Han kunne sikkert vært ganske mye lavere uten at jeg hadde tenkt over det og. Har helt ærlig aldri brydd meg om høyden på menn, med unntak av et tilfelle. Det var da jeg klina med en på nesten 1.90 for mange år siden. Har aldri hatt så vondt i nakken før :fnise:

Anonymkode: 81d29...e7b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får la han låne et par av de høye hælene dine da vettu eller kjøpe buffalosko til han. Med de høyeste buffaloskoene burde han bli mer enn høy nok. :P Er du heldig, kanskje du har noen liggende fra det glade 90-tall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et vanlig å like høye menn. Det er ikke overfladisk. Om daten ikke er høy nok bør du glemme han, men la han få vite at det er høyden hans. Det er så deprimerende å bli avvist hele tiden uten å vite grunnen. Da kan han i det minste lære av sine feil og oppsøke lavere kvinner i fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...