Ciaran og Ciara Skrevet 7 timer siden #146301 Del Skrevet 7 timer siden Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #146302 Del Skrevet 6 timer siden Dette er @KnekkeBørre og Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #146303 Del Skrevet 5 timer siden Cid skrev (2 timer siden): Så jeg kutta ikke slangen av Anton. Det var godt å høre. Da hadde jeg nemlig blitt sint. Frøkenfryden skrev (1 time siden): God helg Hoppe! Skal jeg prøve denne på alenekveld mon tro? Stemmer du ja? Den der så da spennende og overkommelig ut. Det noteres her. Takk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden #146304 Del Skrevet 5 timer siden Cid skrev (1 time siden): Dette er @KnekkeBørre og Anton. Dette er sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #146305 Del Skrevet 5 timer siden Det tror vi ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #146306 Del Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Det tror vi ikke! Det er fra Karate Kid 3, så den nettopp og jeg likte den bedre enn eneren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #146307 Del Skrevet 3 timer siden Ordet har begynt å trene hos Cobra Kai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #146308 Del Skrevet 2 timer siden Cid ser veldig annerledes ut i sitt ansikt syns vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #146309 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Cid ser veldig annerledes ut i sitt ansikt syns vi. Alltid lur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #146310 Del Skrevet 2 timer siden Alltid klar for fanterier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1 time siden #146311 Del Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Alltid klar for fanterier... Men i realiteten så er jeg en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1 time siden #146312 Del Skrevet 1 time siden Dette står ute i hagen hos Hoppe og Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1 time siden #146313 Del Skrevet 1 time siden Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 26 minutter siden #146314 Del Skrevet 26 minutter siden Anton og Ordet: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23 minutter siden #146315 Del Skrevet 23 minutter siden SVK skrev (2 minutter siden): Anton og Ordet: Vi Digget serien Langbein & Sønn da vi var barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 22 minutter siden #146316 Del Skrevet 22 minutter siden Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Vi Digget serien Langbein & Sønn da vi var barn. Samme her! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16 minutter siden #146317 Del Skrevet 16 minutter siden SVK skrev (5 minutter siden): Samme her! 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet akkurat nå #146318 Del Skrevet akkurat nå Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Alltid klar for fanterier... Akkurat slik vi liker Cid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå