Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Frøkenfryden skrev (5 timer siden):

@Hoppetaujenta tok østavindrådet! Bra! Neste gang du er vill i fletta tar du med en skivet rabagast i ODAkorga😘

I kveld er jeg vågal og jeg har begynt ny bestilling med den osten først i. :hoppe:  Gleder meg! 

Cid skrev (5 timer siden):

Hun ble @Lur Venn et øyeblikk 🐷🥖

Nei, det var ikke meg sa jeg jo. :fy:  ...og nå ble jeg visst Cid også, for nå jugde jeg. 
                                                                                        ORDET! LIGG UNNA TASTATURET MITT!!! :kjefte: 

Ciaran og Ciara skrev (4 timer siden):

Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå.:spise::spise:

Ferdig. Hadde tidligkvelds og så en liten bolle med corn flakes til sist. :D  Godt! 

Cid skrev (3 timer siden):

Historien om Hoppe og frierne går tilbake til før 1000 år før Kristus.

Det var da forferdelig. Ble jeg fortalt eventyr om så lenge før jeg ble født? :sjokkblå:

Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden):

Vi gjetter at Hoppe ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻

Begge deler i dag/kveld. Jeg halvsover rett som det er noen minutter i stolen og våkner med et rykk,
for soving skal gjøres til natta. :fy: 

Cid skrev (3 timer siden):

Hoppe ser på forumskjermen.

Det stemmer. :) 

Cid skrev (2 timer siden):

Nå er hun blitt permanent utestengt.

"Det kan gå troll i ord", Cid....  :(  Må aldri si sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (34 minutter siden):

I kveld er jeg vågal og jeg har begynt ny bestilling med den osten først i. :hoppe:  Gleder meg! 

Nei, det var ikke meg sa jeg jo. :fy:  ...og nå ble jeg visst Cid også, for nå jugde jeg. 

Ferdig. Hadde tidligkvelds og så en liten bolle med corn flakes til sist. :D  Godt! 

Det var da forferdelig. Ble jeg fortalt eventyr om så lenge før jeg ble født? :sjokkblå:

Begge deler i dag/kveld. Jeg halvsover rett som det er noen minutter i stolen og våkner med et rykk,

Vi ønsker deg en fin og god kveld og natt videre Hoppe.:gjesp::gjesp::sover::sover::klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Har dyrene nattevakt nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

Woffe sover:

il_fullxfull.4607038596_dznd.jpg

I morgen skal han adopteres bort til Martha og Durek.

👩‍🦳👨🏿‍🦲🐶🏰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (1 time siden):

Woffe sover:

Vi synes at dette er en nydelig valp.🐶🐶🥰🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ciaran og Ciara skrev (7 timer siden):

Vi ønsker deg en fin og god kveld og natt videre Hoppe.:gjesp::gjesp::sover::sover::klem3::klem3:

Takk...og jeg ønsker dere en god morgen.  :nikke: 

Cid skrev (7 timer siden):

Har dyrene nattevakt nå?

Det kan jeg ikke opplyse om. De lusker når de lusker og angriper før du får sukk for deg. :jolie: 

Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden):

Vi gjetter at Hoppe sover nå.:gjesp::gjesp::sover::sover:

Gjorde det.

SVK skrev (6 timer siden):

Woffe sover:

Er han ikke nusselig når han sover? :) Det er vi alle. Rart å tenke på. :hjerter_rundt:

Cid skrev (5 timer siden):

Han får en venn å henge seg sammen med :)

🏰🐶🦎

Det var slemt sagt. :( 

Anton ser at det bare blir mer og mer grisete språk på Cid og lurer igjen på om blokkering er eneste løsningen. :( 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Det kan jeg ikke opplyse om. De lusker når de lusker og angriper før du får sukk for deg. :jolie: 

Gjorde det.

Er han ikke nusselig når han sover? :) Det er vi alle. Rart å tenke på. :hjerter_rundt:

Anton ser at det bare blir mer og mer grisete språk på Cid og lurer igjen på om blokkering er eneste løsningen. :( 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Gjorde det.

Blokkering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...