SVK Skrevet 18. november 2024 #142981 Del Skrevet 18. november 2024 Hoppe padler i kanoen sin: 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. november 2024 #142982 Del Skrevet 18. november 2024 SVK skrev (Akkurat nå): Hoppe padler i kanoen sin: Vi Digget Pocahontas Tegnefilmen fra Disney da vi var barn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 18. november 2024 #142983 Del Skrevet 18. november 2024 Nå lurer Hoppe på hva pizza heter på italiensk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. november 2024 #142984 Del Skrevet 18. november 2024 SVK skrev (1 minutt siden): Nå lurer Hoppe på hva pizza heter på italiensk. Vi har hørt at Pizza på islandsk er Flatbakan.😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. november 2024 #142985 Del Skrevet 18. november 2024 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Nå skal jeg ikke mere andre ting i kveld. Ferdig. Finito og hvile. Etter kosen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. november 2024 #142986 Del Skrevet 18. november 2024 SVK skrev (53 minutter siden): Hoppe padler i kanoen sin: Helt til hun havarerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. november 2024 #142987 Del Skrevet 18. november 2024 Vi gjetter at Hoppe sover nå. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 18. november 2024 #142988 Del Skrevet 18. november 2024 (endret) I morgen begynner Hoppe i ny jobb hos Riksantikvaren. Endret 18. november 2024 av Freyja Valkyrie 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. november 2024 #142989 Del Skrevet 18. november 2024 Vi gjetter at Hoppe skal spise en god frokost i morgen tidlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 19. november 2024 #142990 Del Skrevet 19. november 2024 Ettersom det idag er 35 dager til jul så er hun ute i hagene i nabolaget , på nattestid, etter et passende juletre.. hun har med seg øks og sag.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. november 2024 #142991 Del Skrevet 19. november 2024 Vi gjetter at Hoppe fortsatt sover ennå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 19. november 2024 #142992 Del Skrevet 19. november 2024 Baktus2024 skrev (2 timer siden): Ettersom det idag er 35 dager til jul så er hun ute i hagene i nabolaget , på nattestid, etter et passende juletre.. hun har med seg øks og sag.. Klassisk Hoppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. november 2024 #142993 Del Skrevet 19. november 2024 SVK skrev (12 timer siden): Nå smasker hun Spider-Man: Siden jeg der har fått den hårmanken som jeg drømmer om, så får jeg la det stå til for denne gangen. Ciaran og Ciara skrev (12 timer siden): Vi hører at Fru Kjevle og Herr Steikepanne kommer nå.😉😉 Ja, de kommer og blir med på oppnedhenging og andre gøyale leker i heimen. SVK skrev (11 timer siden): Det gjør jeg også. Men som journalist i Lønnebladet så kan jeg ikke skjule sannheten uansett hvor mange kjevler og stekepanner som blir kastet etter meg! Neida, men ingenting kastes nu. Slæpp åff beibi! Ciaran og Ciara skrev (11 timer siden): Det forstår vi, vi tenker at du får ønske deg enten en ridderrustning eller verneutstyr til jul.😉😉 Han har visst en forkjærlighet for det ja. SVK skrev (11 timer siden): Det er akkurat det jeg ønsker meg! Åååå.....der fikk han det og nå er han kjempehappy! SVK skrev (11 timer siden): Hoppe padler i kanoen sin: En finfin setting. Ciaran og Ciara skrev (11 timer siden): Vi Digget Pocahontas Tegnefilmen fra Disney da vi var barn. Jeg har...ehh...aldri sett den heller. SVK skrev (11 timer siden): Nå lurer Hoppe på hva pizza heter på italiensk. Hu ække helt dum heller da?! - Ordet ser på den håpløse onkelen sin. Cid skrev (10 timer siden): Etter kosen? Hva? Du må ikke fortelle alle hva du holder på med hos deg selv vet du. Cid skrev (10 timer siden): Helt til hun havarerer. Hun kan padle skjønner du. Eskimorull også. Ciaran og Ciara skrev (10 timer siden): Vi gjetter at Hoppe sover nå. Hun gjorde det innimellom. Freyja Valkyrie skrev (10 timer siden): I morgen begynner Hoppe i ny jobb hos Riksantikvaren. Det kan være spennende. Mye støv i jobben av og til. Ciaran og Ciara skrev (10 timer siden): Vi gjetter at Hoppe skal spise en god frokost i morgen tidlig. Ja, som alltid, for frokost er viktig for velværet. Baktus2024 skrev (3 timer siden): Ettersom det idag er 35 dager til jul så er hun ute i hagene i nabolaget , på nattestid, etter et passende juletre.. hun har med seg øks og sag.. Du er feilinformert igjen, for skogen her er min den. Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Vi gjetter at Hoppe fortsatt sover ennå. Hun gjorde det litt ja. SVK skrev (57 minutter siden): Klassisk Hoppe! Ja, men man må jo ha remedier med seg for å skaffe seg et tre. Er det noe å le av også nå, hæ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 19. november 2024 #142994 Del Skrevet 19. november 2024 Hoppetaujenta skrev (27 minutter siden): En finfin setting. Jeg har...ehh...aldri sett den heller. Rart du enda ikke har skaffet deg Disney+ med Antons kredittkort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. november 2024 #142995 Del Skrevet 19. november 2024 SVK skrev (7 minutter siden): Rart du enda ikke har skaffet deg Disney+ med Antons kredittkort. Der har du et fint bevis på at jeg ikke er grisk eller kjøper noe som helst som ikke er 100% nødvendig. Endelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 19. november 2024 #142996 Del Skrevet 19. november 2024 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Der har du et fint bevis på at jeg ikke er grisk eller kjøper noe som helst som ikke er 100% nødvendig. Endelig! Ordet: Du sa til meg at vi ikke kunne ha Disney+ fordi kredittkortet til Anton kun skulle brukes til Gucci-vesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 19. november 2024 #142997 Del Skrevet 19. november 2024 Ordet må nok feire jul med meg i år slik at det får se Disney-filmer i jula. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. november 2024 #142998 Del Skrevet 19. november 2024 SVK skrev (1 time siden): Ordet: Du sa til meg at vi ikke kunne ha Disney+ fordi kredittkortet til Anton kun skulle brukes til Gucci-vesker. Det over her kan ikke bli mer feil. SVK skrev (48 minutter siden): Ordet må nok feire jul med meg i år slik at det får se Disney-filmer i jula. ...men dette over her får tommel opp fra meg, siden jeg ikke feirer jul heller. Snill onkel det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. november 2024 #142999 Del Skrevet 19. november 2024 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Siden jeg der har fått den hårmanken som jeg drømmer om, så får jeg la det stå til for denne gangen. Ja, de kommer og blir med på oppnedhenging og andre gøyale leker i heimen. Neida, men ingenting kastes nu. Slæpp åff beibi! Han har visst en forkjærlighet for det ja. Åååå.....der fikk han det og nå er han kjempehappy! En finfin setting. Jeg har...ehh...aldri sett den heller. Hu ække helt dum heller da?! - Ordet ser på den håpløse onkelen sin. Hva? Du må ikke fortelle alle hva du holder på med hos deg selv vet du. Hun kan padle skjønner du. Eskimorull også. Hun gjorde det innimellom. Det kan være spennende. Mye støv i jobben av og til. Ja, som alltid, for frokost er viktig for velværet. Du er feilinformert igjen, for skogen her er min den. Hun gjorde det litt ja. Ja, men man må jo ha remedier med seg for å skaffe seg et tre. Er det noe å le av også nå, hæ! Kjefter Anton nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 19. november 2024 #143000 Del Skrevet 19. november 2024 Cid skrev (5 minutter siden): Kjefter Anton nå? Anton er rasende: 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå