Ciaran og Ciara Skrevet 11. november #142601 Del Skrevet 11. november Vi gjetter at Hoppe pusser tennene nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 11. november #142602 Del Skrevet 11. november Jeg husker da Hoppe insisterte på å få klippe håret til Anton: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. november #142603 Del Skrevet 11. november SVK skrev (Akkurat nå): Jeg husker da Hoppe insisterte på å få klippe håret til Anton: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. november #142604 Del Skrevet 11. november Vi gjetter at Hoppe sover nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 11. november #142605 Del Skrevet 11. november Hope snorker og drømmer om rumpa til Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. november #142606 Del Skrevet 11. november SVK skrev (1 minutt siden): Hope snorker og drømmer om rumpa til Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. november #142607 Del Skrevet 12. november SVK skrev (1 time siden): Hope snorker og drømmer om rumpa til Anton. Som egentlig ser slik ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. november #142608 Del Skrevet 12. november Her er han sammen med meg og Ordet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. november #142609 Del Skrevet 12. november SVK skrev (1 time siden): Jeg husker da Hoppe insisterte på å få klippe håret til Anton: Hun krevde betaling etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. november #142610 Del Skrevet 12. november Vi gjetter at Hoppe sover nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 12. november #142611 Del Skrevet 12. november Flermanneri er egentlig ikke lov i Sverige, men Hoppe har en ordning med presten i Lønneberget. Så lenge hun kysser presten hver gang hun gifter seg så lar presten Hoppe gifte seg med så mange menn hun vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. november #142612 Del Skrevet 12. november Hun sov ja og fikk sjokk av alle rumper og frisyrer og tøys her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 12. november #142613 Del Skrevet 12. november Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Hun sov ja og fikk sjokk av alle rumper og frisyrer og tøys her inne. Jeg hadde vært sjokkert jeg også om jeg drømte som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. november #142614 Del Skrevet 12. november SVK skrev (4 minutter siden): Jeg hadde vært sjokkert jeg også om jeg drømte som deg. Kanskje du er meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 12. november #142615 Del Skrevet 12. november Selv drømmer jeg kun om jobben min som stjernereporter for Lønnebladet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. november #142616 Del Skrevet 12. november SVK skrev (16 minutter siden): Selv drømmer jeg kun om jobben min som stjernereporter for Lønnebladet. Ja, de sier at det å drømme kan få ting til å skje en gang i fremtiden, så det er bra at du begynner allerede nå og har litt å strekke deg etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 12. november #142617 Del Skrevet 12. november Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Ja, de sier at det å drømme kan få ting til å skje en gang i fremtiden, så det er bra at du begynner allerede nå og har litt å strekke deg etter. Jeg har sendt ønskelisten min til julenissen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. november #142618 Del Skrevet 12. november Upps...den ble visst sendt til julinissen. Svar kommer om et halvt år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 12. november #142619 Del Skrevet 12. november (endret) SVK skrev (2 timer siden): Selv drømmer jeg kun om jobben min som stjernereporter for Lønnebladet. Jeg husker da Ordet leste Tintin-tegneserier og sa: SVK det er jo deg! Endret 12. november av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. november #142620 Del Skrevet 12. november (endret) Nå er hun i frierhuset. Endret 12. november av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå