Ciaran og Ciara Skrevet 19. november 2024 #143041 Del Skrevet 19. november 2024 Vi gjetter at Hoppe pusser tennene nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. november 2024 #143042 Del Skrevet 19. november 2024 Freyja Valkyrie skrev (5 minutter siden): Hoppe om Fjordland: Kjempe godt nok. (Hun stjal slagordet til Toro) Hun er forkjemper for Fjordland mens jeg er forkjemper for Toro. 👱🏻♀️🆚🧔🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 19. november 2024 #143043 Del Skrevet 19. november 2024 Hun pusser med denne tannkremen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. november 2024 #143044 Del Skrevet 19. november 2024 Freyja Valkyrie skrev (15 minutter siden): Det stemmer ikke, de gikk på 69 dater I klassisk Lønneberg stil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. november 2024 #143045 Del Skrevet 19. november 2024 Freyja Valkyrie skrev (Akkurat nå): Hun pusser med denne tannkremen Eller denne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. november 2024 #143046 Del Skrevet 19. november 2024 Cid skrev (11 minutter siden): Hun er forkjemper for Fjordland mens jeg er forkjemper for Toro. 👱🏻♀️🆚🧔🏻 Freyja Valkyrie skrev (11 minutter siden): Hun pusser med denne tannkremen Cid skrev (9 minutter siden): Eller denne 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. november 2024 #143047 Del Skrevet 19. november 2024 Hoppe spiser Phở. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 19. november 2024 #143048 Del Skrevet 19. november 2024 Nå er Hoppe sinna, for Anton har kjøpt Tesla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. november 2024 #143049 Del Skrevet 19. november 2024 Freyja Valkyrie skrev (1 minutt siden): Nå er Hoppe sinna, for Anton har kjøpt Tesla. Anton og Elon Musk gikk på samme høyskole i Amerika på 90 tallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. november 2024 #143050 Del Skrevet 19. november 2024 Cid skrev (8 minutter siden): Hoppe spiser Phở. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. november 2024 #143051 Del Skrevet 20. november 2024 Cid skrev (10 timer siden): Også "Cid mottar hederspris for hygge og vel fra ordfører Anton" 🤵🏼♂️🎖️🧔🏻 Dette var faktisk true news Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. november 2024 #143052 Del Skrevet 20. november 2024 Vi gjetter at Hoppe sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. november 2024 #143053 Del Skrevet 20. november 2024 SVK skrev (9 timer siden): Det er flott du koser deg Hoppe! Det står litt ekstra tekst på det bildet der...si at det ikke er slik... Cid skrev (9 timer siden): Hoppe har aldri vært gift med Anton DET stemmer. Ciaran og Ciara skrev (9 timer siden): Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Hun gjorde det. SVK skrev (9 timer siden): Svigermor har laget ostesmørbrød: Åååå...veldig godt. SVK skrev (9 timer siden): Elsker ostesmørbrød jeg også. Det er godt, det er billig og det er enkelt å lage. ..og jeg har faktisk et slikt jern, men glemmer at jeg har det og lager aldri sånn godt. Skal gjøre det. Altså...smør på skiva...ost, kokt skinke eller sånn rød, saltpølse...og en... Hva mere? Ketchup? Krydder. Cid skrev (8 timer siden): Det Anton lagde på deres første skogstur over bålet Ja, og det var kjempekoselig og det smaker så godt med villmarksmåltid. Freyja Valkyrie skrev (8 timer siden): Det stemmer ikke, de gikk ikke på dater Endelig noen som forstår dette her. Ciaran og Ciara skrev (8 timer siden): Vi gjetter at Hoppe ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Gjorde det ja. Freyja Valkyrie skrev (8 timer siden): Hoppe om Fjordland: Kjempe godt nok. (Hun stjal slagordet til Toro) Jeg har sett den på teve ja. Toro er ok det også. Ciaran og Ciara skrev (8 timer siden): Vi gjetter at Hoppe pusser tennene nå. Jupp. Cid skrev (8 timer siden): Hun er forkjemper for Fjordland mens jeg er forkjemper for Toro. 👱🏻♀️🆚🧔🏻 Ja til begge deler. Freyja Valkyrie skrev (8 timer siden): Hun pusser med denne tannkremen Nei, der går grensen. Cid skrev (8 timer siden): Eller denne ALDRI! Cid skrev (8 timer siden): Hoppe spiser Phở. Neitakk. Uten bilde. 😕 Freyja Valkyrie skrev (8 timer siden): Nå er Hoppe sinna, for Anton har kjøpt Tesla. Nei, det har han ikke, for han liker gamle oljedryppende biler enda mer enn meg. Cid skrev (8 timer siden): Anton og Elon Musk gikk på samme høyskole i Amerika på 90 tallet. Nei, Anton var aldri amerika. Cid skrev (2 timer siden): Dette var faktisk true news LØGN igjen. Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi gjetter at Hoppe sover nå. Neida. Oppe jeg. God morgen og god dag til dere og alle sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. november 2024 #143054 Del Skrevet 20. november 2024 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Det står litt ekstra tekst på det bildet der...si at det ikke er slik... DET stemmer. Hun gjorde det. Åååå...veldig godt. ..og jeg har faktisk et slikt jern, men glemmer at jeg har det og lager aldri sånn godt. Skal gjøre det. Altså...smør på skiva...ost, kokt skinke eller sånn rød, saltpølse...og en... Hva mere? Ketchup? Krydder. Ja, og det var kjempekoselig og det smaker så godt med villmarksmåltid. Endelig noen som forstår dette her. Gjorde det ja. Jeg har sett den på teve ja. Toro er ok det også. Jupp. Ja til begge deler. Nei, der går grensen. ALDRI! Neitakk. Uten bilde. 😕 Nei, det har han ikke, for han liker gamle oljedryppende biler enda mer enn meg. Nei, Anton var aldri amerika. LØGN igjen. Neida. Oppe jeg. God morgen og god dag til dere og alle sammen. Vi ønsker deg en godonsdagsmorgen Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. november 2024 #143055 Del Skrevet 20. november 2024 Nå prøver hun Japans minste taxi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. november 2024 #143056 Del Skrevet 20. november 2024 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Det står litt ekstra tekst på det bildet der...si at det ikke er slik... DET stemmer. Hun gjorde det. Åååå...veldig godt. ..og jeg har faktisk et slikt jern, men glemmer at jeg har det og lager aldri sånn godt. Skal gjøre det. Altså...smør på skiva...ost, kokt skinke eller sånn rød, saltpølse...og en... Hva mere? Ketchup? Krydder. Ja, og det var kjempekoselig og det smaker så godt med villmarksmåltid. Endelig noen som forstår dette her. Gjorde det ja. Jeg har sett den på teve ja. Toro er ok det også. Jupp. Ja til begge deler. Nei, der går grensen. ALDRI! Neitakk. Uten bilde. 😕 Nei, det har han ikke, for han liker gamle oljedryppende biler enda mer enn meg. Nei, Anton var aldri amerika. LØGN igjen. Neida. Oppe jeg. God morgen og god dag til dere og alle sammen. Liker du ikke Pho? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. november 2024 #143057 Del Skrevet 20. november 2024 Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden): Vi ønsker deg en godonsdagsmorgen Hoppe. Tusen takk. Den er faktisk bra nå, for jeg kom akkurat inn fra tannlegen og hadde null hull for en gangs skyld. Nå er det renset, pusset, gnikket og gnudd og jeg er klar til å kaste meg ut i desembers godsaker! Cid skrev (2 timer siden): Nå prøver hun Japans minste taxi. Neitakk, det der blir for smått for meg. Cid skrev (2 timer siden): Liker du ikke Pho? Vetikke? Må se det først. Har ikke hørt om det før og ikke smakt det. / Jeg søkte på det og fikk opp halvnakne modeller. Neitakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. november 2024 #143058 Del Skrevet 20. november 2024 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Tusen takk. Den er faktisk bra nå, for jeg kom akkurat inn fra tannlegen og hadde null hull for en gangs skyld. Nå er det renset, pusset, gnikket og gnudd og jeg er klar til å kaste meg ut i desembers godsaker! Neitakk, det der blir for smått for meg. Vetikke? Må se det først. Har ikke hørt om det før og ikke smakt det. / Jeg søkte på det og fikk opp halvnakne modeller. Neitakk. Vi ønsker deg en fin og god onsdag Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. november 2024 #143059 Del Skrevet 20. november 2024 Cid skrev (2 timer siden): Nå prøver hun Japans minste taxi. 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. november 2024 #143060 Del Skrevet 20. november 2024 Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå