Cid Skrevet tirsdag kl 17:20 #147181 Del Skrevet tirsdag kl 17:20 SVK skrev (28 minutter siden): Anton har kommet tilbake til Norge for å bli finansminister. Anton og hans frue Hoppe 🤵🏼♂️🙋🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 17:40 #147182 Del Skrevet tirsdag kl 17:40 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Ok...på gjensyn til dere to søte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 17:40 #147183 Del Skrevet tirsdag kl 17:40 SVK skrev (49 minutter siden): Anton har kommet tilbake til Norge for å bli finansminister. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet tirsdag kl 18:08 #147184 Del Skrevet tirsdag kl 18:08 Hmpff...tullball sier Anton. Jeg sier det også. Har laget handleliste til i morgen. Lillelørdag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 18:11 #147185 Del Skrevet tirsdag kl 18:11 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Hmpff...tullball sier Anton. Jeg sier det også. Har laget handleliste til i morgen. Lillelørdag. Vi har også skrevet handleliste i dag, men vi skal handle på fredag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet tirsdag kl 18:13 #147186 Del Skrevet tirsdag kl 18:13 Da kommer det kanskje et par ting til innen da hos dere...eller er dere faste i innkjøpene og lar dere ikke friste...før dere er i butikken? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 18:19 #147187 Del Skrevet tirsdag kl 18:19 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Da kommer det kanskje et par ting til innen da hos dere...eller er dere faste i innkjøpene og lar dere ikke friste...før dere er i butikken? Vi kan fortelle deg at det alltid kommer mer i handlevognen enn det som står på listen vår. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet tirsdag kl 18:23 #147188 Del Skrevet tirsdag kl 18:23 Hoppe er fiskeriminister. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet tirsdag kl 18:24 #147189 Del Skrevet tirsdag kl 18:24 Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Vi kan fortelle deg at det alltid kommer mer i handlevognen enn det som står på listen vår. Det høres sunt ut, så lenge en ikke blakker seg helt. Unner dere det. Cid skrev (Akkurat nå): Hoppe er fiskeriminister. Jeg liker å fiske, men der stopper det opp, for jeg vil ikke være politiker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet tirsdag kl 18:26 #147190 Del Skrevet tirsdag kl 18:26 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Det høres sunt ut, så lenge en ikke blakker seg helt. Unner dere det. Jeg liker å fiske, men der stopper det opp, for jeg vil ikke være politiker. Vil du ha lutefisk da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 18:27 #147191 Del Skrevet tirsdag kl 18:27 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Det høres sunt ut, så lenge en ikke blakker seg helt. Unner dere det. Jeg liker å fiske, men der stopper det opp, for jeg vil ikke være politiker. Vi prøver å ikke la det blakke seg helt ut, men litt utskeielser det har vi.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet tirsdag kl 18:28 #147192 Del Skrevet tirsdag kl 18:28 Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden): Har laget handleliste til i morgen. Lillelørdag. Antons kredittkort kommer til å lukte svidd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet tirsdag kl 18:29 #147193 Del Skrevet tirsdag kl 18:29 Cid skrev (2 minutter siden): Vil du ha stekt makrellfisk da? Ja, veldig gjerne. Med agurksalat, steikesmør og poteter. Tusen takk. Snille Cid. Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Vi prøver å ikke la det blakke seg helt ut, men litt utskeielser det har vi.😉😉 Bra. Det skal jeg unne meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet tirsdag kl 18:30 #147194 Del Skrevet tirsdag kl 18:30 SVK skrev (Akkurat nå): Antons kredittkort kommer til å lukte svidd. Faller det i ovnen hans kanskje? Ellers kan jeg ikke helt se hvordan det skulle det ang. meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet tirsdag kl 18:32 #147195 Del Skrevet tirsdag kl 18:32 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Faller det i ovnen hans kanskje? Ellers kan jeg ikke helt se hvordan det skulle det ang. meg. Det sier du hver gang, men når du kommer i kassa så har du "glemt" ditt eget kort og må bruke Antons i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet tirsdag kl 18:33 #147196 Del Skrevet tirsdag kl 18:33 Noen kjentfolk er på vei til Lønneberget. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet tirsdag kl 18:33 #147197 Del Skrevet tirsdag kl 18:33 SVK skrev (4 minutter siden): Antons kredittkort kommer til å lukte svidd. Nedi gruva med han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet tirsdag kl 18:34 #147198 Del Skrevet tirsdag kl 18:34 SVK skrev (1 minutt siden): Det sier du hver gang, men når du kommer i kassa så har du "glemt" ditt eget kort og må bruke Antons i stedet. Ordet: Der tok du Hoppe på kornet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet tirsdag kl 18:35 #147199 Del Skrevet tirsdag kl 18:35 SVK skrev (1 minutt siden): Det sier du hver gang, men når du kommer i kassa så har du "glemt" ditt eget kort og må bruke Antons i stedet. Vi handler iukke sammen, så her er det noe som ikke stemmer, SVK. Cid skrev (1 minutt siden): Noen kjentfolk er på vei til Lønneberget. Disse to får komme hit. Kaffe skal det bli. Cid skrev (1 minutt siden): Nedi gruva med han. Nei, ingen skal det. For en straff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 18:37 #147200 Del Skrevet tirsdag kl 18:37 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Ja, veldig gjerne. Med agurksalat, steikesmør og poteter. Tusen takk. Snille Cid. Bra. Det skal jeg unne meg også. Det synes vi høres helt toppers ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå