Cid Skrevet 10. desember 2024 #144101 Del Skrevet 10. desember 2024 Nå har innbyggerne i Lønneberget samlet seg rundt huset til Hoppe i full protest mot at Assad har fått asyl der, det eskalerer seg fort til dramatikk. Noen har med seg en armbrøst og begynner å fyre av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. desember 2024 #144102 Del Skrevet 10. desember 2024 Flere ble truffet. Assad fikk en pil rett i øyet. Hoppe fikk 3 piler rett i ryggen. Anton fikk 1 pil rett i skrittet. Ordet ble truffet 4 ganger i magen. Jeg fikk en i analen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. desember 2024 #144103 Del Skrevet 10. desember 2024 SVK skrev (2 timer siden): Anton tar en liten sang: Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): På gjensyn. Drøm søtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. desember 2024 #144104 Del Skrevet 10. desember 2024 Hoppe og Anton sammen med barna sine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. desember 2024 #144105 Del Skrevet 10. desember 2024 Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. desember 2024 #144106 Del Skrevet 10. desember 2024 SVK skrev (4 timer siden): Lønnebladet følger dere på Instagram, Snapchat og TikTok. Jeg er ikke der. Er ikke det ganske like greier da? SVK skrev (3 timer siden): Anton tar en liten sang: DEN er fin. Cid skrev (1 time siden): Nå har innbyggerne i Lønneberget samlet seg rundt huset til Hoppe i full protest mot Cids løgnaktigheter som aldri tar stopp! Ja...slik går det vettu. Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Nei, jeg har spist mange sånn twistaktige ting med juksealkohol i og det var godt! MENY!!! P.s. Han hyggelige B-fyren her inne kan faktisk ta fine bilder også! Ai laik!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. desember 2024 #144107 Del Skrevet 10. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Jeg er ikke der. Er ikke det ganske like greier da? DEN er fin. Ja...slik går det vettu. Nei, jeg har spist mange sånn twistaktige ting med juksealkohol i og det var godt! MENY!!! P.s. Han hyggelige B-fyren her inne kan faktisk ta fine bilder også! Ai laik!!! Vi håper at du har en fintirsdagskveld Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. desember 2024 #144108 Del Skrevet 10. desember 2024 Full av sjokolade og en liten kopp kaffe = jotakk, den er bra. Rart, men jeg så "the popes exorsist" ved siden av. Slikt pleier jeg ikke å se på, men jeg var overmodig. Godt at den ikke var spesielt god da. Ikke guffen. Det betyr at sansene mine har blitt avslepne ettersom årene gjør noe med en. Eller av tiden på KG? Mulig det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. desember 2024 #144109 Del Skrevet 10. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Full av sjokolade og en liten kopp kaffe = jotakk, den er bra. Rart, men jeg så "the popes exorsist" ved siden av. Slikt pleier jeg ikke å se på, men jeg var overmodig. Godt at den ikke var spesielt god da. Ikke guffen. Det betyr at sansene mine har blitt avslepne ettersom årene gjør noe med en. Eller av tiden på KG? Mulig det. Vi synes at det er bra at du koser deg, for det er viktig å kose seg i førjulstiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. desember 2024 #144110 Del Skrevet 10. desember 2024 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Vi synes at det er bra at du koser deg, for det er viktig å kose seg i førjulstiden. Ja, det må en gjøre. Jeg skal legge bort alle søtsaker og is når en er i vanlige ukedager igjen over nyttår. Det er ikke er forsett, men noe jeg skal gjøre en stund fremover. Finne frem sunnheten og turgåing i det små. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 10. desember 2024 #144111 Del Skrevet 10. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Ja, det må en gjøre. Jeg skal legge bort alle søtsaker og is når en er i vanlige ukedager igjen over nyttår. Det er ikke er forsett, men noe jeg skal gjøre en stund fremover. Finne frem sunnheten og turgåing i det små. Du klarte et halvt år i fjor! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. desember 2024 #144112 Del Skrevet 10. desember 2024 SVK skrev (6 minutter siden): Du klarte et halvt år i fjor! Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): Ja, det må en gjøre. Jeg skal legge bort alle søtsaker og is når en er i vanlige ukedager igjen over nyttår. Det er ikke er forsett, men noe jeg skal gjøre en stund fremover. Finne frem sunnheten og turgåing i det små. Vi heier på deg, vi er sikre på at du får det til Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. desember 2024 #144113 Del Skrevet 10. desember 2024 SVK skrev (10 minutter siden): Du klarte et halvt år i fjor! Ja, det var veldig lenge og det gnagde på utholdelsen. Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Vi heier på deg, vi er sikre på at du får det til Hoppe. Takk, jeg skal gjøre mitt beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 10. desember 2024 #144114 Del Skrevet 10. desember 2024 SVK skrev (13 minutter siden): Du klarte et halvt år i fjor! Det var i år, mente fra sist jul til sankthans i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 10. desember 2024 #144115 Del Skrevet 10. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Ja, det var veldig lenge og det gnagde på utholdelsen. Det skjønner jeg godt. Jeg prøvde å følge dietten din, men jeg klarte det ikke. Så du er flinkere enn meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. desember 2024 #144116 Del Skrevet 10. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Ja, det var veldig lenge og det gnagde på utholdelsen. Takk, jeg skal gjøre mitt beste. Vi heier på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. desember 2024 #144117 Del Skrevet 10. desember 2024 SVK skrev (2 minutter siden): Det var i år, mente fra sist jul til sankthans i år. SVK skrev (Akkurat nå): Det skjønner jeg godt. Jeg prøvde å følge dietten din, men jeg klarte det ikke. Så du er flinkere enn meg. Hun er flinkere enn oss også.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. desember 2024 #144118 Del Skrevet 10. desember 2024 SVK skrev (3 minutter siden): Det var i år, mente fra sist jul til sankthans i år. Ja, det stemmer visst. Tid er noe rare greier. SVK skrev (1 minutt siden): Det skjønner jeg godt. Jeg prøvde å følge dietten din, men jeg klarte det ikke. Så du er flinkere enn meg. Pffft...det var da det. Du er en større vennligere kjempe enn meg og sånn er det bare. Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Vi heier på deg. Hurra! Skal vi inngår en liten fellesinnsats...hum? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. desember 2024 #144119 Del Skrevet 10. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ja, det stemmer visst. Tid er noe rare greier. Pffft...det var da det. Du er en større vennligere kjempe enn meg og sånn er det bare. Hurra! Skal vi inngår en liten fellesinnsats...hum? Vi tror vi står over for vi er litt for glade i det søte, salte og feite matlivet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. desember 2024 #144120 Del Skrevet 10. desember 2024 Skjønner godt det, men vi får se hvor lenge jeg orker, eller hvor mye jeg klarer. Skal ikke straffe og snakke ned meg selv, men være fornøyd over det jeg klarer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå