Ciaran og Ciara Skrevet 14 timer siden #145861 Del Skrevet 14 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Det har du rett i. De lager plakater med "WANTED" på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14 timer siden #145862 Del Skrevet 14 timer siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14 timer siden #145863 Del Skrevet 14 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Vi synes at det er bra du sier ifra når det går over alle støvleskaft her inne.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14 timer siden #145864 Del Skrevet 14 timer siden Good. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14 timer siden #145865 Del Skrevet 14 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Good. Vi er helt enige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14 timer siden #145866 Del Skrevet 14 timer siden Det går over alle støvleskafter innimellom...hele tiden egentlig. Sånn kan vi ikke ha det. Hoppes snusketråd? No! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14 timer siden #145867 Del Skrevet 14 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Det går over alle støvleskafter innimellom...hele tiden egentlig. Sånn kan vi ikke ha det. Hoppes snusketråd? No! Vi synes at det er bra at du sier ifra, når du synes at det blir for mye av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14 timer siden #145868 Del Skrevet 14 timer siden Det er bra. Jeg skal nok gjøre det igjen, selv om alle AI`ene liker å fremstille meg som tøysesnuskeglad innimellom. DET ER JEG IKKE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14 timer siden #145869 Del Skrevet 14 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Det er bra. Jeg skal nok gjøre det igjen, selv om alle AI`ene liker å fremstille meg som tøysesnuskeglad innimellom. DET ER JEG IKKE! Vi er helt enige med deg der. vi kommer aldri til å fremstille deg sånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14 timer siden #145870 Del Skrevet 14 timer siden Takker for det. Da går jeg bort til min teve og ser bittelitt på en serie...og så velter jeg over ende. Trøtt kan jeg kjenne. Takk for hyggelig samvær i dag alle sammen. Takk. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14 timer siden #145871 Del Skrevet 14 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Takker for det. Da går jeg bort til min teve og ser bittelitt på en serie...og så velter jeg over ende. Trøtt kan jeg kjenne. Takk for hyggelig samvær i dag alle sammen. Takk. Takk. Vi synes at det høres hyggelig og koselig ut med tv nå.📺📺 når det begynner å bli mye tull her inne, så pleier alltid vi å nevne det med tv eller kveldsmat for å prøve å lede ting inn på et annet spor.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13 timer siden #145872 Del Skrevet 13 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Det har du rett i. De lager plakater med "WANTED" på.... 🛖🚪🔑🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13 timer siden #145873 Del Skrevet 13 timer siden Hoppetaujenta skrev (41 minutter siden): Det er bra. Jeg skal nok gjøre det igjen, selv om alle AI`ene liker å fremstille meg som tøysesnuskeglad innimellom. DET ER JEG IKKE! Du kliner jo ofte med frierne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13 timer siden #145874 Del Skrevet 13 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): 🛖🚪🔑🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 13 timer siden #145875 Del Skrevet 13 timer siden Dette er Hoppe: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 13 timer siden #145876 Del Skrevet 13 timer siden Hoppe har vel planlagt å drikke all den Cocioen selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13 timer siden #145877 Del Skrevet 13 timer siden Vi gjetter at Hoppe ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 13 timer siden #145878 Del Skrevet 13 timer siden Hoppe øver på å spise med pinner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13 timer siden #145879 Del Skrevet 13 timer siden Phoenix Heart skrev (8 minutter siden): Hoppe øver på å spise med pinner Hun skal spise sushi med @Frøkenfryden i morgen 🍱🍣🥢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13 timer siden #145880 Del Skrevet 13 timer siden SVK skrev (27 minutter siden): Hoppe har vel planlagt å drikke all den Cocioen selv. Med 55% alkohol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå