Hoppetaujenta Skrevet 15. januar #146181 Del Skrevet 15. januar Nei, ikke akkurat nå...men jeg hadde to skiver med godt pålegg. Ble passe mett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. januar #146182 Del Skrevet 15. januar Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Nei, ikke akkurat nå...men jeg hadde to skiver med godt pålegg. Ble passe mett. Vi synes at det høres helt toppers ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. januar #146183 Del Skrevet 15. januar Hva har dere spist i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. januar #146184 Del Skrevet 15. januar Hoppetaujenta skrev (28 minutter siden): Hva har dere spist i dag da? Vi har spist kyllingsalat til middag, det blir vel i går nå siden klokken er over midnatt.🍗🍗🍗🍗🥗🥗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. januar #146185 Del Skrevet 15. januar Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Ikke skal hun heller og godt er det. Hun har skrevet en handleliste nå og i morgen er det TRUMP-på MENY. 👴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. januar #146186 Del Skrevet 15. januar Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. januar #146187 Del Skrevet 16. januar Anton og Ordet sover sammen nå 👨🏼👱🏼♂️🛌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. januar #146188 Del Skrevet 16. januar Vi ser at det skrives Fake News her igjen.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. januar #146189 Del Skrevet 16. januar Nå er hun i Japan og får hjemmelaget mat fra en automat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. januar #146190 Del Skrevet 16. januar Mens Anton hjelper med å lage Mochi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. januar #146191 Del Skrevet 16. januar Cid skrev (2 minutter siden): Mens Anton hjelper med å lage Mochi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. januar #146192 Del Skrevet 16. januar En gammel kjenning er på vei til Lønneberget, blir det kjærlighet på Hoppe denne gangen? 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. januar #146193 Del Skrevet 16. januar Hoppe har bilde av han på soverommet sitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. januar #146194 Del Skrevet 16. januar Vi gjetter at Hoppe fortsatt sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. januar #146195 Del Skrevet 16. januar Vi skal noen ærender i dag. Så vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. januar #146196 Del Skrevet 16. januar Ingen bilder på mitt soverom, nei! / Sånn varm gatemat er jeg veldig lysten på her jeg sitter. Har bare spist en gang i dag, så jeg er sulten. Vil ha noe med dobbeltstekt egg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. januar #146197 Del Skrevet 16. januar Anton er blitt spedalsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. januar #146198 Del Skrevet 16. januar Ikke snakke sånn om snille Anton. Nå har jeg spist kyllingsuppe med grønnsaker. God og mett er hun. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. januar #146199 Del Skrevet 16. januar Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Ikke snakke sånn om snille Anton. Nå har jeg spist kyllingsuppe med grønnsaker. God og mett er hun. Ble Anton lei seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. januar #146200 Del Skrevet 16. januar Cid skrev (22 minutter siden): Ble Anton lei seg? Ja, han gjør jo alltid det, for han er bare snill med folkene her. Han pleide å like deg også, men...jeg vet ikke helt jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå