Ciaran og Ciara Skrevet 9. desember 2024 #144041 Del Skrevet 9. desember 2024 SVK skrev (1 minutt siden): Hoppe har dratt til Istanbul for å spise kveldsmat: De reiste med Antons magiske teppe: Vi Digget Disneytegnefilmen om Aladdin da vi var barn. og vi sier nam nam til maten over der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 9. desember 2024 #144042 Del Skrevet 9. desember 2024 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Vi Digget Disneytegnefilmen om Aladdin da vi var barn. og vi sier nam nam til maten over der. Dere får dere også: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. desember 2024 #144043 Del Skrevet 9. desember 2024 Ciaran og Ciara skrev (15 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Nei, jeg hadde pølse og potetmos for litt siden, så nå er det litt julebrus. Cid skrev (4 minutter siden): Hva med Kim Jong-un? Ikke nevn den guttungen! Cid skrev (3 minutter siden): Blir det irriterte når jeg lager bråk? Ja, de hufser og lager taggete elektriske hattifnattlyder. SVK skrev (2 minutter siden): Hoppe har dratt til Istanbul for å spise kveldsmat. / De reiste med Antons magiske. Nei, det har hun ikke og nei DET har hun jaffal ikke. "Antons eventuelle magiske" aner jeg ikke noe om. Vask munnen din. Cid skrev (1 minutt siden): Tror Hoppe heller foretrekker Kim Young-hoon, mannen med verdens høyeste IQ https://m.koreaherald.com/view.php?ud=20240718050683 Nei, det blir for mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. desember 2024 #144044 Del Skrevet 9. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nei, jeg hadde pølse og potetmos for litt siden, så nå er det litt julebrus. Ikke nevn den guttungen! Ja, de hufser og lager taggete elektriske hattifnattlyder. Nei, det har hun ikke og nei DET har hun jaffal ikke. "Antons eventuelle magiske" aner jeg ikke noe om. Vask munnen din. Nei, det blir for mye. 🚪🔑🏃♂️🛖 Kanskje han kunne forstått seg på økonomien din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 9. desember 2024 #144045 Del Skrevet 9. desember 2024 (endret) Ciaran og Ciara skrev (13 minutter siden): Vi Digget Disneytegnefilmen om Aladdin da vi var barn. og vi sier nam nam til maten over der. Hoppe overrasket Anton: Endret 9. desember 2024 av SVK 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. desember 2024 #144046 Del Skrevet 9. desember 2024 Cid skrev (10 minutter siden): 🚪🔑🏃♂️🛖 Kanskje han kunne forstått seg på økonomien din BARE PASS DEG DU RAMPEGUTTEN! SVK skrev (Akkurat nå): Hoppe overrasket Aladdin: Jeg er da ikke SÅ tynn! Har dessverre ikke sort flommende hår heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. desember 2024 #144047 Del Skrevet 9. desember 2024 SVK skrev (4 minutter siden): Hoppe overrasket Anton: SVK skrev (17 minutter siden): Dere får dere også: Vi sier Tusen Takk,og nam nam. Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): Nei, jeg hadde pølse og potetmos for litt siden, så nå er det litt julebrus. Ikke nevn den guttungen! Ja, de hufser og lager taggete elektriske hattifnattlyder. Nei, det har hun ikke og nei DET har hun jaffal ikke. "Antons eventuelle magiske" aner jeg ikke noe om. Vask munnen din. Nei, det blir for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 9. desember 2024 #144048 Del Skrevet 9. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Det er all mannejakten som har gjort meg så tynn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. desember 2024 #144049 Del Skrevet 9. desember 2024 JEG VIL GÅ I KLOSTER OG INGEN FÅR VITE HVOR DET ER. BLÆH! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. desember 2024 #144050 Del Skrevet 9. desember 2024 SVK skrev (7 minutter siden): 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. desember 2024 #144051 Del Skrevet 9. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): JEG VIL GÅ I KLOSTER OG INGEN FÅR VITE HVOR DET ER. BLÆH! Vi vet om et tidligere kloster som ligger litt utenfor Bergen som heter Lysekloster, de lager en god eple/drue brus som også heter Lysekloster. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. desember 2024 #144052 Del Skrevet 9. desember 2024 Har aldri hørt om det. Smakt den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. desember 2024 #144053 Del Skrevet 9. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Har aldri hørt om det. Smakt den? Vi kan fortelle at brusen Lysekloster ligner litt på Mozell på smak. Og så finnes Lysekloster både med sukker, og så finnes det også en sukkerfri Lysekloster.😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. desember 2024 #144054 Del Skrevet 9. desember 2024 Tænks for opplysningen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. desember 2024 #144055 Del Skrevet 9. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): Tænks for opplysningen. Bare Hyggelig, vi liker å formidle videre til våre venner.😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 9. desember 2024 #144056 Del Skrevet 9. desember 2024 (endret) Nå har Hoppe erklært Anton skyldig i å være ekstremt smaskbar. 👩⚖️ Endret 9. desember 2024 av SVK 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. desember 2024 #144057 Del Skrevet 9. desember 2024 SVK skrev (7 minutter siden): Nå har Hoppe erklært Anton skyldig i å være ekstremt smaskbar. 👩⚖️ Vi gjetter at nå sender hun ut Fru Kjevle og Herr Steikepanne her.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 9. desember 2024 #144058 Del Skrevet 9. desember 2024 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Vi gjetter at nå sender hun ut Fru Kjevle og Herr Steikepanne her.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. desember 2024 #144059 Del Skrevet 9. desember 2024 SVK skrev (11 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. desember 2024 #144060 Del Skrevet 9. desember 2024 SVK skrev (2 timer siden): Nå har Hoppe erklært Anton for usmaskelig zone alltid! Forstått?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå