Cid Skrevet 12. november #142641 Del Skrevet 12. november Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): Ja, veldig. En kjenner det rister av gråt innimellom der. Majestutisk, mente jeg. Hilsen Ordet. Å jasså? Det er jo en bil, så ok. Er dyrene aggressive? Mente Kalif. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. november #142642 Del Skrevet 12. november ...og nå skal jeg atter en gang ha brødmåltid og kaffe, men denne gang kokt skinke, jarlsberg og italiensk salat på. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. november #142643 Del Skrevet 12. november Cid skrev (2 minutter siden): Er dyrene aggressive? Mente Kalif. Det er de og ja, jeg trodde nok at det var en skriveleif. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. november #142644 Del Skrevet 12. november Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Det er de og ja, jeg trodde nok at det var en skriveleif. Sinte på hvem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 12. november #142645 Del Skrevet 12. november (endret) Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg har alltid hatt lyst til å bli stjernereporter for Lønnebladet akkurat som SVK! Vi har sett Hoppe lese Lønnebladet i smug! Hilsen Ordet. Endret 12. november av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. november #142646 Del Skrevet 12. november Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): ...og nå skal jeg atter en gang ha brødmåltid og kaffe, men denne gang kokt skinke, jarlsberg og italiensk salat på. ❤️ Nam Nam sier vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 12. november #142647 Del Skrevet 12. november (endret) Cid skrev (2 timer siden): Hun vil bli karif. Hoppe har alltid hatt lyst til å bli kalif i stedet for kalifen. Hoppe gifter seg med alle frierne slik hun kan bygge allianser. Endret 12. november av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. november #142648 Del Skrevet 12. november Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 12. november #142649 Del Skrevet 12. november Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Det må ha vært god kveldsmat for jeg hørte Hoppes kjemperap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. november #142650 Del Skrevet 12. november SVK skrev (12 minutter siden): Det må ha vært god kveldsmat for jeg hørte Hoppes kjemperap! Vi tenker at du har rett der.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 12. november #142651 Del Skrevet 12. november Nå prøver hun å forføre Anton med en parringsdans: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. november #142652 Del Skrevet 12. november SVK skrev (2 minutter siden): Nå prøver hun å forføre Anton med en parringsdans: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. november #142653 Del Skrevet 12. november Vi gjetter at Hoppe ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. november #142654 Del Skrevet 12. november SVK skrev (29 minutter siden): Hoppe har alltid hatt lyst til å bli kalif i stedet for kalifen. Hoppe gifter seg med alle frierne slik hun kan bygge allianser. Slik hun gjorde i farmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. november #142655 Del Skrevet 12. november SVK skrev (5 minutter siden): Nå prøver hun å forføre Anton med en parringsdans: De skal parre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. november #142656 Del Skrevet 12. november Vi gjetter at Hoppe pusser tennene nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. november #142657 Del Skrevet 12. november Nå har hun besøk av sine to gode homofile venner Gok og Carson. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. november #142658 Del Skrevet 12. november Vi ser at Woffe har fått noen å jage bort i kveld.🐶🐶🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. november #142659 Del Skrevet 12. november Cid skrev (3 timer siden): Sinte på hvem? ALT OG ALLE! SVK skrev (2 timer siden): Nå prøver hun å ...... Åhhhh! DEN der var kjempesøt! Cid skrev (2 timer siden): De skal parre? Nei, vi skal knurre. UTEN L`er! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. november #142660 Del Skrevet 12. november Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): ALT OG ALLE! Åhhhh! DEN der var kjempesøt! Nei, vi skal knurre. UTEN L`er! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå