Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

SVK skrev (42 minutter siden):

Det må ha vært helt forferdelig. 

Håper du har sovnet igjen og nå drømmer hyggelige drømmer. :klem3:

Ikke sovnet igjen, blir mer en påminnelse om at jeg må passe på helsen min og for alvor begynne å bli sunnere! Vil aldri oppleve noe sånt, og i hvert fall ikke i ung alder :(

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (28 minutter siden):

En statue av Anton:

800px-Mus%C3%A9e_Rodin_1.jpg

Anton måtte punge ut med 100.000 høvdinger for den, (høvdinger han ikke har så vi vet hva det betyr) 👨🏼⛏️🪨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Ikke sovnet igjen, blir mer en påminnelse om at jeg må passe på helsen min og for alvor begynne å bli sunnere! Vil aldri oppleve noe sånt, og i hvert fall ikke i ung alder :(

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner. Lever du veldig usunt?  

Jeg håper ingen av oss dør unge. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anton måtte punge ut med 100.000 høvdinger for den, (høvdinger han ikke har så vi vet hva det betyr) 👨🏼⛏️🪨

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (3 minutter siden):

Skjønner. Lever du veldig usunt?  

Jeg håper ingen av oss dør unge. 

Ja, og hver gang jeg prøver å starte så faller jeg bare for fristelsen til usunn mat og godteri. Er en fæl avhengighet, sukker er noe forbanna dop!

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (6 minutter siden):

Vi ser at Anton allerede er på jobb denne grytidlige morgenen.😉😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Ja, og hver gang jeg prøver å starte så faller jeg bare for fristelsen til usunn mat og godteri. Er en fæl avhengighet, sukker er noe forbanna dop!

Skjønner. Enig i at det ikke er lett å spise sunt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

Som med Hoppe og Fjordland avhengigheten hennes, ekke lett :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (6 minutter siden):

Det er vi også helt enige i.:nikke::nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (5 timer siden):

Jeg sovnet og hadde mareritt om at jeg var døende pg hadde bare en uke igjen å leve, verste drømmen jeg har hatt :(

Huff...det kan jeg kjenne på kroppen selv også, for det hender at jeg har krise og panikkdrøm om natta. :( 

SVK skrev (2 timer siden):

En statue av Anton:

800px-Mus%C3%A9e_Rodin_1.jpg

Han er jo en skogens mann og har faktisk en del naturlige muskler som ikke er pumpet opp på treningssenter. 

Cid skrev (1 time siden):

Jeg skjønner hva du mener. Det er jo en virkelighet for oss alle...som liker søtsaker. Å unne seg en gang i uka er bedre enn hver dag. :sukk: Det er vanskelig, men ikke umulig. Hvis en går på en smell, så må en prøve igjen og prøve igjen. Ikke gi opp, Cid. :klem2:

Anton måtte punge ut med 10 høvdinger for den, (høvdinger han ikke har så vi vet hva det betyr)

Jeg betalte for ham. :D 

Helt enig i det. Sukker er omtrent som heroin for oss som har det sånn. :sukk: 

Anton er han sinte.

Nei, Anton er ikke sint i dag. Han har hatt en god natt og har laget kaffe på bål og da blir han både glad og fornøyd. :) 

SVK skrev (1 time siden):

Mhm...vi er ganske mange som har det sånn i livet. En evig kamp og nye begynnelser/opplegg/dietter
eller full avholdenhet over en lang periode. Noe skikkelig herk. :sukk: 

Som med Hoppe og Fjordland avhengigheten hennes, ekke lett :sukk:

Avhengighet? Wut? :sjokkert: Hadde jeg hatt en kokk i privaten, så hadde jeg spist den maten "han" hadde laget til meg. :jolie: 

Fjordlandsmafiaen følger med i skjul på oss :ninja:

Ja, det kan så være. De kjører sitt eget løp de der. 

God morgen allle sammen - uansett. :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Huff...det kan jeg kjenne på kroppen selv også, for det hender at jeg har krise og panikkdrøm om natta. :( 

Han er jo en skogens mann og har faktisk en del naturlige muskler som ikke er pumpet opp på treningssenter. 

Jeg skjønner hva du mener. Det er jo en virkelighet for oss alle...som liker søtsaker. Å unne seg en gang i uka er bedre enn hver dag. :sukk: Det er vanskelig, men ikke umulig. Hvis en går på en smell, så må en prøve igjen og prøve igjen. Ikke gi opp, Cid. :klem2:

Jeg betalte for ham. :D 

Helt enig i det. Sukker er omtrent som heroin for oss som har det sånn. :sukk: 

Nei, Anton er ikke sint i dag. Han har hatt en god natt og har laget kaffe på bål og da blir han både glad og fornøyd. :) 

Mhm...vi er ganske mange som har det sånn i livet. En evig kamp og nye begynnelser/opplegg/dietter
eller full avholdenhet over en lang periode. Noe skikkelig herk. :sukk: 

Avhengighet? Wut? :sjokkert: Hadde jeg hatt en kokk i privaten, så hadde jeg spist den maten "han" hadde laget til meg. :jolie: 

Ja, det kan så være. De kjører sitt eget løp de der. 

God morgen allle sammen - uansett. :) 

Hadde det skjedd så hadde jeg skrevet et innlegg her og fortalt om det, uansett hvor vondt det hadde vært :(  Men det er forhåpentligvis mange tiår til jeg dør!

Skulle sagt 100 høvdinger siden det er et annet ord for en tusenlapp :P men bra at du blar ut 10.000kr for han da 😁

Du skylder fjordlandmafiaen flerfoldige hundretusener.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Jeg sjekket på Wikipedia. Modellen som ble brukt for Tenker-statuen er visst en fransk bryter for 120 år siden:
255px-Jean_Baud_Boxer_s.jpg

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde det skjedd så hadde jeg skrevet et innlegg her og fortalt om det, uansett hvor vondt det hadde vært :(  Men det er forhåpentligvis mange tiår til jeg dør!

Du skylder fjordlandmafiaen flerfoldige hundretusener.

Du skal leve og ha det så bra du bare kan i mange - MANGE år til ja...sammen med oss. :gruppeklem:

Jeg skylder ingen noe som helst tenk. Alle mine greier er betalt og oppgjort. 😠

SVK skrev (Akkurat nå):

Jeg sjekket på Wikipedia. Modellen som ble brukt for Tenker-statuen er visst en fransk bryter for 120 år siden:

Slike opplysninger er artige. Takk for innsatsen...så har vi lært noe i dag også. :nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Du skal leve og ha det så bra du bare kan i mange - MANGE år til ja...sammen med oss. :gruppeklem:

Jeg skylder ingen noe som helst tenk. Alle mine greier er betalt og oppgjort. 😠

Slike opplysninger er artige. Takk for innsatsen...så har vi lært noe i dag også. :nikke: 

Håper på det :)
Har dyrene våknet?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (14 minutter siden):

Det er oldefaren til Anton.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på det :)
Har dyrene våknet?

De første som har vært på nattejakt har kommet tilbake og skal spise og sove litt før de drar ut igjen. 

Cid skrev (1 minutt siden):

Det er oldefaren til Anton.

Gode gener i den familien. :nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...