Hoppetaujenta Skrevet 7 timer siden #146061 Del Skrevet 7 timer siden 😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #146062 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (21 minutter siden): 😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #146063 Del Skrevet 6 timer siden Nå er hun i godt selskap 🙋🏼♀️🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 6 timer siden #146064 Del Skrevet 6 timer siden Cid skrev (29 minutter siden): Nå er hun i godt selskap 🙋🏼♀️🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻 Dette er frierhuset hennes: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #146065 Del Skrevet 6 timer siden SVK skrev (8 minutter siden): Dette er frierhuset hennes: Med plass til 2025 friere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 6 timer siden #146066 Del Skrevet 6 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Med plass til 2025 friere. Hoppe trenger så mange friere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #146067 Del Skrevet 6 timer siden SVK skrev (6 minutter siden): Hoppe trenger så mange friere. En for hver time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #146068 Del Skrevet 6 timer siden Dette er faren til Anton. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #146069 Del Skrevet 6 timer siden Haha...jeg er veldig interessert i sen slik serk som han har! ...men de koster ca 3.500,- og jeg syns det er litt dyrt. Hadde jeg hatt råd til det romslige huset der, så hadde jeg kjøpt mange kjortler og valset kunstnerisk rundt i alle rom med et smil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #146070 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Haha...jeg er veldig interessert i sen slik serk som han har! ...men de koster ca 3.500,- og jeg syns det er litt dyrt. Hadde jeg hatt råd til det romslige huset der, så hadde jeg kjøpt mange kjortler og valset kunstnerisk rundt i alle rom med et smil! Hvem sin serk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #146071 Del Skrevet 5 timer siden Cid skrev (3 minutter siden): Hvem sin serk? Nerdrums. Jeg liker den kunstnerstilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden #146072 Del Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nerdrums. Jeg liker den kunstnerstilen. Kunne du tenkt å date han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #146073 Del Skrevet 5 timer siden Cid skrev (4 minutter siden): Kunne du tenkt å date han? 1000% ikke. Han har nok med seg selv i sin egen verden og han er ikke min type mann heller, dessuten har han jo en utmerket kone i sin stil og etter sin smak. Det holder det. Kunne du ha tenkt deg det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden #146074 Del Skrevet 5 timer siden Hoppe får besøk av disse i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #146075 Del Skrevet 4 timer siden Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå