Poserose Skrevet 2. mars 2016 #41 Del Skrevet 2. mars 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor skal parene ha egne rom da? Alle betaler jo like mye? Anonymkode: 87e5f...53a Sa jo at en mulighet var å splitte et par... Gir bare mest mening for meg at de som kjenner hverandre best deler rom. Skjønner jo problemet men det er ingen løsning hvor ts får et helt rom for seg selv her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 2. mars 2016 #42 Del Skrevet 2. mars 2016 Hva skjer, ts? Har du snakket med reisefølget i mellomtiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 2. mars 2016 #43 Del Skrevet 2. mars 2016 jeg hadde ikke reist på en sånn ferie, men det er nå meg.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. mars 2016 #44 Del Skrevet 2. mars 2016 Med den sammensetningen av gruppa og de sengeplassene som er tilgjengelig synes jeg (som er singel jente) at det som skisseres i HI er en helt naturlig måte å løse det på. Å skulle begynne å rullere på sengeplass er virkelig bare styr. Skulle alle bytte seng hver natt, da? Hvem skal ta plass i dobbelsenga når det er den ene halvdelen av et par sin tur til å sove i stua? Når det er sagt så ville jeg også synes det var uholdbart å skulle sove på stua en uke uten mulighet til å legge meg når jeg ville, men dette er ting man må avklare på forhånd. Skal jeg leie ferieleilighet med en gjeng venner er det å se på antall soverom noe av det første jeg ville gjøre, før vi tar en avgjørelse. En muntlig forsikring om at "Det er mer enn nok plass" hadde ikke holdt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 2. mars 2016 #45 Del Skrevet 2. mars 2016 Men skal dere ikke på ferie og kose dere da? Skal dere være i leiligheten og sove hele tida? Hvis det var mine venner ( som jeg kjenner godt) kunne jeg tatt det som en selvfølge at de da tok hensyn om morgenen/kvelden. Hadde dessuten også kunnet regne med at om det var full fest i stua og jeg ville gå å legge meg ,så kunne bare gått å tatt en seng i et rom om jeg ville. Jeg ser litt dette med privatliv altså, men på slike turer så må man bare regne med at man uansett går litt oppå hverandre. Neste gang dere drar på tur er det din tur til å få eget rom? Tenker at dette ordner seg på naturlig vis om alle bare er fleksible og legger godviljen til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #46 Del Skrevet 2. mars 2016 Forskjell på å gå oppå hverandre og at alle skal sitte i senga til en hele ferien. Og en må ha døgnrytmen til samtlige (opp når førstemann vil og og ikke i seng før sistemann går). Og her regnes det nok med at det kun er TS som skal være fleksiblel dessverre. Anonymkode: 82a44...8fa 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #47 Del Skrevet 2. mars 2016 Hva med å flytte en av dobbeltsengene ut i stua. Så kan et av parene være der. TS, du bør stå på krava dine, dette høres urettferdig ut. Hvorfor i alle dager skal par særbehandles i sånn situasjon? Og tre soverom til 7 pers er absolutt ikke "mer enn nok plass". Så her har du blitt villedet. Anonymkode: c96f8...8a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #48 Del Skrevet 2. mars 2016 Fleste sovesofaer passer for to. Så trenger ikke flytte på noen seng. Anonymkode: 82a44...8fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #49 Del Skrevet 2. mars 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo greit nok, men regnet du med å få eget rom i utgangspunktet? Anonymkode: a6d7c...437 Det ville i hvert fall jeg ha regnet med når de sa det var mer enn nok plass. Anonymkode: 4c2fc...048 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå