Ciaran og Ciara Skrevet 20. november 2024 #143121 Del Skrevet 20. november 2024 Cid skrev (3 minutter siden): Nå har hun laget Dumle muffins. Vi sier Nam Nam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. november 2024 #143122 Del Skrevet 21. november 2024 Hoppe når hun tilkaller frierne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. november 2024 #143123 Del Skrevet 21. november 2024 Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. november 2024 #143124 Del Skrevet 21. november 2024 Ciaran og Ciara skrev (8 timer siden): Vi ønsker deg en Finkveld og en Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta Jeg sov faktisk godt til jeg sto opp for litt siden. Endelig. Cid skrev (6 timer siden): Nyrestein er noe man har inni kroppen som gjør vondt. Akkurat sånn som jeg ser for meg at å spise ostepop er; smaker kjempevondt...inni seg...når en spiser det. Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden): Vi gjetter at Hoppe ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Hun var i seng halv ti tror hun. 💤 Cid skrev (5 timer siden): Nå sjekker hun verdens minste hus sammen med Levi. Det var jo stilig på sitt lille vis, men klaustrofobisk. Egner seg bedre som hytte for småunger? Cid skrev (5 timer siden): Der skal hun og Anton bo til de blir gamle 👵🏻👴🏻 Nei det skal vi ikke. Cid skrev (5 timer siden): Jeg har fått meg ny jobb for å bidra med husleia på Lønneberget. En god idè. En selskapsmann. Det kunne jeg ha leid meg. Noen å spise sammen med når en føler for det. Eller badminton om sommeren. Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden): Vi gjetter at Hoppe sover nå. Hun gjorde det ja. Cid skrev (4 timer siden): Nå har hun laget Dumle muffins. Ser veldig godt ut. Cid skrev (45 minutter siden): Hoppe når hun skal spise. Jeg har aldri smakt hapå. Er det noe alle bruker? Ciaran og Ciara skrev (40 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. Ikke akkurat nå, men litt senere blir det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. november 2024 #143125 Del Skrevet 21. november 2024 ...men de har fått 90 cm "hvitt" i sverige. Grøss og gru! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. november 2024 #143126 Del Skrevet 21. november 2024 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): ...men de har fått 90 cm "hvitt" i sverige. Grøss og gru! Stakkars svenskene sier vi. Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Jeg sov faktisk godt til jeg sto opp for litt siden. Endelig. Akkurat sånn som jeg ser for meg at å spise ostepop er; smaker kjempevondt...inni seg...når en spiser det. Hun var i seng halv ti tror hun. 💤 Det var jo stilig på sitt lille vis, men klaustrofobisk. Egner seg bedre som hytte for småunger? Nei det skal vi ikke. En god idè. En selskapsmann. Det kunne jeg ha leid meg. Noen å spise sammen med når en føler for det. Eller badminton om sommeren. Hun gjorde det ja. Ser veldig godt ut. Jeg har aldri smakt hapå. Er det noe alle bruker? Ikke akkurat nå, men litt senere blir det. Vi ønsker deg en godonsdagsmorgen, og vi er glade for å høre at du har sovet godt i natt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. november 2024 #143127 Del Skrevet 21. november 2024 <--- da blir jeg så fornøyd at jeg ser sånn der ut. Søvnkvalitet betyr veldig mye. Har dere hatt en bra våkannatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. november 2024 #143128 Del Skrevet 21. november 2024 Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Jeg sov faktisk godt til jeg sto opp for litt siden. Endelig. Akkurat sånn som jeg ser for meg at å spise ostepop er; smaker kjempevondt...inni seg...når en spiser det. Hun var i seng halv ti tror hun. 💤 Det var jo stilig på sitt lille vis, men klaustrofobisk. Egner seg bedre som hytte for småunger? Nei det skal vi ikke. En god idè. En selskapsmann. Det kunne jeg ha leid meg. Noen å spise sammen med når en føler for det. Eller badminton om sommeren. Hun gjorde det ja. Ser veldig godt ut. Jeg har aldri smakt hapå. Er det noe alle bruker? Ikke akkurat nå, men litt senere blir det. Våknet Kjell nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. november 2024 #143129 Del Skrevet 21. november 2024 Nå vinket hun til Kody som hun så gikk tur utenfor 🙋♀️🧔🏼♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. november 2024 #143130 Del Skrevet 21. november 2024 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): <--- da blir jeg så fornøyd at jeg ser sånn der ut. Søvnkvalitet betyr veldig mye. Har dere hatt en bra våkannatt? Vi har hatt en veldig fin våkennatt.😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. november 2024 #143131 Del Skrevet 21. november 2024 Cid skrev (4 minutter siden): Våknet Kjell nå? Kjell sover. Schhh..... Cid skrev (4 minutter siden): Nå vinket hun til Cid som hun så gikk tur utenfor 🙋♀️🧔🏼♂️ Hei Cid. Nå skal jeg lytte til en pod som snakker om at kong Olav hadde et kjærlighetsbarn som kong Harald kanskje er onkel til. Spennende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. november 2024 #143132 Del Skrevet 21. november 2024 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Kjell sover. Schhh..... Hei Cid. Nå skal jeg lytte til en pod som snakker om at kong Olav hadde et kjærlighetsbarn som kong Harald kanskje er onkel til. Spennende. Vi har aldri vært så interesserte i de kongelige. men vi er jo for republikk vi da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. november 2024 #143133 Del Skrevet 21. november 2024 Mhm...det er nok jeg også, men vil gjerne vite om historien slik den var...hvis den var skjult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. november 2024 #143134 Del Skrevet 21. november 2024 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Mhm...det er nok jeg også, men vil gjerne vite om historien slik den var...hvis den var skjult. Det kan vi forstå, og det er vi så vit enige i. men vi har liksom aldri hatt sånn interesse for de kongelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. november 2024 #143135 Del Skrevet 21. november 2024 Det er helt greit....og jeg vedde på at dere er interessert i andre ting som er viktige for dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. november 2024 #143136 Del Skrevet 21. november 2024 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Det er helt greit....og jeg vedde på at dere er interessert i andre ting som er viktige for dere. Ja vi interesserer oss for mye forskjellig vi.😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. november 2024 #143137 Del Skrevet 21. november 2024 I morgen er det freddan og da skal dere ha fast meny? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. november 2024 #143138 Del Skrevet 21. november 2024 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): I morgen er det freddan og da skal dere ha fast meny? Ja det skal vi, men i dag er det torsdag. Og da skal vi ha Fish and Chips meny som vi alltid har på torsdager.🐟🐟🍟🍟🥤🥤 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. november 2024 #143139 Del Skrevet 21. november 2024 Hoppetaujenta skrev (32 minutter siden): Kjell sover. Schhh..... Hei Cid. Nå skal jeg lytte til en pod som snakker om at kong Olav hadde et kjærlighetsbarn som kong Harald kanskje er onkel til. Spennende. Blir det ikke broren til Harald da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. november 2024 #143140 Del Skrevet 21. november 2024 Det er bra det å ha litt faste ting til faste dager. Jeg burde innføre noe slikt hos meg også. Egg for eksampel. Jeg er veldig glad i det, men har det ikke så ofte. Jeg trenger en kokk. Cid skrev (1 minutt siden): Blir det ikke broren til Harald da? Jeg tenkte tanken. Kongehuset vil ikke svare. Som vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå