SVK Skrevet 11 timer siden #146121 Del Skrevet 11 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Slike opplysninger er artige. Takk for innsatsen...så har vi lært noe i dag også. Enig. Googlet det siden jeg så at Rimi-Hagen har en av statuene. Det er laget mange versjoner av den. Lurer også på om Rimi-Hagen bruker skinnbukser: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11 timer siden #146122 Del Skrevet 11 timer siden Wow...jeg tror så gjerne det. De rike guttene har litt av hvert i kjellerene sine som ikke vi andre får se og det er nok like greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11 timer siden #146123 Del Skrevet 11 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): De første som har vært på nattejakt har kommet tilbake og skal spise og sove litt før de drar ut igjen. Gode gener i den familien. Jeg skal lage vårruller senere, med grønnsaker i. Ja bestefaren hans er jo Gene Hackman 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11 timer siden #146124 Del Skrevet 11 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Wow...jeg tror så gjerne det. De rike guttene har litt av hvert i kjellerene sine som ikke vi andre får se og det er nok like greit. Ønsker du å besøke kjelleren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11 timer siden #146125 Del Skrevet 11 timer siden Anton har begynt med bondage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11 timer siden #146126 Del Skrevet 11 timer siden Cid skrev (2 minutter siden): Jeg skal lage vårruller senere, med grønnsaker i. Ja bestefaren hans er jo Gene Hackman 🤪 Haha...nei det stemmer ikke. / Vårruller høres veldig godt ut. Skal du lage med favorittmamsen din? Cid skrev (1 minutt siden): Ønsker du å besøke kjelleren? Niks. Nei. Nope. Aldri i verden. Cid skrev (1 minutt siden): Anton har begynt med bondage. DET er bare tull. Han har ikke sånne interesser så vidt jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11 timer siden #146127 Del Skrevet 11 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Haha...nei det stemmer ikke. / Vårruller høres veldig godt ut. Skal du lage med favorittmamsen din? Niks. Nei. Nope. Aldri i verden. DET er bare tull. Han har ikke sånne interesser så vidt jeg vet. Lager selv Så du skal ikke piske farsmelken ut av han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11 timer siden #146128 Del Skrevet 11 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Lager selv Så du skal ikke piske farsmelken ut av han? Flinke kokken, Cid! / Nei slik holder ikke vi på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11 timer siden #146129 Del Skrevet 11 timer siden Hun prøver å finne ideer til å lage kjeks. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11 timer siden #146130 Del Skrevet 11 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Flinke kokken, Cid! / Nei slik holder ikke vi på. Er Fjell og Demonen våken nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11 timer siden #146131 Del Skrevet 11 timer siden Cid skrev (3 minutter siden): Hun prøver å finne ideer til å lage kjeks. Så inspirerende! Man trenger jo faktisk ikke å vente til desember før man lager slikt. Cid skrev (2 minutter siden): Er Fjell og Demonen våken nå? De våknet av at jeg ropte høyt at jeg likte den lange videoen for å lage kjeks-kake-ting. Kjempefint! DEN likte jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11 timer siden #146132 Del Skrevet 11 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Så inspirerende! Man trenger jo faktisk ikke å vente til desember før man lager slikt. De våknet av at jeg ropte høyt at jeg likte den lange videoen for å lage kjeks-kake-ting. Kjempefint! DEN likte jeg! Gleder de seg til kjeks? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11 timer siden #146133 Del Skrevet 11 timer siden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11 timer siden #146134 Del Skrevet 11 timer siden Cid skrev (22 minutter siden): Åååååååååååå..... Ser kjempegodt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 10 timer siden #146135 Del Skrevet 10 timer siden Hoppe er på brevandring i Jotunheimen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10 timer siden #146136 Del Skrevet 10 timer siden Hoppetaujenta skrev (48 minutter siden): Åååååååååååå..... Ser kjempegodt ut! Ble Fjell og Demonen glade nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 10 timer siden #146137 Del Skrevet 10 timer siden Hoppe tar seg en pause før ferden går videre Etter maten skal hun bestige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10 timer siden #146138 Del Skrevet 10 timer siden Nå lager hun nanbrød. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9 timer siden #146139 Del Skrevet 9 timer siden Phoenix Heart skrev (49 minutter siden): Hoppe er på brevandring i Jotunheimen Nei, ingen breer på meg, men vanlig vandring er fint....uten snø, takk. Cid skrev (19 minutter siden): Ble Fjell og Demonen glade nå? Veldig. Cid skrev (8 minutter siden): Nå lager hun nanbrød. DET er godt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9 timer siden #146140 Del Skrevet 9 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Nei, ingen breer på meg, men vanlig vandring er fint....uten snø, takk. Veldig. DET er godt det. Blir Anton stolt når jeg kommer med gode innlegg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå