Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 18:57 #143681 Del Skrevet søndag kl 18:57 Vi gjetter at Hoppe slapper av og koser seg nå.😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 20:06 #143682 Del Skrevet søndag kl 20:06 Nå tester Hoppe og Anton julekalenderen. https://www.tv2.no/underholdning/tester-erotiske-kalendere-fra-senga-dette-er-dommen/17191337/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 20:11 #143683 Del Skrevet søndag kl 20:11 Vi gjetter at Hoppe pusser tennene nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet søndag kl 21:20 #143684 Del Skrevet søndag kl 21:20 Jeg har surfet på nett, hørt litt musikk, sett litt HarryPotter-klipp og kjenner at jeg må få sett de filmene igjen snart. Mange fine rolletolkninger der. ...og jeg har oppdaget at noen jeg visste hvem var...var død i det siste. Forferdelig trist og ganske unge ennå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 21:34 #143685 Del Skrevet søndag kl 21:34 (endret) Hoppetaujenta skrev (42 minutter siden): Jeg har surfet på nett, hørt litt musikk, sett litt HarryPotter-klipp og kjenner at jeg må få sett de filmene igjen snart. Mange fine rolletolkninger der. ...og jeg har oppdaget at noen jeg visste hvem var...var død i det siste. Forferdelig trist og ganske unge ennå. Endret søndag kl 22:03 av Ciaran og Ciara 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 21:41 #143686 Del Skrevet søndag kl 21:41 Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden): Jeg har surfet på nett, hørt litt musikk, sett litt HarryPotter-klipp og kjenner at jeg må få sett de filmene igjen snart. Mange fine rolletolkninger der. ...og jeg har oppdaget at noen jeg visste hvem var...var død i det siste. Forferdelig trist og ganske unge ennå. Kondolerer 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 21:46 #143687 Del Skrevet søndag kl 21:46 Nå kjedet hun og Anton seg, de bestemmer seg for å prate om sex, favoritt stillinger osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 21:47 #143688 Del Skrevet søndag kl 21:47 Anton foretrekker misjonær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 22:04 #143689 Del Skrevet søndag kl 22:04 Vi gjetter at Hoppe sover nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet søndag kl 22:20 #143690 Del Skrevet søndag kl 22:20 Kanskje også Hoppe snart vil hjelpe Anton slik at han ikke lenger er alenefar. ♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 22:25 #143691 Del Skrevet søndag kl 22:25 SVK skrev (5 minutter siden): Kanskje også Hoppe snart vil hjelpe Anton slik at han ikke lenger er alenefar. ♥️ Tvilsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 22:26 #143692 Del Skrevet søndag kl 22:26 Vi er spente på Hoppes kommentar når hun leser dette.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet søndag kl 22:33 #143693 Del Skrevet søndag kl 22:33 Cid skrev (6 minutter siden): Tvilsomt. Du har nok rett, men det er lov å håpe. ♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet søndag kl 22:33 #143694 Del Skrevet søndag kl 22:33 Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden): Vi er spente på Hoppes kommentar når hun leser dette.😉😉 Jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 22:36 #143695 Del Skrevet søndag kl 22:36 SVK skrev (2 minutter siden): Jeg også. Vi gjetter at hun kommer med en skjennepreken.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet søndag kl 22:40 #143696 Del Skrevet søndag kl 22:40 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Vi gjetter at hun kommer med en skjennepreken.😉😉 Jeg kommer til å stå sammen med Ordet. Håper Hoppe da ikke tør å kjefte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 22:46 #143697 Del Skrevet søndag kl 22:46 SVK skrev (5 minutter siden): Jeg kommer til å stå sammen med Ordet. Håper Hoppe da ikke tør å kjefte. Vi synes at det høres veldig lurt og smart ut.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 05:49 #143698 Del Skrevet i går, 05:49 Jeg glemte av frier kalenderen i går så du får 2 friere i dag, så kjekt for deg 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 06:18 #143699 Del Skrevet i går, 06:18 Ciaran og Ciara skrev (8 timer siden): Takk. Cid skrev (8 timer siden): Kondolerer Takk. Det er for mange som forlater oss nå og verre kommer det til å bli fremover. 💧 SVK skrev (7 timer siden): Kanskje også Hoppe snart vil ha frokost? Det kan jeg love deg, for hun er sulten som en ulvinne! Ciaran og Ciara skrev (7 timer siden): Vi gjetter at hun kommer med en skjennepreken.😉😉 Nei, jeg skjenner aldri. Bare korrigerer og er skuffet og sånn. SVK skrev (7 timer siden): Jeg kommer til å stå sammen med Ordet. Håper Hoppe da ikke tør å kjefte. Cid skrev (25 minutter siden): Jeg glemte av frier kalenderen i går så du får 2 friere i dag, så kjekt for deg 😃 ÆSJ x 2 !!! De to vemmelige eksemplarene der kan du få beholde selv; onklene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 06:45 #143700 Del Skrevet i går, 06:45 Hoppetaujenta skrev (26 minutter siden): Det kan jeg love deg, for hun er sulten som en ulvinne! Antons kredittkort kan bekrefte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå