Hoppetaujenta Skrevet i går, 09:57 #142621 Del Skrevet i går, 09:57 SVK skrev (1 time siden): Jeg husker da Ordet leste Tintin-tegneserier og sa: SVK det er jo deg! ...og jeg kan så tydelig huske hvordan du så ut på din avatar, og det er ikke TinTin i det hele tatt. Ikke lyve vettu! Cid skrev (11 minutter siden): Nå er hun i frierhuset. Neida, jeg er her og spiser bolle med rosin helt alene. Tar stadig feil du jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 10:24 #142622 Del Skrevet i går, 10:24 Hoppetaujenta skrev (26 minutter siden): ...og jeg kan så tydelig huske hvordan du så ut på din avatar, og det er ikke TinTin i det hele tatt. Ikke lyve vettu! Neida, jeg er her og spiser bolle med rosin helt alene. Tar stadig feil du jo! Er du og Anton fortsatt triste over det i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 10:32 #142623 Del Skrevet i går, 10:32 Nå har hun blitt sjekket opp av nabomannen Anton, er dette starten på noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 10:32 #142624 Del Skrevet i går, 10:32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 11:49 #142625 Del Skrevet i går, 11:49 Cid skrev (1 time siden): Er du og Anton fortsatt triste over det i går? Ja. og Ja. Cid skrev (1 time siden): Nå har hun blitt sjekket opp av nabomannen Anton, er dette starten på noe? Vi har da ikke en landsby med Antoner heller. Cid skrev (1 time siden): Aner ikke hvem de er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 12:26 #142626 Del Skrevet i går, 12:26 SVK skrev (6 timer siden): Selv drømmer jeg kun om jobben min som stjernereporter for Lønnebladet. Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Hun sov ja og fikk sjokk av alle rumper og frisyrer og tøys her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 12:27 #142627 Del Skrevet i går, 12:27 Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 12:45 #142628 Del Skrevet i går, 12:45 Hoppetaujenta skrev (55 minutter siden): Ja. og Ja. Vi har da ikke en landsby med Antoner heller. Aner ikke hvem de er. Hadde det vært bedre om det skjedde meg heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 12:55 #142629 Del Skrevet i går, 12:55 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Ja. og Ja. Vi har da ikke en landsby med Antoner heller. Aner ikke hvem de er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 13:19 #142630 Del Skrevet i går, 13:19 Nå har Anton og Hoppe dratt til Kina slik at de kan spise hunder, Woffe er med 😧 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 13:20 #142631 Del Skrevet i går, 13:20 🐶🍖🥩🍽️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 13:43 #142632 Del Skrevet i går, 13:43 Cid skrev (57 minutter siden): Hadde det vært bedre om det skjedde meg heller? Nei. Cid skrev (23 minutter siden): Nå har Anton og Hoppe dratt til Kina slik at de kan spise hunder, Woffe er med 😧 Nå blir vi så sjokkerte og triste at vi sier klar ifra at det der er løgn og vi logger av for å hente oss inn igjen. Dette var harde saker. 😢 🐶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 13:46 #142633 Del Skrevet i går, 13:46 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Nei. Nå blir vi så sjokkerte og triste at vi sier klar ifra at det der er løgn og vi logger av for å hente oss inn igjen. Dette var harde saker. 😢 🐶 Er hele Lønneberget i dyp sorg nå og svært rystet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 16:06 #142634 Del Skrevet i går, 16:06 (endret) Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): ...og jeg kan så tydelig huske hvordan du så ut på din avatar, og det er ikke TinTin i det hele tatt. Ikke lyve vettu! Ordet: Majestetisk er ordet jeg ville brukt til å beskrive utseendet til SVK. Endret i går, 16:08 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 16:08 #142635 Del Skrevet i går, 16:08 Hun vil bli karif. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 17:16 #142636 Del Skrevet i går, 17:16 Cid skrev (3 timer siden): Er hele Lønneberget i dyp sorg nå og svært rystet? Ja, veldig. En kjenner det rister av gråt innimellom der. SVK skrev (1 time siden): Ordet: Majestetisk er ordet jeg ville brukt til å beskrive utseendet til SVK. Majestutisk, mente jeg. Hilsen Ordet. Cid skrev (1 time siden): Hun vil bli karif. Å jasså? Det er jo en bil, så ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 17:30 #142637 Del Skrevet i går, 17:30 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Nei. Nå blir vi så sjokkerte og triste at vi sier klar ifra at det der er løgn og vi logger av for å hente oss inn igjen. Dette var harde saker. 😢 🐶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 17:30 #142638 Del Skrevet i går, 17:30 SVK skrev (1 time siden): Ordet: Majestetisk er ordet jeg ville brukt til å beskrive utseendet til SVK. 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 17:31 #142639 Del Skrevet i går, 17:31 ...med U! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 17:32 #142640 Del Skrevet i går, 17:32 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): ...med U! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå