AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #1 Del Skrevet 1. mars 2016 Er dette noe dere snakker om med barna deres? Hvis dere er sammen med barnefar eller en annen mann, sier dere til barna deres at dere også liker damer? Når barne blir tenåringer kommer jo gjerne slike ting opp, vil dere da fortelle at dere liker begge kjønn? Anonymkode: 605af...5cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #2 Del Skrevet 1. mars 2016 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dette noe dere snakker om med barna deres? Hvis dere er sammen med barnefar eller en annen mann, sier dere til barna deres at dere også liker damer? Når barne blir tenåringer kommer jo gjerne slike ting opp, vil dere da fortelle at dere liker begge kjønn? Anonymkode: 605af...5cc Jeg sier at man kan være kjæreste med samme kjønn eller motsatt kjønn. Min datter er bare tre år enda, men når hun nærmer seg puberteten tenker jeg at det er naturlig å si at jeg har hatt både jentekjærester og guttekjærester, men når jeg traff mannen i mitt liv - så er det han jeg deler livet mitt med. Hvem jeg tenner på i en folkemengde, eller på film er ikke noe jeg vil si til verken barn eller voksne utover mannen. Anonymkode: 5869b...4d2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #3 Del Skrevet 1. mars 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg sier at man kan være kjæreste med samme kjønn eller motsatt kjønn. Min datter er bare tre år enda, men når hun nærmer seg puberteten tenker jeg at det er naturlig å si at jeg har hatt både jentekjærester og guttekjærester, men når jeg traff mannen i mitt liv - så er det han jeg deler livet mitt med. Hvem jeg tenner på i en folkemengde, eller på film er ikke noe jeg vil si til verken barn eller voksne utover mannen. Anonymkode: 5869b...4d2 Er du åpen om legningen din sånn ellers? Hva sier svigerfamilien din f.eks? Anonymkode: 605af...5cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alan Smithee Skrevet 1. mars 2016 #4 Del Skrevet 1. mars 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg sier at man kan være kjæreste med samme kjønn eller motsatt kjønn. Min datter er bare tre år enda, men når hun nærmer seg puberteten tenker jeg at det er naturlig å si at jeg har hatt både jentekjærester og guttekjærester, men når jeg traff mannen i mitt liv - så er det han jeg deler livet mitt med. Hvem jeg tenner på i en folkemengde, eller på film er ikke noe jeg vil si til verken barn eller voksne utover mannen. Anonymkode: 5869b...4d2 Høres fornuftig ut, og som det jeg har tenkt å gjøre selv. Jeg begynte å stille spørsmål omkring det å være kjæreste med en jente når jeg var fire år, så jeg tenker det er lurt å være forberedt på at det kan komme opp så snart trollungen min har lært å snakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #5 Del Skrevet 1. mars 2016 Jeg er åpen til barnet mitt om at jeg var kjæreste med ei jente i flere år før jeg traff pappaen hans. For meg er det viktig at det ikke kommer som et sjokk dersom jeg skulle bli kjæreste med ei jente igjen. Sønnen min sier selv at han skal være kjæreste med en gutt når han blir voksen, men han er bare 5, så det tenker jeg ikke nødvendigvis betyr noe. Anonymkode: 56dd1...32c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strawberry Fields Skrevet 1. mars 2016 #6 Del Skrevet 1. mars 2016 Nå har jeg ikke barn ennå, men sånt kan jo gjerne komme opp i barnehagealder. Niesen min hadde en jentekjæreste da hun var 3-4 år. Så med engang temaet "kjærester" dukker opp, tenker jeg det er naturlig å fortelle barna at noen liker motsatt kjønn og noen liker samme kjønn. Og at noen liker begge, sånn som mamma og pappa. Det er viktig for meg at de vet fra en tidlig alder at alt er like naturlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #7 Del Skrevet 2. mars 2016 Godt å høre Noen flere erfaringer? Anonymkode: 605af...5cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #8 Del Skrevet 2. mars 2016 Flere? Anonymkode: 605af...5cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 2. mars 2016 #9 Del Skrevet 2. mars 2016 Forteller ikke om meg og hvem jeg tenner på, men snakker en del om at mennesker kan bli glade i og tenne på både motsatt og sitt eget kjønn osv. Jeg har vel heller ikke proklamert legningen min til svigerfamilien, men det er mulig de vet noe likevel for jeg skjuler det vel ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #10 Del Skrevet 3. mars 2016 21 timer siden, FantasDick skrev: Forteller ikke om meg og hvem jeg tenner på, men snakker en del om at mennesker kan bli glade i og tenne på både motsatt og sitt eget kjønn osv. Jeg har vel heller ikke proklamert legningen min til svigerfamilien, men det er mulig de vet noe likevel for jeg skjuler det vel ikke. Takk for svar! Hva mener du med at du ikke legger skjul på det? Anonymkode: 605af...5cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 4. mars 2016 #11 Del Skrevet 4. mars 2016 Vi er veldig heldig sånn sett, for vi har både barn med to mammaer og barn som er adopterte (type mørk hud på barn, hvite foreldre) i barnehagen, så sånne temaer som egentlig kan være litt vanskelig å forklare blir tatt som en selvfølge fra ung alder. Min datter på 4 år tar det som den største selvfølge at to jenter kan være kjærester, og kan få barn ved hjelp. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 4. mars 2016 #12 Del Skrevet 4. mars 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Hva mener du med at du ikke legger skjul på det? Anonymkode: 605af...5cc Nei, si det? Jeg svarer ærlig om noen spør, det kan hende et jentenavn dukker opp på en sånn måter folk kanskje skjønner at det er snakk om en tidligere kjæreste e.l. Ikke at jeg sier så mye om eksene mine, men noen ganger skjer det jo naturlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MapleSirup Skrevet 4. mars 2016 #13 Del Skrevet 4. mars 2016 Alle barne mine vokste opp med at det er helt naturlig med begge kjønn. "Alle kan bli forelsket i alle"- er holdningen her i huset Jeg er ikke bifil selv, men har likevel snakket om at man aldri vet hvem man blir forelsket i og at det er greit uansett. Jeg ville ikke involvert barna mine i sexlivet mitt uansett - men har introdusert kjærester når det er etablert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #14 Del Skrevet 4. mars 2016 5 timer siden, FantasDick skrev: Nei, si det? Jeg svarer ærlig om noen spør, det kan hende et jentenavn dukker opp på en sånn måter folk kanskje skjønner at det er snakk om en tidligere kjæreste e.l. Ikke at jeg sier så mye om eksene mine, men noen ganger skjer det jo naturlig. Merker du at de syns det er litt rart? Vet du om de har spurt kjæresten din om det? 4 timer siden, MapleSirup skrev: Alle barne mine vokste opp med at det er helt naturlig med begge kjønn. "Alle kan bli forelsket i alle"- er holdningen her i huset Jeg er ikke bifil selv, men har likevel snakket om at man aldri vet hvem man blir forelsket i og at det er greit uansett. Jeg ville ikke involvert barna mine i sexlivet mitt uansett - men har introdusert kjærester når det er etablert. Så bra Nå ble jeg litt mer beroliget :-) Anonymkode: 605af...5cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå