Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kassettspiller skrev (3 minutter siden):

Bare ignorer kommentaren. 😉 Vi gidder ikke å bruke energi til noe så tåpelig eller? 🤗

Ja jeg skal det 😀 Hoppe har snakket til dem så nei vi gjør ikke det 🤗

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kassettspiller skrev (5 minutter siden):

Bare ignorer kommentaren. 😉 Vi gidder ikke å bruke energi til noe så tåpelig eller? 🤗

Hehe...jeg er enig 100% og den andre siden av meg måtte bare gi en tilbakemelding. Nå skal jeg overse det. :fnise: 

Cid skrev (2 minutter siden):

Ble dyrene olme nå?

Ja. :jolie: 

Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Jeg måtte bare, for hvis ingen forteller at dette ikke er ok, så vil de fortsette. Nå vet vedkommende at folk har sett
og ikke liker, så får vi håpe at det skjerpes og skrives under full avartar og ikke sånn typisk å gjemme seg bak AB. :fy: 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (2 minutter siden):

Noen blir bare veldig frustrerte om man ikke gir et svar dem forventet. Likevel burde dem kunne si ifra på en mer saklig måte. :P

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Hehe...jeg er enig 100% og den andre siden av meg måtte bare gi en tilbakemelding. Nå skal jeg overse det. :fnise: 

Ja. :jolie: 

Jeg måtte bare, for hvis ingen forteller at dette ikke er ok, så vil de fortsette. Nå vet vedkommende at folk har sett
og ikke liker, så får vi håpe at det skjerpes og skrives under full avartar og ikke sånn typisk å gjemme seg bak AB. :fy: 

Ja da vil de fortsette er bra dere sier ifra for alle vil jo trives her ? ☺️ Ja jeg håper også at slikt vil endres ja all møkk bør skrives under fullt nick regelverket om AB bør endres ☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kassettspiller skrev (3 minutter siden):

Noen blir bare veldig frustrerte om man ikke gir et svar dem forventet. Likevel burde dem kunne si ifra på en mer saklig måte. :P

Ja de gjør det min mening er at råd og tips er ok men man kan ikke basere kjøp på sånt skal man kjøpe feks pistol så er det viktigste at den ligger godt i hånden på banen deretter så kan utforming og funksjon diskuteres 😀 sakelig måten ønskes ja 😀

Endret av Maskinfører
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Ja de gjør det min mening er at råd og tips er ok men man kan ikke basere kjøp på sånt skal man kjøpe feks pistol så er det viktigste at den ligger godt i hånden på banen deretter så kan utforming og funksjon diskuteres 😀

Var nok noen som kun forventer at folk svarer med en spesefikk biltype. 

Vanskelig for flere å vite hvilke bil man liker eller om det oppfyller kravene dems. Ikke alle er like gode på biler eller så ønsker man bare konkrete forslag. ;)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maskinfører skrev (9 minutter siden):

Bra du ignorerte kommentaren. AnonymBruker prøver å då deg utestengt. Så bra du holder hodet kaldt! Håper personen som gjemmer seg bak AnonymBruker snart blir utestengt. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (Akkurat nå):

Bra du ignorerte kommentaren. AnonymBruker prøver å då deg utestengt. Så bra du holder hodet kaldt! Håper personen som gjemmer seg bak AnonymBruker snart blir utestengt. 

Jeg skrev bare var det noen koselig/koselig kommentar bare ? Ja jeg vet vedkommende prøver på det ja det håper jeg også 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kassettspiller skrev (2 minutter siden):

Var nok noen som kun forventer at folk svarer med en spesefikk biltype. 

Vanskelig for flere å vite hvilke bil man liker eller om det oppfyller kravene dems. Ikke alle er like gode på biler eller så ønsker man bare konkrete forslag. ;)

Ja var nok det ☺️ feks foretrekker jeg ett rundt ratt og ikke det som Tesla hadde ☺️ ja de ønsker nok konkrete forslag men da er tipset og ta en tur til bilforhandlere og sette seg i en bil og se om man liker den 😀

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Jeg skrev bare var det noen koselig/koselig kommentar bare ? Ja jeg vet vedkommende prøver på det ja det håper jeg også 

Noen har lavere terskel for hva dem liker. Noen kan bli sure av at man bare sier hei for eksempel. 

Umulig å forstå folk til tider. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Ja var nok det ☺️ feks foretrekker jeg ett rundt ratt og ikke det som Tesla hadde ☺️ ja de ønsker nok konkrete forslag men da er tipset og ta en tur til bilforhandlere og sette seg i en bil og se om man liker den 😀

Ja, men er ikke alle som liker sånt eller kanskje ønsker å lese seg opp før en slik tur. 

Hoppe er forresten i bilen sin nå. ;):reise:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kassettspiller skrev (1 minutt siden):

Noen har lavere terskel for hva dem liker. Noen kan bli sure av at man bare sier hei for eksempel. 

Umulig å forstå folk til tider. 

Ja de har det pappa diskuterte med en dame om øl og sønnen på 18 fikk ikke drikke øl så spurte pappa han får vel drikke vørterøl ? Det er øl avsluttet hun diskusjonen med da 😀 ja vet noen blir sure hvis man sier hei feks Karl i mot i brøstet ble hissig når Nils sa hei Karl 😀 ja det er umulig og forstå 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kassettspiller skrev (2 minutter siden):

Ja, men er ikke alle som liker sånt eller kanskje ønsker å lese seg opp før en slik tur. 

Nei det er ikke det 😉 ja hun er det 😀 image.gif.23ebfc5d805dbc798debe2de9a28a673.gif

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kassettspiller skrev (1 minutt siden):

Mer enn gjerne for er det noe jeg liker så er det å suse avsted helt alene, med god musikk
og litt mye smågodt i en pose ved siden av meg. :rodmer: 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (2 minutter siden):

Ja de har det pappa diskuterte med en dame om øl og sønnen på 18 fikk ikke drikke øl så spurte pappa han får vel drikke vørterøl ? Det er øl avsluttet hun diskusjonen med da 😀

Snakket han med min mor?:laugh:

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Mer enn gjerne for er det noe jeg liker så er det å suse avsted helt alene, med god musikk
og litt mye smågodt i en pose ved siden av meg. :rodmer: 

Rosa bil selfølgelig :hjerter_rundt:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn timen til Tuss ble utsatt til i Morgen da siden jeg ga bort timen vår til en hund som det var mere kritisk med Dyrlegen sa at Pus overlever 😻😻 vi fikser øret i morgen klokken 10:00 😻 en sprøyte i låret så sover han😀 du er ikke som Pontiac du liker ikke bilkjøring ☹️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (6 timer siden):

God tur og velkommen tilbake, søte snille vesener. :D :D 

:strix::strix:

SVK skrev (3 timer siden):

Mener å huske at du liker Cognac så setter frem en flaske til deg:

6601-1.webp

😉😉

Cid skrev (4 timer siden):

Var rumpa til Anton.

mad.gif

:fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...