Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cid skrev (4 minutter siden):

Nå prøver hun kule eksperimenter med DaveHax.

Alltid hatt lyst til å smøre gallium på en Audi 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (3 minutter siden):

Alltid hatt lyst til å smøre gallium på en Audi 😁

Hva med vaselin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (9 minutter siden):

Hva med vaselin?

En Audi-fører er allerede smurt inn i glidemiddel.. 

Endret av KnekkeBørre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (8 timer siden):

Så du vil ikke ha besøk av folk med kort levetid igjen?

Jeg er jo ikke et pleiehjem og kan ikke følge dem på do når det går galt. Vil du ta den jobben kanskje?

Cid skrev (8 timer siden):

Natta til deg og Anton hver for dere

Jeg sov greit. Vet ikke med Anton, for han bor hjemme hos seg selv...som du jo vet. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden):

Jeg er jo ikke et pleiehjem og kan ikke følge dem på do når det går galt. Vil du ta den jobben kanskje?

Jeg sov greit. Vet ikke med Anton, for han bor hjemme hos seg selv...som du jo vet. :) 

Gu mørra å gu jul fortsatt🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Baktus2024 skrev (5 minutter siden):

Gu mørra å gu jul fortsatt🙂

God romjul tebake! :) Det er stille i samfunnet her hvor jeg bor og det er alldeles nydelig.
Ikke en eneste bil har jeg hørt. Ennå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

God romjul tebake! :) Det er stille i samfunnet her hvor jeg bor og det er alldeles nydelig.
Ikke en eneste bil har jeg hørt. Ennå. 

Janei på månen er det fredelig.. 🙂 skulle vært slik her også, på planeten jeg sitter på..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm...skjønner. Blir det noe god middag hos deg i dag da? Jeg har ennå ikke spist frokost, men tenker på middag. :nigo: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden):

Mhm...skjønner. Blir det noe god middag hos deg i dag da? Jeg har ennå ikke spist frokost, men tenker på middag. :nigo: 

Her på planeten er det så mye overforbruk at vi lever av dumsterdiving, vi kan bare gå i søppelkassene til butikkene og ha herremåltidet hver dag.. personlig sitter jeg nesten helt på toppen av planeten , vifter med beina , heller i meg væske på bokser, med beruselelsesmidlet i og kaster boksene ut i rommet..såkalt romsøppel, er ikke plass til mer søppel på selve planeten

Endret av Baktus2024
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På planeten her , hoppetaujenta, har vi det så materialistisk godt at vi dynker oss i rusmidler , for å toppe ekstasen..alle er blitt pillespisere for å unngå en dårlig dag , følelsesmessig . Hele planeten baserer seg på individer som vil karre til seg i grådighet..ingenting er nok ..til karmaen tok dem , de falt for egen grådighet..nå er de gjeldsbunden til langt over pipa.. nå ønsker de ro oter til å gjøre dem selv overflødige..

Merkelig planet.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På denne planeten skulle velferdsstaten gjøre alle trygge  men førte til mer grådighet og konkurranse, mer vold ...ulikhetene vokste og klasseskillene økte ..velferdssamfunnet ble å fore det verste i beboerne..legemiddelbransjen ble bedre industri enn oljeindustrien..vi skulle bli udødelige og være lykkelig hele tiden .livet skulle bestå av en permeable av gode følelser..nye partnere hele tiden , nyforelsket hele tiden.. 

Dyrene vet ikke hvor de skal gjøre av seg , vår inngripen i deres leveområder tvinger dem inn i beboernes tilværelsen, og beboerne her ønsker kun å se uvesenet i bur i dyrehager ..ellers er det en frykt..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min venn, "Lille Ordet" i en annen tråd kom til meg og sa at Onkel Baktus er egentlig en forfatter som har låst seg ute på sitt utsiktssted og lever der i kreative vindkast i starten av sin syvologi om fremtiden, som jo altså er den vi lever under overflaten av i nåtid. Dette blir spennenere og spennenere syns Lille Ordet og jeg må si meg enig i det.  :rodmer: :) 
8466f4d7-b3bb-430b-96ef-34bf3c5521ea_716 :skriver:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Min venn, "Lille Ordet" i en annen tråd kom til meg og sa at Onkel Baktus er egentlig en forfatter som har låst seg ute på sitt utsiktssted og lever der i kreative vindkast i starten av sin syvologi om fremtiden, som jo altså er den vi lever under overflaten av i nåtid. Dette blir spennenere og spennenere syns Lille Ordet og jeg må si meg enig i det.  :rodmer: :) 
8466f4d7-b3bb-430b-96ef-34bf3c5521ea_716 :skriver:

Folket låste forfatteren ute, ikke han selv . 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skapte velferdssamfunnet utenom likegyldigheten ..?  Vi ble fører som elsker å observere og dele videre bilder.. gjøre noe for en bedre verden , nei ..

Velferdssamfunnet ble til en hvilepute og  for å sko seg på, ....som en poet sa det, fattigdom er god butikk for alle andre enn de fattige .

Samtidig er velferdssamfunnet en bærebjelke for menneskeverd ...

Kontrastene sysselsetter våre politikere,

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ciaran og Ciara skrev (24 minutter siden):

Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Ha en godt så lenge, C & C 🍀

Endret av KnekkeBørre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utopiaens samfunn, mulighetenes samfunn , der alle skal kunne bli hva de ønsker , med godt nok arbeid .

Sannheten, seleksjons samfunnet, hvor mye du har av utdanning , hvor effektiv du er osv... Er du ikke villig til å innfinne deg med sosial dumping så får du ingen CV ..

Vil du bli leietaker for en hybel så vil huseierne ha referanser fra tidligere utleiere , huseierne finansierer boligene sine , finansobjektene, ved at leietakere betaler låna dems.. kun mer og mer seleksjon .

Frihet under ansvar..frihet er skapt for misbruk , resultert i mer vektere , og politi. , dyrere forsikringer og et mer utrygghet i samfunnet .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvrealisering ble aldri min fordel ..som i en Zappalåt, en epoke , came creeping up.. jeg kunne ikke lenger være meg selv ..men en klient , for de nye som skulle selvrealisere seg . . Og Gud vet ikke hvor mangen diagnoser jeg har fått slengt etter meg..omtrent hele spekteret .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sosial budsjett i en kommune består av flere poster , blant annet sosial budsjettet , utgifter og forventa refusjon fra Nav stat..ved statlige uførestønad..hvor mye ønsker vi å bruke på noen vi ikke tror på, hvor mye kan vi få igjen for utgiftene ved overføring til navstat ..selvrealisering en er plutselig blitt endel av beregnet tiltaksvilje av kommunen... Nå er det bare for kommunen å misbruke alt de har for å gjøre deg mest mulig syk på papiret..

Slik får de tilbake penga sine og slik gikk det med din selvrealisering . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...