Cid Skrevet 14 timer siden #145341 Del Skrevet 14 timer siden KnekkeBørre skrev (19 minutter siden): Jeg får jo selvfølgelig panikk å snubler i mine egne ben idet jeg prøver å flykte og slår hodet i veggen og ender opp enda mer "utfordret" enn jeg allerede var.. Jeg havner i kukøse. Forsikringer har jeg jo ikke, så dette blir en kinkig situasjon.. (Riktig bruk av "og" og "å" er allerede slått ut av bevisstheten min...) O: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 13 timer siden #145342 Del Skrevet 13 timer siden Verdispørsmål...hvis du regger ett rederi i Norge, utflaggef det til Bahamas , der du har en tlfsvarer ..og driver tanktonnasje i det indiske hav...alt i orden .. setter en privatperson 5k inn eller ut av konto...da går alle varsellamper i skjørteregimet ....åhhhh...kriminelle penger....panikk.. alt av ressurser på saken. ..misunnelige kvinner i spissen... Heia Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 13 timer siden #145343 Del Skrevet 13 timer siden Cid skrev (2 timer siden): Titania klikker og angriper henne Ro ned fantasien din nå Lunta mi er konstant fuktig slik at den ikke tenner, så om hun angripes, er det av noen andre i nabolaget som er hissige 😝 Men både @Hoppetaujenta og @KnekkeBørre må gjerne få komme inn på kaffe og en matbit i steden 😁 Om det må «kriges» har jeg både puter og vann - det er litt snillere 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 12 timer siden #145344 Del Skrevet 12 timer siden Gjennom regulering i samfunnet ..vi , staten , bruker hvitvaskings regler mot privatpersoner .. hvis noen husker ...hva var det første Erna gjorde, byttet ut valutaSedla, for å unngå at det befant seg kontanter i samfunnet som staten ikke kjenner til...det for å manøvrere på nanoøkonomi, inflasjonsfare ..resultat..politispionasjr på privatpersoner...det kan jo være en 500 lapp som ikke staten har kontroll på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 12 timer siden #145345 Del Skrevet 12 timer siden Hva sier Napoleon, frihet , likhet og brorskap. Den franske revolusjonen. Ikke ble det frihet , langt ifra brorskap... Hvem skal skape det vi alle ønsker...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11 timer siden #145346 Del Skrevet 11 timer siden KnekkeBørre skrev (5 timer siden): Ha en godt så lenge, C & C 🍀 Tusen Takk, vi håper at du har det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10 timer siden #145347 Del Skrevet 10 timer siden Nå har Anton blitt stukket med en kniv 👨🏼🔪🩸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10 timer siden #145348 Del Skrevet 10 timer siden Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9 timer siden #145349 Del Skrevet 9 timer siden Ble kun chips og dip, pluss smash. I morgen skal det ut av mitt hus, eller spises opp i kveld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9 timer siden #145350 Del Skrevet 9 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ble kun chips og dip, pluss smash. I morgen skal det ut av mitt hus, eller spises opp i kveld. Koser du deg mens Anton ligger skadet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9 timer siden #145351 Del Skrevet 9 timer siden Slemme hoppen sier ordet 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9 timer siden #145352 Del Skrevet 9 timer siden Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Ble kun chips og dip, pluss smash. I morgen skal det ut av mitt hus, eller spises opp i kveld. Vi sier nam nam. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9 timer siden #145353 Del Skrevet 9 timer siden Cid skrev (13 minutter siden): Koser du deg mens Anton ligger skadet? Nei, han er akkurat som han skal være hjemme hos seg selv. Cid skrev (13 minutter siden): Slemme meg som lager slike historier... 😢 Ja. Håper det synker inn snart. Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Vi sier nam nam. Godt er det ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9 timer siden #145354 Del Skrevet 9 timer siden Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Nei, han er akkurat som han skal være hjemme hos seg selv. Ja. Håper det synker inn snart. Godt er det ja. Er Anton og Ordet deprimerte nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9 timer siden #145355 Del Skrevet 9 timer siden Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Nei, han er akkurat som han skal være hjemme hos seg selv. Ja. Håper det synker inn snart. Godt er det ja. ja vi er veldig glade i snop og snacks. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9 timer siden #145356 Del Skrevet 9 timer siden Cid skrev (12 minutter siden): Er Anton og Ordet deprimerte nå? Nei, de har bestemt seg for å ha et lyst og lett sinn resten av dette året og ut i januar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 8 timer siden #145357 Del Skrevet 8 timer siden (endret) Hoppe og Anton: Endret 8 timer siden av SVK 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8 timer siden #145358 Del Skrevet 8 timer siden SVK skrev (Akkurat nå): Hoppe og Anton: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8 timer siden #145359 Del Skrevet 8 timer siden Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Nei, de har bestemt seg for å ha et lyst og lett sinn resten av dette året og ut i januar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8 timer siden #145360 Del Skrevet 8 timer siden Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): Nei, de har bestemt seg for å ha et lyst og lett sinn resten av dette året og ut i januar. Hater de meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå