Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #146221 Del Skrevet 2 timer siden Aldri! Ordet mener at du må foreslå damer også, ellers blir det feil. Likt skal det være syns det. For min del trenger du ikke det...men skulle det bli slik, så må det være kvalitet og ordentlig menneske. Hilsen Hoppe AI3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #146222 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): Aldri! Ordet mener at du må foreslå damer også, ellers blir det feil. Likt skal det være syns det. For min del trenger du ikke det...men skulle det bli slik, så må det være kvalitet og ordentlig menneske. Hilsen Hoppe AI3 Vi synes at det er bra at du gir streng beskjed. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #146223 Del Skrevet 2 timer siden Rene og klare ord for alle pengene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #146224 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Rene og klare ord for alle pengene. Vi er helt enige, av og til er det det som må til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #146225 Del Skrevet 2 timer siden Mhm...og nå har jeg bestemt at jeg MÅ ha litt mat før senga. Har egentlig lyst på pølse og posemos. Det er kjapt og greit å lage. Tror det blir det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #146226 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Mhm...og nå har jeg bestemt at jeg MÅ ha litt mat før senga. Har egentlig lyst på pølse og posemos. Det er kjapt og greit å lage. Tror det blir det. Vi sier nam nam til pølse og potetmos, og vi gjetter at det blir ketchup og sennep på også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1 time siden #146227 Del Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (30 minutter siden): Aldri! Ordet mener at du må foreslå damer også, ellers blir det feil. Likt skal det være syns det. For min del trenger du ikke det...men skulle det bli slik, så må det være kvalitet og ordentlig menneske. Hilsen Hoppe AI3 Ok det skal bli, her er damer til dere, hygg dere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1 time siden #146228 Del Skrevet 1 time siden Vi gjetter at Hoppe straks skal spise kveldsmat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1 time siden #146229 Del Skrevet 1 time siden Nå sørger Lønneberget over tapet av David Lynch 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1 time siden #146230 Del Skrevet 1 time siden Cid skrev (2 minutter siden): Nå sørger Lønneberget over tapet av David Lynch Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 1 time siden #146231 Del Skrevet 1 time siden Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1 time siden #146232 Del Skrevet 1 time siden Vi gjetter at Hoppe ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19 minutter siden #146233 Del Skrevet 19 minutter siden Nå har Anton blitt helt besatt av tanken på å delta i en gruppesex, han har allerede spurt meg, Ordet og Hoppe om å være med. Han har også tenkt å spørre @KnekkeBørre og @Lur Venn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18 minutter siden #146234 Del Skrevet 18 minutter siden Vi gjetter at Hoppe pusser tennene nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17 minutter siden #146235 Del Skrevet 17 minutter siden Jeg og Hoppe sa nei mens Ordet sa ja, jeg og Hoppe bestemmer oss for at nok er nok og Anton må kastreres. Vi binder Anton fast til senga mens han sover og klipper av han penisen med en hagesaks, Anton våkner og roper i hjel av smerte. 🧔🏻👱🏻♀️✂️🛌👨🏼🩸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13 minutter siden #146236 Del Skrevet 13 minutter siden Vi ser at det skrives fæle ting her nå.😱😱😨😨😰😰😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå