Cid Skrevet 17. november #142921 Del Skrevet 17. november Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Wow...har du sendt opp raketter??? Nei Russland sendte missiler mot Lønneberget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. november #142922 Del Skrevet 17. november Å fytti katta, det liker jeg ikke. 😕 Opp med skjoldet over plassen vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. november #142923 Del Skrevet 17. november Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Å fytti katta, det liker jeg ikke. 😕 Opp med skjoldet over plassen vår! Er noen av dyrene våkne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. november #142924 Del Skrevet 17. november Cid skrev (3 minutter siden): Er noen av dyrene våkne? Jeg har ikke vært ute og sett etter, men jeg hører dem, så da sover de nok ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. november #142925 Del Skrevet 17. november 🛖🗝️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. november #142926 Del Skrevet 17. november Takk, skulle jeg si fra dem. Du lar deg lure hver eneste gang jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. november #142927 Del Skrevet 17. november Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Takk, skulle jeg si fra dem. Du lar deg lure hver eneste gang jo. 🆘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. november #142928 Del Skrevet 17. november Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden): Hun har forsøkt veldig, men det gikk ikke og jeg sto opp igjen. HER er jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. november #142929 Del Skrevet 17. november Cid skrev (2 minutter siden): 🆘 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Takk, skulle jeg si fra dem. Du lar deg lure hver eneste gang jo. Cid skrev (6 minutter siden): 🛖🗝️ Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Jeg har ikke vært ute og sett etter, men jeg hører dem, så da sover de nok ikke. Cid skrev (14 minutter siden): Er noen av dyrene våkne? 😉😉 Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): Å fytti katta, det liker jeg ikke. 😕 Opp med skjoldet over plassen vår! Cid skrev (17 minutter siden): Nei Russland sendte missiler mot Lønneberget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. november #142930 Del Skrevet 17. november Ordet og meg tror at Cid spreller med beina og hele kroppen i senga når han flykter i søvne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. november #142931 Del Skrevet 17. november Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Ordet og meg tror at Cid spreller med beina og hele kroppen i senga når han flykter i søvne. Ja det tror vi også at er tilfellet her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. november #142932 Del Skrevet 18. november Mens andre har hvilepuls så har Anton hvilepul lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. november #142933 Del Skrevet 18. november Vi ser at det skrives Fake News her nå.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. november #142934 Del Skrevet 18. november Anton har med seg damer hjem nesten hver kveld 😛 Hoppe begynner å bli lei (eller sjalu ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. november #142935 Del Skrevet 18. november Vi gjetter at Hoppe sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. november #142936 Del Skrevet 18. november Cid skrev (7 timer siden): Mens andre har hvilepuls så har Anton god kondis uansett hva han gjør. Nettopp. Godmorgen til deg også. Cid skrev (6 timer siden): Anton har med seg damer hjem nesten hver kveld 😛 Hoppe begynner å bli lei (eller sjalu ) Nei, han er ikke en slik som forbruker mennesker. Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden): Vi gjetter at Hoppe sover nå. Neida, hun er våken, men sov kanskje da dere skrev dette? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. november #142937 Del Skrevet 18. november Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Nettopp. Godmorgen til deg også. Nei, han er ikke en slik som forbruker mennesker. Neida, hun er våken, men sov kanskje da dere skrev dette? Er Anton litt olm nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. november #142938 Del Skrevet 18. november For å sjarmere Anton så har Hoppe kledd av seg foran Anton 👨🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. november #142939 Del Skrevet 18. november Nå ligger de i senga og koser 👨🏼👱🏻♀️🛌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. november #142940 Del Skrevet 18. november Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Nettopp. Godmorgen til deg også. Nei, han er ikke en slik som forbruker mennesker. Neida, hun er våken, men sov kanskje da dere skrev dette? Cid skrev (1 time siden): Er Anton litt olm nå? 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå