Cid Skrevet 4. desember #143801 Del Skrevet 4. desember Hoppetaujenta skrev (35 minutter siden): Ordet får hjelp av fremmed til å skrive dette. "Cid er snill mot min favoritteste tante Hoppe og jeg liker det veldig!" Hvem er den fremmede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember #143802 Del Skrevet 4. desember Cid skrev (2 minutter siden): Hvem er den fremmede? Han som laget god mat til meg i en annen tråd her i dag. Hemmelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. desember #143803 Del Skrevet 4. desember Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Han som laget god mat til meg i en annen tråd her i dag. Hemmelig. Hva tenker du om dagens frier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 4. desember #143804 Del Skrevet 4. desember (endret) Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Han som laget god mat til meg i en annen tråd her i dag. Hemmelig. Ordet: Jeg klarer ikke holde på hemmeligheten lenger. Anton og Hoppe har blitt samboere og jeg har endelig fått en mor! SVK sier: Gratulerer til Hoppe, Anton og Ordet! Endret 4. desember av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember #143805 Del Skrevet 4. desember NEI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember #143806 Del Skrevet 4. desember Cid skrev (10 minutter siden): Hva tenker du om dagens frier? Har ikke sett noen, så da er virkeligheten at der ikke finnes noen. HURRA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. desember #143807 Del Skrevet 4. desember Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Temaet er et av dem jeg ikke liker å se filmer om. Det er for vondt. Det er lenge siden nå, men krig lurer rundt hjørnene i nåtid og er virkelighet for mange borti høgget i verden. Jeg holder meg unna og leter etter hyggelige filmer som gir håp. Gjorde det da...tror jeg. Noen turer opp i natt også, men har sovet innimellom. Veldig søt når hun sover. Liker henne. Anton var aldri her og rapporterer ingenting tenk. Godt at det ikke var "Storken" da. Alle slike vesker er tullevesker og ikke noe fine. Cid da....NÅ røpet du ditt eget navn der jo... Akkurat nå drikker hun et stort glass romtemperert vann og har noen vitamin og tranpiller til førfrokost, men brødskiver kommer snart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. desember #143808 Del Skrevet 4. desember SVK skrev (14 minutter siden): Ordet: Jeg klarer ikke holde på hemmeligheten lenger. Anton og Hoppe har blitt samboere og jeg har endelig fått en mor! SVK sier: Gratulerer til Hoppe, Anton og Ordet! 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. desember #143809 Del Skrevet 4. desember Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Har ikke sett noen, så da er virkeligheten at der ikke finnes noen. HURRA! Kanye West. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. desember #143810 Del Skrevet 4. desember Hoppe West. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. desember #143811 Del Skrevet 4. desember Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): NEI! Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Har ikke sett noen, så da er virkeligheten at der ikke finnes noen. HURRA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. desember #143812 Del Skrevet 4. desember Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember #143813 Del Skrevet 4. desember Cid skrev (12 minutter siden): Kanye West. Han kan dra Rett Vest for min del. Ciaran og Ciara skrev (11 minutter siden): Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Kos dere. Snakkes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 4. desember #143814 Del Skrevet 4. desember Hoppetaujenta skrev (24 minutter siden): NEI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 4. desember #143815 Del Skrevet 4. desember SVK skrev (38 minutter siden): Ordet: Jeg klarer ikke holde på hemmeligheten lenger. Anton og Hoppe har blitt samboere og jeg har endelig fått en mor! SVK sier: Gratulerer til Hoppe, Anton og Ordet! Jeg var sikker på at Hoppe til slutt ville slå seg til ro og ta ansvaret for ungen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember #143816 Del Skrevet 4. desember Rart...men NÅ vet jeg litt om hvordan de kongelige har det i samfunnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 4. desember #143817 Del Skrevet 4. desember (endret) Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Rart...men NÅ vet jeg litt om hvordan de kongelige har det i samfunnet. Jeg håper virkelig ikke Ordet ender opp som Marius eller at du ender opp som Martha Louise. Endret 4. desember av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. desember #143818 Del Skrevet 4. desember SVK skrev (5 minutter siden): Jeg håper virkelig ikke Ordet ender opp som Marius eller at du ender opp som Martha Louise. Ordet er jo Marius. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember #143819 Del Skrevet 4. desember Gidder ikke å snakke med dere mobberne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. desember #143820 Del Skrevet 4. desember Onlyfans har visst vært lukrativt for Hoppe. https://www.tv2.no/underholdning/dette-tjente-onlyfans-profilene/17244828/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå