Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden #146541 Del Skrevet 3 timer siden ALT! (Tror nok at du er innimellom tankene der) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #146542 Del Skrevet 3 timer siden Cid skrev (9 timer siden): Nå ser hun på godteri bli laget. Hoppetaujenta skrev (9 timer siden): Åkei, hei så lenge begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden #146543 Del Skrevet 3 timer siden Heisann og Hoppsann! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #146544 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (21 minutter siden): Heisann og Hoppsann! Vi håper at du har en fin og god torsdagskveld Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1 time siden #146545 Del Skrevet 1 time siden Hoppe har vært travel gitt o: https://www.tv2.no/underholdning/la-med-over-1000-menn-familien-min-er-stolt/17388740/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1 time siden #146546 Del Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): ALT! (Tror nok at du er innimellom tankene der) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1 time siden #146547 Del Skrevet 1 time siden Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #146548 Del Skrevet 1 time siden Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi håper at du har en fin og god torsdagskveld Hoppe. Ja, jo, den er ok og gjorde plutselig et solid hopp for litt siden...jeg har tenkt på et kjøp i noen år, slått det fra meg og tenkt at nei, det der skal ikke jeg ha...men nå kom jeg over et halvpristilbud på en dyrere en (bra kvalitet) og var innom siden fire ganger (!), laget en bestilling ferdig... og logget ut igjen...men så logget jeg inn igjen og fingrene mine bestilte det. Jeg er i sjokk og derfor kan jeg ikke si hva jeg har bestilt. Hælledussen! Impulskjøp! Cid skrev (3 minutter siden): Hoppe har vært travel gitt Det er det verste jeg har sett på flere timer! Jeg er ikke sånn. Cid skrev (2 minutter siden): Nemlig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #146549 Del Skrevet 1 time siden Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Straks. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1 time siden #146550 Del Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Ja, jo, den er ok og gjorde plutselig et solid hopp for litt siden...jeg har tenkt på et kjøp i noen år, slått det fra meg og tenkt at nei, det der skal ikke jeg ha...men nå kom jeg over et halvpristilbud på en dyrere en (bra kvalitet) og var innom siden fire ganger (!), laget en bestilling ferdig... og logget ut igjen...men så logget jeg inn igjen og fingrene mine bestilte det. Jeg er i sjokk og derfor kan jeg ikke si hva jeg har bestilt. Hælledussen! Impulskjøp! Det er det verste jeg har sett på flere timer! Jeg er ikke sånn. Nemlig! Er Lønneberget svært rystet nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1 time siden #146551 Del Skrevet 1 time siden Cid skrev (12 minutter siden): Hoppe har vært travel gitt o: https://www.tv2.no/underholdning/la-med-over-1000-menn-familien-min-er-stolt/17388740/ Skjønner ikke hvordan noen kan orke å gjøre noe sånt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #146552 Del Skrevet 1 time siden Cid skrev (3 minutter siden): Er Lønneberget svært rystet nå? De unner selveste meg en ny ting i mitt liv. Cid skrev (2 minutter siden): Skjønner ikke hvordan noen kan orke å gjøre noe sånt. Ikke jeg heller. Helt meningsløst og jeg tviler på at familie og venner jubler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1 time siden #146553 Del Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): De unner selveste meg en ny ting i mitt liv. Ikke jeg heller. Helt meningsløst og jeg tviler på at familie og venner jubler. Står jo at de er stolte, hadde du og Anton vært stolte om jeg eller ordet prøvde på noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #146554 Del Skrevet 1 time siden Cid skrev (1 minutt siden): Står jo at de er stolte, hadde du og Anton vært stolte om jeg eller ordet prøvde på noe sånt? ALDRI! Det hadde vært fryktelig og DA hadde Lønneberget vært helt fra seg av vemmelige følelser og frustrasjon. Du burde jo vite at selv om det står skrevet et sted, så trenger det ikke å være sant...du som jobber for SVK og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1 time siden #146555 Del Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Straks. Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Ja, jo, den er ok og gjorde plutselig et solid hopp for litt siden...jeg har tenkt på et kjøp i noen år, slått det fra meg og tenkt at nei, det der skal ikke jeg ha...men nå kom jeg over et halvpristilbud på en dyrere en (bra kvalitet) og var innom siden fire ganger (!), laget en bestilling ferdig... og logget ut igjen...men så logget jeg inn igjen og fingrene mine bestilte det. Jeg er i sjokk og derfor kan jeg ikke si hva jeg har bestilt. Hælledussen! Impulskjøp! Det er det verste jeg har sett på flere timer! Jeg er ikke sånn. Nemlig! Vi har aldri handlet på nett. men vi har hatt en del impulskjøp på vanlige butikker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #146556 Del Skrevet 1 time siden Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Vi har aldri handlet på nett. men vi har hatt en del impulskjøp på vanlige butikker. Det er bare et sunt tegn på at vi er mennesker og ikke perfekte roboter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1 time siden #146557 Del Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Det er bare et sunt tegn på at vi er mennesker og ikke perfekte roboter. Helt Riktig!! Vi er 100% enige med deg der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1 time siden #146558 Del Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): ALDRI! Det hadde vært fryktelig og DA hadde Lønneberget vært helt fra seg av vemmelige følelser og frustrasjon. Du burde jo vite at selv om det står skrevet et sted, så trenger det ikke å være sant...du som jobber for SVK og sånn. Ja jeg og sjefredaktør @SVK er veldig opptatt av å formidle 100% sannheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 56 minutter siden #146559 Del Skrevet 56 minutter siden Vi gjetter at Hoppe ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå