Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

SVK skrev (1 minutt siden):

Nå har hun satt opp navneskilt på døra hvor det står: Poly-Hoppe

Huffda....det høres utrygt ut og er kanskje en mannefellefanger. :ninja: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Hoppetaujenta said:

Huffda....det høres utrygt ut og er kanskje en mannefellefanger. :ninja: 

Jeg tror mennene har det trygt hos deg. :jepp: Du har jo en fellefanger, så da er det jo ingen feller der!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (10 minutter siden):

Jeg tror mennene har det trygt hos deg. :jepp: Du har jo en fellefanger, så da er det jo ingen feller der!

 

Oppe & nedesvar: Filleren....jeg er BUSTED! :fnise: 

SVK skrev (8 minutter siden):

Er dette Poly-Hoppe med mennene hennes? :gruppeklem:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på vei til nærbutikken og et kvartal bortenfor meg påtraff jeg venninne som insisterte meg inn på formiddagsbesøk og der fikk jeg erfare at min glade prat om is hadde festet seg, for hun laget kaffe, hadde wienerbrød og...hadde den nye sørlandsisen med kirsebær i frysa. :sjokkblå: *skal-skalikke-skal-skalikke...* Alt var så hyggelig og uventet ...at jeg smakte på isen. 

Så oppskrudd og gåsehud-forventningsfull som jeg var...ble det en liten nedtur. 
Det var jo stort sett bare masse vaniljeis med litt syltetøy og litt hardt stivnet sjokolade i klumper innimellom. 
Vaniljeis er ikke min favoritt og innslagene av "noe annet" var det altfor lite av, syns jeg. Altfor lite.

Jeg ble så betuttet at jeg gikk hjem igjen uten å handle. Får gjøre det i morgen tidlig. 
Nå er min issmaketrang ute av kroppen. Jeg er forstyrret og litt nedfor, for jeg så for meg noe annet. 

Hilsen skuffet hengenese-Hoppe... :sukk: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden):

Jeg var på vei til nærbutikken og et kvartal bortenfor meg påtraff jeg venninne som insisterte meg inn på formiddagsbesøk og der fikk jeg erfare at min glade prat om is hadde festet seg, for hun laget kaffe, hadde wienerbrød og...hadde den nye sørlandsisen med kirsebær i frysa. :sjokkblå: *skal-skalikke-skal-skalikke...* Alt var så hyggelig og uventet ...at jeg smakte på isen. 

Så oppskrudd og gåsehud-forventningsfull som jeg var...ble det en liten nedtur. 
Det var jo stort sett bare masse vaniljeis med litt syltetøy og litt hardt stivnet sjokolade i klumper innimellom. 
Vaniljeis er ikke min favoritt og innslagene av "noe annet" var det altfor lite av, syns jeg. Altfor lite.

Jeg ble så betuttet at jeg gikk hjem igjen uten å handle. Får gjøre det i morgen tidlig. 
Nå er min issmaketrang ute av kroppen. Jeg er forstyrret og litt nedfor, for jeg så for meg noe annet. 

Hilsen skuffet hengenese-Hoppe... :sukk: 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Jeg var på vei til nærbutikken og et kvartal bortenfor meg påtraff jeg venninne som insisterte meg inn på formiddagsbesøk og der fikk jeg erfare at min glade prat om is hadde festet seg, for hun laget kaffe, hadde wienerbrød og...hadde den nye sørlandsisen med kirsebær i frysa. :sjokkblå: *skal-skalikke-skal-skalikke...* Alt var så hyggelig og uventet ...at jeg smakte på isen. 

Så oppskrudd og gåsehud-forventningsfull som jeg var...ble det en liten nedtur. 
Det var jo stort sett bare masse vaniljeis med litt syltetøy og litt hardt stivnet sjokolade i klumper innimellom. 
Vaniljeis er ikke min favoritt og innslagene av "noe annet" var det altfor lite av, syns jeg. Altfor lite.

Jeg ble så betuttet at jeg gikk hjem igjen uten å handle. Får gjøre det i morgen tidlig. 
Nå er min issmaketrang ute av kroppen. Jeg er forstyrret og litt nedfor, for jeg så for meg noe annet. 

Hilsen skuffet hengenese-Hoppe... :sukk: 

Leit, men kanskje du på Sankthans bør lage din egen Sjokokirsj? Kjøpe inn iskrem, sjokolade og kirsebærsyltetøy?

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden):

:klem3::klem3:

Takk. :( 

SVK skrev (5 minutter siden):

Leit, men kanskje du på Sankthans bør lage din egen Sjokokirsj? Kjøpe inn iskrem, sjokolade og kirsebærsyltetøy?

Kanskje det. :vetikke:   Ofte er det slik med nye iskremer, at de justerer etter hvert som de får tilbakemelding fra kundene. Håper det blir bedre. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Takk. :( 

Kanskje det. :vetikke:   Ofte er det slik med nye iskremer, at de justerer etter hvert som de får tilbakemelding fra kundene. Håper det blir bedre. 

Cassidy Tvillingene håper også at det blir bedre.:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Ordet nedlegger forbud mot dette og syns det lyder veldig farlig ut. 

En 100% god-natt-ønske er uvanlig, så jeg sier takk til Embla. :) 

Kunne de ikke ha ventet til sommeren da? :( 

Hun jobber og jobber mot lysten til å bli litt rabiat. :sukk: 

Jeg undres på om Cid har en hemmelig drøm om å befri meg fra plagg? 
I så fall må han FÅ BORT DE TANKENE MED EN GANG; FOR INCEST HOLDER VI IKKE PÅ MED HER!!! :kjefte:

Det gjorde hun. Sov godt siste halvdel av natta. :nikke: 

Vil du virkelig at jeg skal sette fryktelig vond mat i halsen når jeg forsøker å sove? :sukk: 

                                                                      Den så kunstnerisk ut. :) 

Er ikke det litt lenge siden han hadde barne-tv nå da? Tror han har laget seg sin egen familie. :) 

Jo, skal bare i butikken først og kjøpe påfyll. Jeg har smør, brød og leverpostei/sur agurk og litt ost i dag. :) 

Ja, det stemmer! Jeg skal ha egg og.... (?) 🙄 Hvorfor er det mange bitemerker i alt sammen på tallerkenen? 
De er liksom like...to og to på alt sammen. Ser veldig mystisk tvillingsk ut dette.... Har dere småsmakt på all maten for meg?

Ligger jeg syltynt an nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det, men nå har jeg plutselig ikke noen cravings på godterier...så jeg kommer til å greit holde meg
frem til st.hans. Midt oppi alt, så gikk det jo til en god sak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Kanskje det. :vetikke:   Ofte er det slik med nye iskremer, at de justerer etter hvert som de får tilbakemelding fra kundene. Håper det blir bedre. 

Kanskje om du lager en fantastisk Sjokokirsj så kan du åpne en isbod og bli byens isdame? :dobbelis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Dobbeltsyltynt, Cid. :fy: 

🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (Akkurat nå):

Kanskje om du lager en fantastisk Sjokokirsj så kan du åpne en isbod og bli byens isdame? :dobbelis:

Det er nok noen portable schwære isboder som plasseres ut allerede i min by. Alltid lang kø om sommeren. :sol: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (1 minutt siden):

🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️

Nå løper Cid så fort at han ser ut som han er veldig mange på èn gang. :klappe:  Fantastisk , Cid!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Nå løper Cid så fort at han ser ut som han er veldig mange på èn gang. :klappe:  Fantastisk , Cid!

Er dyrene etter meg fortsatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (7 minutter siden):

Er dyrene etter meg fortsatt?

Det er det...de løper utspredd i en vifteform, for å sniffe et større område av gangen. :nikke: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden):

Det er nok noen portable schwære isboder som plasseres ut allerede i min by. Alltid lang kø om sommeren. :sol: 

🥰🥰

 

Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden):

Nå løper Cid så fort at han ser ut som han er veldig mange på èn gang. :klappe:  Fantastisk , Cid!

:klappe::klappe:

 

Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden):

Det er det...de løper utspredd i en vifteform, for å sniffe et større område av gangen. :nikke: 

:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...