Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Cid skrev (32 minutter siden):

All bakst har sukker i seg.

Vi har ikke korona :P

Jooo, men noe har mindre enn andre. :)  / Seksuelt overførbare sykdommer smitter alltid. :jolie: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden):

Jooo, men noe har mindre enn andre. :)  / Seksuelt overførbare sykdommer smitter alltid. :jolie: 

Hadde alle skulle bekymret seg for sånt hver gang så hadde ingen av oss blitt født :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Hadde alle skulle bekymret seg for sånt hver gang så hadde ingen av oss blitt født :P

Hvis man kjenner den man får barn med, så er sjansen større for at vedkommende er frisk, enn et tilfeldig treff via tinder. 

Nå gleder hun seg til å skulle spise lunsj.

Ja, det gjør hun alltid. Hvis hun ikke gleder seg til et måltid så betyr det ofte at hun ikke er helt frisk. :opplyser: MAT er GODT! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (48 minutter siden):

Hvis man kjenner den man får barn med, så er sjansen større for at vedkommende er frisk, enn et tilfeldig treff via tinder. 

Ja, det gjør hun alltid. Hvis hun ikke gleder seg til et måltid så betyr det ofte at hun ikke er helt frisk. :opplyser: MAT er GODT! 

Mamma og pappa kjente ikke hverandre og startet produksjonen med meg samme dag, er ikke jeg frisk? 😜 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (48 minutter siden):

Er Mr Han i nærheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (5 minutter siden):

... er ikke jeg frisk? 😜 

Tja...det strides nok de lærde om tror jeg. :sjokkblå:

Er Mr Han i nærheten?

Ja, han syns at det er forferdelig at folk knapt presenterer seg før de setter i gang å lage menneskebarn. :sjokk:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Tja...det strides nok de lærde om tror jeg. :sjokkblå:

Ja, han syns at det er forferdelig at folk knapt presenterer seg før de setter i gang å lage menneskebarn. :sjokk:

Ønsker dere at jeg ikke ble født?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i alle dager da Cid...du er 100% ønsket her inne! :gruppeklem:Skulle ha likt å kjenne deg da du var søt liten rampebeibi også...så kunne @SVK ta seg av bleieskiftene og vasking og jeg kunne mate, se i pekebok og tøyse til du knegget og lo helt nede fra magen. :nikke: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i alle dager da Cid...du er 100% ønsket her inne! :gruppeklem:Skulle ha likt å kjenne deg da du var søt liten rampebeibi også...så kunne @SVK ta seg av bleieskiftene og vasking og jeg kunne mate, se i pekebok og tøyse til du knegget og lo helt nede fra magen. :nikke: 

Tror han var sånn 2-3 når jeg var baby :P

Takk for fine ord forresten, setter pris på gjestfriheten til deg og ektemannen din Anton :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva  er det for et spørsmål ?  Å bli født er å bli sittende og vente på å dø... Et vakum...det er jo klart at en kan stille seg spørsmålet , hvem faen ønsket meg dette , menneh...vi får gjøre det beste av det ...vente ..🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bli født er å lære seg å fokusere med øynene fortest mulig, komme seg på beina , kle på seg en dress og saksøke dem som fødte deg .... Og ellers , ventetiden i rettsapparatet . 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror han var sånn 2-3 når jeg var baby :P

Takk for fine ord forresten, setter pris på gjestfriheten din :)

Bare hyggelig det og da fikk nok jeg ogaå gjøre SVK`s jobb. siden han er av det litt yndre slaget. :hjerte: 

Baktus2024 skrev (38 minutter siden):

Hva  er det for et spørsmål ?  Å bli født er å bli sittende og vente på å dø... Et vakum...det er jo klart at en kan stille seg spørsmålet , hvem faen ønsket meg dette , menneh...vi får gjøre det beste av det ...vente ..🙂

Hyggelig at du vil vente her sammen med oss. :nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare hyggelig det og da fikk nok jeg ogaå gjøre SVK`s jobb. siden han er av det litt yndre slaget. :hjerte: 

Hyggelig at du vil vente her sammen med oss. :nikke: 

Var du voksen på den tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

:klem3::klem3:

Hoppetaujenta skrev (10 timer siden):

De er fulle av klissete sukker og litt mye på en gang. Hadde tatt i mot om noen serverte meg. :) 

Ok. Snakkes senere. :) 

Godt å høre at du ikke er syk da. :) 

Alt er vel helt normalt med deg skulle jeg tro? :klo: 

Begge to er redd for smitte.                                   😷                                                  😷

God dag der dere skal. :farvel: 

:strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du voksen på den tiden?

Å? Et lite snikespørsmål her? :lur:  Jeg var helt sikkert gammel nok til å ta vare på yngre folk rundt meg. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har smakt på denne her i kveld. Litt seigere enn jeg hadde tenkt meg
                                           og omtrent som karamell med litt sjokoladetrekk utenpå. :) 
shopping?q=tbn:ANd9GcStGrnuxdxm-woHs4dOs

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden):

Å? Et lite snikespørsmål her? :lur:  Jeg var helt sikkert gammel nok til å ta vare på yngre folk rundt meg. ;) 

:lur::lur:

Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Jeg har smakt på denne her i kveld. Litt seigere enn jeg hadde tenkt meg
                                           og omtrent som karamell med litt sjokoladetrekk utenpå. :) 
shopping?q=tbn:ANd9GcStGrnuxdxm-woHs4dOs

Vi sier nam nam.:spise::spise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Ja, det var jo ikke direkte vondt. :ninja: 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...