Cid Skrevet 15 timer siden #145281 Del Skrevet 15 timer siden I 2025 så skal et nytt frierhus bygges 🏢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15 timer siden #145282 Del Skrevet 15 timer siden Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Det stemmer. Ligner ikke en gang og Anton liker ikke reklame på tv eller andre steder. Neida, har ikke klart det ennå. Jeg forstår ikke dette her... Hehe, nei, de kommer ikke på besøk og er nok ingen av de du har funnet bilder av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15 timer siden #145283 Del Skrevet 15 timer siden Cid skrev (7 minutter siden): Liker du ikke besteforeldrene til Anton? Ehh, de er jo så gamle at de nesten er døde. Anton er en voksen mann og har vært det lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15 timer siden #145284 Del Skrevet 15 timer siden Dessuten: NÅ skal jeg legge meg. *borte vekk er hun* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15 timer siden #145285 Del Skrevet 15 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ehh, de er jo så gamle at de nesten er døde. Anton er en voksen mann og har vært det lenge. Så du vil ikke ha besøk av folk med kort levetid igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15 timer siden #145286 Del Skrevet 15 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Dessuten: NÅ skal jeg legge meg. *borte vekk er hun* Natta til deg og Anton 👱🏻♀️👨🏼🛌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15 timer siden #145287 Del Skrevet 15 timer siden Cid skrev (8 minutter siden): I 2025 så skal et nytt frierhus bygges 🏢 Dette er sant forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14 timer siden #145288 Del Skrevet 14 timer siden Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Ehh, de er jo så gamle at de nesten er døde. Anton er en voksen mann og har vært det lenge. Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Dessuten: NÅ skal jeg legge meg. *borte vekk er hun* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9 timer siden #145289 Del Skrevet 9 timer siden Nå er hun forelsket 👱🏻♀️😍👩❤️👨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9 timer siden #145290 Del Skrevet 9 timer siden Hvem er den heldige frieren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8 timer siden #145291 Del Skrevet 8 timer siden Nå setter hun opp Harry Potter dominobrikker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 8 timer siden #145292 Del Skrevet 8 timer siden Jeg håper Hoppe har møtt veggen hvor jeg med vannfast tusj har skrevet at hun er både elsket og ønsket ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8 timer siden #145293 Del Skrevet 8 timer siden KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Jeg håper Hoppe har møtt veggen hvor jeg med vannfast tusj har skrevet at hun er både elsket og ønsket ❤️ Romanse på gang mellom dere? 👩❤️👨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8 timer siden #145294 Del Skrevet 8 timer siden Nå har jeg slått til Anton. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 8 timer siden #145295 Del Skrevet 8 timer siden Cid skrev (4 minutter siden): Romanse på gang mellom dere? 👩❤️👨 Hoppe er en ufrivillig mottaker av mitt overskudd av kjærlighet. Likeså er dere andre her på KG. Den trenger ikke gjengjeldes ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8 timer siden #145296 Del Skrevet 8 timer siden Anton i sin nye jobb. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8 timer siden #145297 Del Skrevet 8 timer siden Jeg og ordet når vi kjeder oss 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 8 timer siden #145298 Del Skrevet 8 timer siden Cid skrev (11 minutter siden): Jeg og ordet når vi kjeder oss Rimelig funky 😁👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8 timer siden #145299 Del Skrevet 8 timer siden KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Rimelig funky 😁👍 Sett Harry Potter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 8 timer siden #145300 Del Skrevet 8 timer siden Cid skrev (2 minutter siden): Sett Harry Potter? Ikke alt. Så film nr 1 på kommando fra eks-dama. Men jeg kjenner til theme låta da 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå