Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 19:31 #145661 Del Skrevet lørdag kl 19:31 Vi ser at det formidles Fake News her inne igjen.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 19:33 #145662 Del Skrevet lørdag kl 19:33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 20:18 #145663 Del Skrevet lørdag kl 20:18 Nå er hun blitt permanent utestengt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 20:20 #145664 Del Skrevet lørdag kl 20:20 Vi gjetter at Hoppe pusser tennene nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 23:09 #145665 Del Skrevet lørdag kl 23:09 Frøkenfryden skrev (5 timer siden): @Hoppetaujenta tok østavindrådet! Bra! Neste gang du er vill i fletta tar du med en skivet rabagast i ODAkorga😘 I kveld er jeg vågal og jeg har begynt ny bestilling med den osten først i. Gleder meg! Cid skrev (5 timer siden): Hun ble @Lur Venn et øyeblikk 🐷🥖 Nei, det var ikke meg sa jeg jo. ...og nå ble jeg visst Cid også, for nå jugde jeg. ORDET! LIGG UNNA TASTATURET MITT!!! Ciaran og Ciara skrev (4 timer siden): Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Ferdig. Hadde tidligkvelds og så en liten bolle med corn flakes til sist. Godt! Cid skrev (3 timer siden): Historien om Hoppe og frierne går tilbake til før 1000 år før Kristus. Det var da forferdelig. Ble jeg fortalt eventyr om så lenge før jeg ble født? Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Vi gjetter at Hoppe ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Begge deler i dag/kveld. Jeg halvsover rett som det er noen minutter i stolen og våkner med et rykk, for soving skal gjøres til natta. Cid skrev (3 timer siden): Hoppe ser på forumskjermen. Det stemmer. Cid skrev (2 timer siden): Nå er hun blitt permanent utestengt. "Det kan gå troll i ord", Cid.... Må aldri si sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 23:44 #145666 Del Skrevet lørdag kl 23:44 Hoppetaujenta skrev (34 minutter siden): I kveld er jeg vågal og jeg har begynt ny bestilling med den osten først i. Gleder meg! Nei, det var ikke meg sa jeg jo. ...og nå ble jeg visst Cid også, for nå jugde jeg. ORDET! LIGG UNNA TASTATURET MITT!!! Ferdig. Hadde tidligkvelds og så en liten bolle med corn flakes til sist. Godt! Det var da forferdelig. Ble jeg fortalt eventyr om så lenge før jeg ble født? Begge deler i dag/kveld. Jeg halvsover rett som det er noen minutter i stolen og våkner med et rykk, for soving skal gjøres til natta. Det stemmer. "Det kan gå troll i ord", Cid.... Må aldri si sånn. Vi ønsker deg en fin og god kveld og natt videre Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 00:36 #145667 Del Skrevet i går, 00:36 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): I kveld er jeg vågal og jeg har begynt ny bestilling med den osten først i. Gleder meg! Nei, det var ikke meg sa jeg jo. ...og nå ble jeg visst Cid også, for nå jugde jeg. ORDET! LIGG UNNA TASTATURET MITT!!! Ferdig. Hadde tidligkvelds og så en liten bolle med corn flakes til sist. Godt! Det var da forferdelig. Ble jeg fortalt eventyr om så lenge før jeg ble født? Begge deler i dag/kveld. Jeg halvsover rett som det er noen minutter i stolen og våkner med et rykk, for soving skal gjøres til natta. Det stemmer. "Det kan gå troll i ord", Cid.... Må aldri si sånn. Har dyrene nattevakt nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 00:40 #145668 Del Skrevet i går, 00:40 Vi gjetter at Hoppe sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 01:04 #145669 Del Skrevet i går, 01:04 Woffe sover: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 01:07 #145670 Del Skrevet i går, 01:07 SVK skrev (1 minutt siden): Woffe sover: I morgen skal han adopteres bort til Martha og Durek. 👩🦳👨🏿🦲🐶🏰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 01:11 #145671 Del Skrevet i går, 01:11 Cid skrev (Akkurat nå): I morgen skal han adopteres bort til Martha og Durek. 👩🦳👨🏿🦲🐶🏰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 02:00 #145672 Del Skrevet i går, 02:00 SVK skrev (49 minutter siden): Han får en venn å henge sammen med 🏰🐶🦎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 02:58 #145673 Del Skrevet i går, 02:58 SVK skrev (1 time siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 02:59 #145674 Del Skrevet i går, 02:59 SVK skrev (1 time siden): Woffe sover: Vi synes at dette er en nydelig valp.🐶🐶🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 06:40 #145675 Del Skrevet i går, 06:40 Nå har Anton spurt Hoppe om hun kan rimme han, siden han ikke klarer å nå g punktet sitt selv lol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 06:41 #145676 Del Skrevet i går, 06:41 Hun sier nei så han spør voksne ordet, det sier ja 👅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 07:41 #145677 Del Skrevet i går, 07:41 Ciaran og Ciara skrev (7 timer siden): Vi ønsker deg en fin og god kveld og natt videre Hoppe. Takk...og jeg ønsker dere en god morgen. Cid skrev (7 timer siden): Har dyrene nattevakt nå? Det kan jeg ikke opplyse om. De lusker når de lusker og angriper før du får sukk for deg. Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden): Vi gjetter at Hoppe sover nå. Gjorde det. SVK skrev (6 timer siden): Woffe sover: Er han ikke nusselig når han sover? Det er vi alle. Rart å tenke på. Cid skrev (5 timer siden): Han får en venn å henge seg sammen med 🏰🐶🦎 Det var slemt sagt. Anton ser at det bare blir mer og mer grisete språk på Cid og lurer igjen på om blokkering er eneste løsningen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 12:12 #145678 Del Skrevet i går, 12:12 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Takk...og jeg ønsker dere en god morgen. Det kan jeg ikke opplyse om. De lusker når de lusker og angriper før du får sukk for deg. Gjorde det. Er han ikke nusselig når han sover? Det er vi alle. Rart å tenke på. Det var slemt sagt. Anton ser at det bare blir mer og mer grisete språk på Cid og lurer igjen på om blokkering er eneste løsningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 12:12 #145679 Del Skrevet i går, 12:12 Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 13:12 #145680 Del Skrevet i går, 13:12 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Takk...og jeg ønsker dere en god morgen. Det kan jeg ikke opplyse om. De lusker når de lusker og angriper før du får sukk for deg. Gjorde det. Er han ikke nusselig når han sover? Det er vi alle. Rart å tenke på. Det var slemt sagt. Anton ser at det bare blir mer og mer grisete språk på Cid og lurer igjen på om blokkering er eneste løsningen. Blokkering? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå