Cid Skrevet 14. november #142721 Del Skrevet 14. november I mens så jakter politiet på meg. 🏃♂️🚓🚨👮🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 14. november #142722 Del Skrevet 14. november Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Meget vakker. 😍 Har du sett tegnefilmen Aladdin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. november #142723 Del Skrevet 14. november SVK skrev (Akkurat nå): Har du sett tegnefilmen Aladdin? Jasmin var basert på Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. november #142724 Del Skrevet 14. november Cid skrev (2 timer siden): Nå ble Cid så slem at han kuttet bremsen på bilen til Hoppe og Anton slik at de kjørte inni et tre… Akkurat slik kjenner vi deg. Gjennomført ramp. SVK skrev (1 time siden): Har du sett tegnefilmen Aladdin? Nei. Cid skrev (1 time siden): Jasmin var basert på Hoppe. Aha...det aner meg at det var en prinsesse eller noe sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 14. november #142725 Del Skrevet 14. november Hoppetaujenta skrev (36 minutter siden): Nei. Du vet det muligens, men det er Robin Williams som har stemmen til ånden i lampen. Om du liker Robin Williams er det verdt å se filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. november #142726 Del Skrevet 14. november Hoppetaujenta skrev (39 minutter siden): Akkurat slik kjenner vi deg. Gjennomført ramp. Nei. Aha...det aner meg at det var en prinsesse eller noe sånn? Cid skrev (På 13.11.2024 den 13.03): Nå har hun fått besøk av verdens minste katt. Var dette jeg mente forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 14. november #142727 Del Skrevet 14. november Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Aha...det aner meg at det var en prinsesse eller noe sånn? Jepp. Går kledd akkurat som deg: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. november #142728 Del Skrevet 14. november En kjenning av Hoppe er på besøk, nå blir hun glad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. november #142729 Del Skrevet 14. november Hoppes reaksjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. november #142730 Del Skrevet 14. november Cid skrev (3 timer siden): Nå blir de fraktet med luftambulanse til Rikshospitalet. 🏥🚁👨🏼👱🏻♀️ Cid skrev (3 timer siden): Nå ble Cid så slem at han kuttet bremsen på bilen til Hoppe og Anton slik at de kjørte inni et tre… 🌲🚗👱🏻♀️👨🏼 SVK skrev (5 timer siden): Hoppe tror at Anton bor i denne lampen: SVK skrev (6 timer siden): Ordet: Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): God dag der dere skal. Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Nei, tydeligvis ikke. Repeat? Nei, Anton liker ikke krangel. Da kan det ikke være andre enn...DEG? Meget vakker. 😍 Jeg visste at du hadde ny kåk, men at den var så stilig...nei, det viste jeg ikke. 👍 For drøyt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. november #142731 Del Skrevet 14. november Nå når Hoppe, Ordet og meg besøkt Klaus og fortalt han hvor snille vi alle har vært i år, han lover oss mange gaver 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. november #142732 Del Skrevet 14. november Cid skrev (9 minutter siden): En kjenning av Hoppe er på besøk, nå blir hun glad 😉😉 SVK skrev (23 minutter siden): Jepp. Går kledd akkurat som deg: Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Akkurat slik kjenner vi deg. Gjennomført ramp. Nei. Aha...det aner meg at det var en prinsesse eller noe sånn? Cid skrev (3 timer siden): I mens så jakter politiet på meg. 🏃♂️🚓🚨👮🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. november #142733 Del Skrevet 14. november Her er jeg sammen med Klaus etterpå når jeg har vært med å kjøpt julegaver. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. november #142734 Del Skrevet 14. november Cid skrev (Akkurat nå): Nå når Hoppe, Ordet og meg besøkt Klaus og fortalt han hvor snille vi alle har vært i år, han lover oss mange gaver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. november #142735 Del Skrevet 14. november Cid skrev (Akkurat nå): Her er jeg sammen med Klaus etterpå når jeg har vært med å kjøpt julegaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 14. november #142736 Del Skrevet 14. november Hoppe og Anton danser sammen: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. november #142737 Del Skrevet 14. november SVK skrev (10 minutter siden): Hoppe og Anton danser sammen: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 14. november #142738 Del Skrevet 14. november Ciaran og Ciara skrev (18 minutter siden): Hoppe smasket Anton: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. november #142739 Del Skrevet 14. november SVK skrev (1 minutt siden): Hoppe smasket Anton: Vi gjetter at Hoppe sender ut radarparet Fru Kjevle og Herr Steikepanne når hun leser dette.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 14. november #142740 Del Skrevet 14. november Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe sender ut radarparet Fru Kjevle og Herr Steikepanne når hun leser dette.😉😉 Det tror jeg også! Men som journalist i Lønnebladet er det min jobb å skrive om også de tingene som medfører bråk med Fru Kjevle og Herr Steikepanne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå