Ciaran og Ciara Skrevet 1 time siden #143021 Del Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Sånn er det ikke lov å skrive. Vi er helt enige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 1 time siden #143022 Del Skrevet 1 time siden Nå slapper Hoppe av foran peisen mens svigerfar tar oppvasken og svigermor finner frem Hoppes favoritt-cognaq. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1 time siden #143023 Del Skrevet 1 time siden SVK skrev (2 minutter siden): Nå slapper Hoppe av foran peisen mens svigerfar tar oppvasken og svigermor finner frem Hoppes favoritt-cognaq. 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 57 minutter siden #143024 Del Skrevet 57 minutter siden SVK skrev (22 minutter siden): Nå slapper Hoppe av foran peisen mens svigerfar tar oppvasken og svigermor finner frem Hoppes favoritt-sjokoladecognaq. Åååå, de kan få kalle seg hva som helst og gjøre husarbeid for meg, så lenge de har med seg ti digre esker av den ufinnelige, gode sjokoladen og gir meg i førjulspresang. I love It massevis! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 52 minutter siden #143025 Del Skrevet 52 minutter siden Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Åååå, de kan få kalle seg hva som helst og gjøre husarbeid for meg, så lenge de har med seg ti digre esker av den ufinnelige, gode sjokoladen og gir meg i førjulspresang. I love It massevis! Nam Nam, vi Liker også de der veldig godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 48 minutter siden #143026 Del Skrevet 48 minutter siden Dere kan få dere også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 35 minutter siden #143027 Del Skrevet 35 minutter siden Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Dere kan få dere også! Tusen Takk. nå ble vi glade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 33 minutter siden #143028 Del Skrevet 33 minutter siden Hoppetaujenta skrev (23 minutter siden): Åååå, de kan få kalle seg hva som helst og gjøre husarbeid for meg, så lenge de har med seg ti digre esker av den ufinnelige, gode sjokoladen og gir meg i førjulspresang. I love It massevis! Det er flott du koser deg Hoppe! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28 minutter siden #143029 Del Skrevet 28 minutter siden SVK skrev (5 minutter siden): Det er flott du koser deg Hoppe! Vi er helt enige.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15 minutter siden #143030 Del Skrevet 15 minutter siden Hoppe har vært gift med Anton 24 ganger siden 1992. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13 minutter siden #143031 Del Skrevet 13 minutter siden Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå