Hoppetaujenta Skrevet tirsdag kl 21:52 #142661 Del Skrevet tirsdag kl 21:52 Må si godnatt for siste gang her. Ha en hyggelig natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet tirsdag kl 21:58 #142662 Del Skrevet tirsdag kl 21:58 Hoppetaujenta skrev (26 minutter siden): ALT OG ALLE! Åhhhh! DEN der var kjempesøt! Nei, vi skal knurre. UTEN L`er! Hva skjedde med besøket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 22:01 #142663 Del Skrevet tirsdag kl 22:01 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Må si godnatt for siste gang her. Ha en hyggelig natt. Vi ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet tirsdag kl 22:03 #142664 Del Skrevet tirsdag kl 22:03 Cid skrev (3 minutter siden): Hva skjedde med besøket? Har ikke hatt noe besøk. Jeg la kinaputter rundt boligen min... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet tirsdag kl 22:06 #142665 Del Skrevet tirsdag kl 22:06 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Har ikke hatt noe besøk. Jeg la kinaputter rundt boligen min... det var slemt gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 22:13 #142666 Del Skrevet tirsdag kl 22:13 Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Har ikke hatt noe besøk. Jeg la kinaputter rundt boligen min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 22:14 #142667 Del Skrevet tirsdag kl 22:14 Cid skrev (7 minutter siden): det var slemt gjort. 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet tirsdag kl 22:22 #142668 Del Skrevet tirsdag kl 22:22 Nå får hun juling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 22:33 #142669 Del Skrevet tirsdag kl 22:33 Nå synes vi at det går over alle støvleskaft her inne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet tirsdag kl 22:51 #142670 Del Skrevet tirsdag kl 22:51 Nå er Hoppe sin bestemor på besøk for å gi lille Ordet en spirituell seanse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 23:20 #142671 Del Skrevet tirsdag kl 23:20 Vi ser at det fantaseres på høyt nivå her inne nå.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 23:20 #142672 Del Skrevet tirsdag kl 23:20 Vi gjetter at Hoppe sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 01:39 #142673 Del Skrevet i går, 01:39 Nå har hun kysset Anton Som takk så flekker Anton med stumpen Hoppes reaksjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 01:39 #142674 Del Skrevet i går, 01:39 Hoppe elsker rumpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 01:45 #142675 Del Skrevet i går, 01:45 Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23 timer siden #142676 Del Skrevet 23 timer siden Vi skal noen ærender i dag. Så vi logger straks av. Vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21 timer siden #142677 Del Skrevet 21 timer siden Cid skrev (7 timer siden): det var slemt gjort. Kunne ha vært elektrisk gjerde. Cid skrev (7 timer siden): Nå får hun jul-ing. Nei, jeg feirer ikke JUL...så alle ord med det i seg er helt umulige. Cid skrev (7 timer siden): Nå er Hoppe sin bestemor på besøk for å gi lille Ordet en spirituell seanse. Bedre enn mye annet hvis det har en god virkning da. Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden): Vi gjetter at Hoppe sover nå. Hun gjorde det. Cid skrev (4 timer siden): Nå har hun.... *sensurert* Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi skal noen ærender i dag. Så vi logger straks av. Vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 God tur. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16 timer siden #142678 Del Skrevet 16 timer siden Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Kunne ha vært elektrisk gjerde. Nei, jeg feirer ikke JUL...så alle ord med det i seg er helt umulige. Bedre enn mye annet hvis det har en god virkning da. Hun gjorde det. God tur. Liker ikke du Gok og Carson? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15 timer siden #142679 Del Skrevet 15 timer siden Nå har hun fått besøk av verdens minste katt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14 timer siden #142680 Del Skrevet 14 timer siden Nå har hun spionert på Anton i dusjen, hun fikk lyst til å se rumpen hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå