Gå til innhold

Hva er det jævligste du har gjort i fylla?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1. Hjemmebrent. 15 år. Dansa på bordet, knakk bordet, forstuet begge beina. Stolt mamma som sto klar med bøtta når jeg omsider ble tatt hånd om og frakta hjem. Første og siste gang jeg drakk hjemmebrent. :sprettoy:

2. Hater å shotte, men når jeg kommer forbi en viss grense mister jeg all fornuft og tenker at "jo, det går vel greit med bare en til". Har bomma på den noen ganger, men verste var da jeg og en venninne gikk ut og shotta så mye at vi til slutt fikk beskjed fra bartenderen: "Det er tomt, dere har drukket opp det jeg hadde." Siste jeg husker. Våknet opp dagen etterpå med oppkast over hele meg og senga. DIGG :kvalm: 

Endret av Nangijala
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Var 14-15 og hang mye på ungdomsklubben i byen, som så klart var alkoholfritt. Vi smugla med oss sprit i vesken og drakk inn på do. Ble skikkelig full og trynet ned hele trappen med et smell. Lå på bunnen der og kavet. De fikk meg opp og vi løp ut før vakten kom.

Vi satt oss på en benk på utsiden og drakk mer. Plutselig kom middagen opp i retur og spydde ut over hele meg! Ble så dårlig og ikke i stand til å gå en gang. Endte med at venninnenmin måtte ringe til mamma og få henne til å hente meg. Kl var vel 9 eller noe på kvelden. Mamma kom og sa " dette prater vi om i morgen"  spydde mer i bilen som jeg måtte vaske neste dag. Våkner opp med den hang overen og fikk DEN skyllebøtten av mamma.

Anonymkode: a297b...d61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slåss :P

Vist puppene mine på utesteder mange ganger og syns det var veldig smart der og da

Sagt utrolig mye dumt som jeg ennå gremmes over

Klatret rundt i en hage og over gjerder fordi jeg var overbevist at pirattaxisjåføren skulle drepe meg. Han sto og klødde seg i hodet mens jeg vaset rundt der....

Mast VELDIG på politiet om å få klappe politihunden. Fikk ikke lov....

Driti meg ut på facebook, telefon og meldinger

Har roet ned festingen :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jaaaa.. guud. Blotta rompa vi veldig på fest en gang. Satt i kort kjole med styring under. Bøyde meg og viste alt til alle rundt bordet.. omg.

Anonymkode: d7fc9...ddd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var bedt i bursdag til en bekjent for mange år siden. Dum som jeg var shottet jeg sprit og røykte hasj. Endte med at jeg spydde ut hele gangen og doen hans, satt og spydde mellom bena på bussen på vei til byen, og så ble jeg liggende og spy på busstoppet. Buss etter buss med fulle passasjerer stoppet og lo av meg :P Politiet måtte kjøre meg hjem. Du kan tro mamma var stolt av meg da  :P Var bare et par uker før jeg ble 18, så de gjorde heldigvis ikke noe sak ut av det. 

En annen gang hadde jeg sex med en kompis i sovealkoven til venninna mi. Vi trodde vi var veldig stille, men alle hadde jo det liveshowet!

Hadde hjemmefest og slo til en på festen som hadde sølt tomatsuppe ut over hele sofaen. Da jeg skulle slå for andre gang dukka han unna og jeg slo hull i veggen! Stakkars mamma da hun kom hjem.

Sto full og jævelig på 7/11 og spiste pølse med potetsalat. Plutselig kommer det en mann med serviett og tørker meg rundt munnen. Hadde visst både ketchup og potetsalat både her og der. Det var flaut!

Kommer ikke på mer i farta.

Anonymkode: 8b4d4...c8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den 1.3.2016 at 15.31, frk91 skrev:

Har blitt kjent i min vennegjeng som "hun som alltid blir drita", så har utrolig mange historier. Har sosial angst og er en veldig stille person når jeg er edru, så min oppførsel i fylla har gitt meg flere måneder med fylleangst:ph34r: 

Har mange ganger hatt sex uten å huske det dagen etterpå, spydd på meg selv, gjort i buksa, pult en fyr med samboer og nyfødt unge(som jeg ikke visste om), hylgrått offentlig. Blir generelt ganske ufyselig når jeg er dritings, jeg klarer å undertrykke min indre bygdetrønder når jeg er edru, men det er helt umulig når alkoholen tar over:fnise:

Dette høres litt trist ut. Håper det ordner seg for deg :blomst:

Anonymkode: 211e6...770

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rose11

Var på byen og ble plutselig super full. (Jeg hadde akkurat blitt 20 og skulle feire det på byen ) kom i det stadiet hvor jeg elsket alt og alle. Gikk bort til fremmede folk og sa hvor mye jeg elsket de. Slang meg ned i sofaen med folk jeg ikke kjente og var så glad i de.Vi skulle være BFF. Fikk jo de rare blikka. Sa til og med til dørvaktene hvor mye jeg elsket de.  Herregud :ler:

Da utestedet stengte måtte jeg få en random fyr til å følge meg til bussen siden jeg var så full. Han fikk plassert meg i feil kjøreretning og etter 2 min med kjøring,  så spyr jeg i vesken med tilskuere. Gikk av 2 busstopp for seint gjorde jeg å. Kom heldigvis en bil forbi etter jeg hadde gått 5 m og han sa han kunne kjøre meg hjem 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kan ikke måle seg med noen av disse historiene. det som er kjedelig er jo det at når dere er ute, i fylla og sitter der 24 timer i døgnet og snapper, og skriver og kanskje ikke følger med på festen så er det ikke noen vits å fortelle festdeltagerne at det er greit å roe ned litt heller. sånn er det bare. man får heller opplyse politiet osv om at enkelte oppfører seg såpass ille og fungerer ikke alltid i hverdagen slik at det går ut over andre som ikke har det sånn. synd å se. som venn eller venninne ville jeg tatt det opp med dem. 

Anonymkode: a587f...46d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine verste historier har jeg fra de gangene jeg har vært på fest i syden. Må være noe med varmen! 

I Tyrkia har jeg klina med en taxisjåfør for å få gratis skyss. Det funka, men æsj. Kosta bare 30 kroner gjorde det også, så HVORFOR?!! 

I Bulgaria har jeg stilt meg opp uten BH og latt folk ta bilder av meg. Det er så sinnsykt flaut :( mistenker at de bildene fortsatt finnes et sted. Det var folk som kjenner meg der også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spydde, tissa og bæsja på gulvet inne på doen på utestedet der jeg bor... Mamma fant meg liggende i fosterstilling liggende OPPÅ alt igjen uten bukse og truse på meg.. Hadde dritt og tiss og spy over hele meg, i hår, i ansikt.....ja...

Anonymkode: 5aabf...60e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tisset på meg samtidig som jeg lå over doen og spydde. Stolt øyeblikk.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Som 15-åring, etter ei helflaske vin: tok av meg T-skjorta på en fest fordi "det var så varmt". Ingen brukte BH på den tiden...

Etter det gikk det slag i slag, med drama og grining i fylla, klespoker, ONS med et par småekle fyrer, sagt så sykt mye teit som fikk meg til å rødme av skam dagen etter, selv om jeg lå under dyna helt for meg selv. Men det verste av alt var vel at jeg og en jente til satt på med en som kjørte i fylla. Han var dritings. Det gikk bra, men det var bare flaks. Også kjørte jeg i fylla selv en gang også. 17 år. Heldigvis kjørte jeg på en nokså øde vei, og det var midt på natta, og ingen trafikk, men det er overhodet ingen unnskyldning, selvfølgelig. Fysj. Jeg er fortsatt grusomt flau over tenåringsversjonen av meg selv. :flau: 

Anonymkode: 6ff58...36a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 år i syden med kjæresten og hans familie. Vet ikke hvor mye jeg drakk, siste jeg husker er at jeg drikker, som om jeg drikker vann etter joggetur, tyrker rett fra flaska. Sambo vil fremdeles ikke snakke om den natta, snart 10 år siden. Våknet med donaldkul i både for Og bakhode, blod i senga, masse glass under beina og hele møbelinventaret fra hotellrommet knust i tusen biter på verandaen... Jeg vil nok aldri få vite alt som skjedde den natta:/

eller den lørdagen Rybak vant MGP og jeg tok en shot for hver gang Norge fikk 12 p. Busset hjem, to mannfolk fra bussen fulgte meg hjem(utrolig nok gikk det helt fint) og en i kollektivet måtte passe på meg resten av natta fordi jeg spydde og hylgrein(hadde visst krangla med kjæresten på tlf:P). Bruker ikke drikke så mye at jeg gjør ting som gjør at jeg får fylleangst, men disse to har gitt meg blackout OG fylleangst😋

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Omg... hvor skal jeg starte...? (btw, denne tråden skal jeg lese om igjen neste gang jeg har fylleangst) :fnise:

For og starte forsiktig, så har jeg blitt kjørt hjem av politiet flere ganger. Den ene gangen fikk jeg skyss fordi jeg klaget til dem at jeg ikke fikk kommet inn på det ene utestedet meg og gjengen skulle inn på. En annen gang var det fordi jeg satt og hylgråt på utsiden av et utested. Jeg er notorisk kjent for å gråte på fylla (dette skjedde flere ganger over et par år).

Jeg har tisset på meg, ved flere anledninger. Det verste var da jeg tisset på meg i en gjesteseng på hytta til typen, og dagen etter måtte vi unnskylde oss til familien om at vi hadde sølt vann på hele madrassen.

Jeg har bæsjet på meg. Jeg trodde først det var tiss, men da jeg gikk inn på badet hadde jeg dritt bokstavelig talt langt oppetter leggen og låret, og på hendene.

Jeg har fortalt så mye piss oppgjennom åra at jeg kjenner jeg blir flau bare jeg tenker på det. Sendt meldinger, ringt, kjeftet, og generelt prata om så mye teit... Huff.

Anonymkode: 2eef6...60b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...