Hoppetaujenta Skrevet 11. januar #145981 Del Skrevet 11. januar Snart. Hun tenker akkurat nå på om skal unne seg litt og en kopp kaffe, for det har det vært lite av i dag. Til mandag vil hun kjøpe rekesmørbrød igjen. Det er bestemt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. januar #145982 Del Skrevet 11. januar Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Snart. Hun tenker akkurat nå på om skal unne seg litt og en kopp kaffe, for det har det vært lite av i dag. Til mandag vil hun kjøpe rekesmørbrød igjen. Det er bestemt. Vi sier nam nam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. januar #145983 Del Skrevet 11. januar (endret) Zombier har ankommet Lønneberget. 🧟🧟♀️🧟🧟♀️ Endret 11. januar av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. januar #145984 Del Skrevet 11. januar Vi prøver å flykte men sliter så Anton ofrer seg for oss, han ender opp med å bli bitt og spist levende. 🧟♀️👨🏼🧟😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. januar #145985 Del Skrevet 11. januar Dette er Anton nå. 🧟♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. januar #145986 Del Skrevet 11. januar Vi gjetter at Hoppe ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. januar #145987 Del Skrevet 11. januar Ordet popper popcorn nå. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. januar #145988 Del Skrevet 11. januar Vi gjetter at Hoppe pusser tennene nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. januar #145989 Del Skrevet 12. januar (endret) Frokosten til Hoppe nå. Endret 12. januar av Cid 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 12. januar #145990 Del Skrevet 12. januar Cid skrev (22 minutter siden): Frokosten til Hoppe nå. Muggost❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. januar #145991 Del Skrevet 12. januar KnekkeBørre skrev (47 minutter siden): Muggost❤️ Du kan dele skiven med hoppe bryte skive istedenfor brød 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. januar #145992 Del Skrevet 12. januar Anton foretrekker knultost som han kaller det for lol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 12. januar #145993 Del Skrevet 12. januar Cid skrev (2 minutter siden): Anton foretrekker knultost som han kaller det for lol. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. januar #145994 Del Skrevet 12. januar KnekkeBørre skrev (12 minutter siden): Pervo🐷 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 12. januar #145995 Del Skrevet 12. januar Cid skrev (2 minutter siden): Pervo🐷 95% sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. januar #145996 Del Skrevet 12. januar Godmorgen og sånn, men du verden som folket slår seg løs her inne da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 12. januar #145997 Del Skrevet 12. januar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Godmorgen og sånn, men du verden som folket slår seg løs her inne da... G'morgen, lille sprettefrøken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. januar #145998 Del Skrevet 12. januar KnekkeBørre skrev (13 minutter siden): G'morgen, lille sprettefrøken Du virker overstadig...våken, Børre...har du nettopp stått opp eller vært på vaktlaget her inne i hele natt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 12. januar #145999 Del Skrevet 12. januar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Du virker overstadig...våken, Børre...har du nettopp stått opp eller vært på vaktlaget her inne i hele natt? Intuisjonen din er 100% nøyaktig, Amiga. Jeg er ikke i dugelig tilstand til å føre hverken motorvogner eller sammenhengende samtaler. Men jeg er glad i deg likeså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. januar #146000 Del Skrevet 12. januar KnekkeBørre skrev (7 minutter siden): Intuisjonen din er 100% nøyaktig, Amiga. Jeg er ikke i dugelig tilstand til å føre hverken motorvogner eller sammenhengende samtaler. Men jeg er glad i deg likeså ...og jeg kjenner at jeg er glad i DEG, lille Hoppespretten min! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå