Cid Skrevet 10 timer siden #143821 Del Skrevet 10 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Gidder ikke å snakke med dere mobberne! Ikke meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10 timer siden #143822 Del Skrevet 10 timer siden Cid skrev (2 minutter siden): Du mener meg. Helt sikkert. 👿 Ja...og han derre Store VriompeisKjempen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 10 timer siden #143823 Del Skrevet 10 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Ja...og han derre Store VriompeisKjempen! Alt jeg ønsker er at du skal være gift med hele Anton og ikke kun kredittkortet hans. Og at Ordet skal få mammaen sin tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10 timer siden #143824 Del Skrevet 10 timer siden SVK skrev (Akkurat nå): Alt jeg ønsker er at du skal være gift med hele Anton og ikke kun kredittkortet hans. Og at Ordet skal få mammaen sin tilbake. Slikke ræven hans gjør hun, men ikke å elske han 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10 timer siden #143825 Del Skrevet 10 timer siden SVK skrev (2 minutter siden): Alt jeg ønsker er at du skal være gift med hele Anton og ikke kun kredittkortet hans. Og at Ordet skal få mammaen sin tilbake. Ta to paracet og legg deg i et helt mørkt rom! Cid skrev (1 minutt siden): Slikke ræven hans gjør hun, for det har jeg drømt om mange ganger... HVA i alle dager vet du om disse aktivitetene, Cid? NÅ røpte du deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 10 timer siden #143826 Del Skrevet 10 timer siden SVK skrev (6 minutter siden): Alt jeg ønsker er at du skal være gift med hele Anton og ikke kun kredittkortet hans. Og at Ordet skal få mammaen sin tilbake. Ordet: ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9 timer siden #143827 Del Skrevet 9 timer siden Ordet mitt er her hos meg det og ville aldri ha sendt meg hjerte på forum....altså HER er det ugler i potetmosen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 9 timer siden #143828 Del Skrevet 9 timer siden Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Ordet mitt er her hos meg det og ville aldri ha sendt meg hjerte på forum....altså HER er det ugler i potetmosen! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #143829 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Ta to paracet og legg deg i et helt mørkt rom! HVA i alle dager vet du om disse aktivitetene, Cid? NÅ røpte du deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden #143830 Del Skrevet 5 timer siden Dette er Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #143831 Del Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Han kan dra Rett Vest for min del. Kos dere. Snakkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #143832 Del Skrevet 4 timer siden SVK skrev (5 timer siden): Vi Digget Ole Brumm da vi var barn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 3 timer siden #143833 Del Skrevet 3 timer siden Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi Digget Ole Brumm da vi var barn. Hoppe elsker iskrem like mye som Ole Brumm elsker honning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #143834 Del Skrevet 2 timer siden SVK skrev (6 minutter siden): Hoppe elsker iskrem like mye som Ole Brumm elsker honning. Vi tenker at hvis det kommer en ny Honningiskrem på markedet, så vil den falle i smak hos både Ole Brumm og hos Hoppe.🍯🍯🍦🍦🍨🍨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #143835 Del Skrevet 1 time siden Cid skrev (4 timer siden): Dette er Anton. Kjenner ikke den karen. SVK skrev (1 time siden): Hoppe elsker iskrem like mye som Ole Brumm elsker honning. Ja, det er veldig godt. Det blir nok til at jeg kjøper en iskrem i morgen... Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi tenker at hvis det kommer en ny Honningiskrem på markedet, så vil den falle i smak hos både Ole Brumm og hos Hoppe.🍯🍯🍦🍦🍨🍨 Ehh...det er jeg ikke helt sikker på. Har ikke fått til å like honning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1 time siden #143836 Del Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Kjenner ikke den karen. Ja, det er veldig godt. Det blir nok til at jeg kjøper en iskrem i morgen... Ehh...det er jeg ikke helt sikker på. Har ikke fått til å like honning. OK, vi forstår,😊😊 men vi er veldig glade i honning.🍯🍯🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #143837 Del Skrevet 1 time siden Da får dere honningen. Jeg tar isen, tusen takk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 56 minutter siden #143838 Del Skrevet 56 minutter siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Da får dere honningen. Jeg tar isen, tusen takk. Det synes vi at er en bra Deal.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 51 minutter siden #143839 Del Skrevet 51 minutter siden Ja, vi samarbeider finfint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 45 minutter siden #143840 Del Skrevet 45 minutter siden Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Ja, vi samarbeider finfint. Det synes vi også, og vi synes at det er viktig med bra samarbeid.😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå