Cid Skrevet 12 timer siden #147521 Del Skrevet 12 timer siden SVK skrev (1 time siden): Hoppe er tidlig oppe og koser seg med Antons kredittkort. Nummer 52. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12 timer siden #147522 Del Skrevet 12 timer siden (endret) Hoppe har hilst på frierne på morgenkvisten 🙋🏼♀️🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🏠 Endret 12 timer siden av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12 timer siden #147523 Del Skrevet 12 timer siden Hoppe bruker å synge dette om morgenen. Så gjør vi så når vi kysser vår frier kysser vår frier, kysser vår frier Så gjør vi så når vi kysser vår frier tidlig en mandags morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12 timer siden #147524 Del Skrevet 12 timer siden (endret) Det er helt feil alt sammen, for jeg og mitt heklekompani har endelig fått gjort ferdig bestemorteppe til trappene her, så turistene ikke skal blir kalde på stumpene sine! Jeg syns vi fortjener en stående klapp for alt det. Endret 12 timer siden av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 12 timer siden #147525 Del Skrevet 12 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Det er helt feil alt sammen, for jeg og mitt heklekompani har endelig fått gjort ferdig bestemorteppe til trappene her, så turistene ikke skal blir kalde på stumpene sine! Jeg syns vi fortjener en stående klapp for alt det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12 timer siden #147526 Del Skrevet 12 timer siden Takker og Bukker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12 timer siden #147527 Del Skrevet 12 timer siden Cid skrev (24 minutter siden): Hoppe bruker å synge dette om morgenen. Så gjør vi så når vi kysser vår frier kysser vår frier, kysser vår frier Så gjør vi så når vi kysser vår frier tidlig en mandags morgen Dette er sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12 timer siden #147528 Del Skrevet 12 timer siden Hvis noen lurer på hvor Anton er så er han på sykehuset, han måtte amputere Høyre armen sin i går etter en ulykke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12 timer siden #147529 Del Skrevet 12 timer siden Cid skrev (2 minutter siden): Dette er ikke sant. Bare meg som tuller igjen. Jeg burde skamme meg. Mhm...enig, men du gjør det nok ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12 timer siden #147530 Del Skrevet 12 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Mhm...enig, men du gjør det nok ikke. 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12 timer siden #147531 Del Skrevet 12 timer siden Cid skrev (2 minutter siden): Hvis noen lurer på hvor Anton er så er han på sykehuset, han måtte amputere Høyre armen sin i går etter en ulykke. Dette er protesen hans 🦾 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12 timer siden #147532 Del Skrevet 12 timer siden Cid skrev (14 minutter siden): Dette er protesen hans 🦾 Hoppe misunner han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7 timer siden #147533 Del Skrevet 7 timer siden Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Det er helt feil alt sammen, for jeg og mitt heklekompani har endelig fått gjort ferdig bestemorteppe til trappene her, så turistene ikke skal blir kalde på stumpene sine! Jeg syns vi fortjener en stående klapp for alt det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7 timer siden #147534 Del Skrevet 7 timer siden Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 6 timer siden #147535 Del Skrevet 6 timer siden Hoppe ble tatt for nasking i butikken. SVK: Hvorfor gjorde du det Hoppe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #147536 Del Skrevet 6 timer siden SVK skrev (1 minutt siden): Hoppe ble tatt for nasking i butikken. SVK: Hvorfor gjorde du det Hoppe? Hun ville ha en kvikk lunsj men hadde ikke råda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 6 timer siden #147537 Del Skrevet 6 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Hun ville ha en kvikk lunsj men hadde ikke råda. Jeg er så skuffet over Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #147538 Del Skrevet 6 timer siden SVK skrev (1 minutt siden): Jeg er så skuffet over Hoppe. Jeg med, hun har råda til masse luksus varer som Gucci men en liten sjokolade kan hun ikke ta seg råda til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #147539 Del Skrevet 6 timer siden Anton må jobbe mye i gruven pga henne, det var der han mistet armen sin i en ulykke i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 6 timer siden #147540 Del Skrevet 6 timer siden SVK skrev (4 minutter siden): Jeg er så skuffet over Hoppe. Anton og Ordet: Vi også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå