Cid Skrevet 2 timer siden #144741 Del Skrevet 2 timer siden SVK skrev (1 minutt siden): Det var det Grevling sa også før han la seg i sengen din! 🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #144742 Del Skrevet 2 timer siden Grevlingen gravde hull i hullet mitt o: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #144743 Del Skrevet 2 timer siden Vask munnen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2 timer siden #144744 Del Skrevet 2 timer siden Cid skrev (25 minutter siden): Grevlingen gravde hull i hullet mitt o: 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #144745 Del Skrevet 2 timer siden SVK skrev (27 minutter siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #144746 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (30 minutter siden): Vask munnen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 27 minutter siden #144747 Del Skrevet 27 minutter siden (endret) Anton da han fant ut at Hoppe hadde kjøpt julegaver til alle frierne sine med Antons kredittkort. Endret 26 minutter siden av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23 minutter siden #144748 Del Skrevet 23 minutter siden SVK skrev (2 minutter siden): Anton da han fant ut at Hoppe hadde kjøpt julegaver til alle frierne sine med Antons kredittkort. Vi tenker heller at hun har kjøpt moderne utstyr til Woffe, sånn at han lettere kan holde de påtvungne frierne unna.🐶🐶😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23 minutter siden #144749 Del Skrevet 23 minutter siden Ble han trans i farta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 18 minutter siden #144750 Del Skrevet 18 minutter siden (endret) Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Vi tenker heller at hun har kjøpt moderne utstyr til Woffe, sånn at han lettere kan holde de påtvungne frierne unna.🐶🐶😉😉 Endret 18 minutter siden av SVK 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15 minutter siden #144751 Del Skrevet 15 minutter siden Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Ble han trans i farta? 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14 minutter siden #144752 Del Skrevet 14 minutter siden SVK skrev (3 minutter siden): Det er akkurat sånt utstyr vi tenkte på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13 minutter siden #144753 Del Skrevet 13 minutter siden I alle dager? Har den pyntet seg? Jeg er veldig glad i den typen hunder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7 minutter siden #144754 Del Skrevet 7 minutter siden Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): I alle dager? Har den pyntet seg? Jeg er veldig glad i den typen hunder. Vi er helt enige med deg, vi er veldig glade i hunder og katter.🐶🐶😻😻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4 minutter siden #144755 Del Skrevet 4 minutter siden Jeg skulle gjerne ha jobbet et sted hvor de var skikkelige og ordentlige og ville dyrs aller beste og hadde mange støttepenger og gode folk i ryggen så de kunne klare alt sammen. Det skal jeg gjøre noe med når jeg blir multizillionær. Selve moderskipet til dyr som trenger å bli reddet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå