Cid Skrevet 11. november #142541 Del Skrevet 11. november Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Alt sammen i Cids univers. Hoppe er ei sart tuppe som er på forumet for fred. 🐧<--- en slags engel... Tror jeg ikke noe på Jeg er forresten en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. november #142542 Del Skrevet 11. november (endret) SVK skrev (4 minutter siden): Postmannen kan bekrefte at det stemmer! I alle dager de. Jeg aner ingenting om dette og er det mulig at jeg på en måte går i søvne og gjør ting uten å vite det? Det er meeeget bekymringsfullt. Cid skrev (3 minutter siden): Tror jeg ikke noe på Jeg er forresten en Det må du tror på og JEG tror på deg der under. Klovnen Cid. Endret 11. november av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 11. november #142543 Del Skrevet 11. november Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): I alle dager de. Jeg aner ingenting om dette og er det mulig at jeg på en måte går i søvne og gjør ting uten å vite det? Det er meeeget bekymringsfullt. Kanskje du bør ta en time hos psykolog Frøkenfryden? Det å dra på postmannjakt i søvne virker ikke helt normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. november #142544 Del Skrevet 11. november SVK skrev (Akkurat nå): Kanskje du bør ta en time hos psykolog Frøkenfryden? Det å dra på postmannjakt i søvne virker ikke helt normalt. ALT er normalt for noen, men ikke for alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. november #142545 Del Skrevet 11. november Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): I alle dager de. Jeg aner ingenting om dette og er det mulig at jeg på en måte går i søvne og gjør ting uten å vite det? Det er meeeget bekymringsfullt. Det må du tror på og JEG tror på deg der under. Klovnen Cid. Skriver mye fint jeg men trenger iblant litt action Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. november #142546 Del Skrevet 11. november Hoppe har fått seg katt, katten Mons. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. november #142547 Del Skrevet 11. november Cid skrev (1 minutt siden): Skriver mye fint jeg men trenger iblant litt action Ja det gjør du. Cid skrev (1 minutt siden): Hoppe har fått seg katt, katten Mons. Det er egentlig vi som er under deres kommando og gjør hva de vil, når de vil. Vakre skapningene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. november #142548 Del Skrevet 11. november SVK skrev (8 minutter siden): Kanskje du bør ta en time hos psykolog Frøkenfryden? Det å dra på postmannjakt i søvne virker ikke helt normalt. Postmannen når de ser Hoppe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. november #142549 Del Skrevet 11. november Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Ja det gjør du. Det er egentlig vi som er under deres kommando og gjør hva de vil, når de vil. Vakre skapningene... Jeg bruker ofte å legge til fredelige avslutninger på historiene mine da, som i går med skytingen som viste seg å være farsmelk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. november #142550 Del Skrevet 11. november Nå har hun kledd av seg foran postmannen 👨✈️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 11. november #142551 Del Skrevet 11. november Cid skrev (11 minutter siden): Postmannen når de ser Hoppe Hoppe elsker menn i uniform! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. november #142552 Del Skrevet 11. november SVK skrev (Akkurat nå): Hoppe elsker menn i uniform! Hitler er hennes forbilde 👨🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. november #142553 Del Skrevet 11. november Hitler er Anton sin oldefar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. november #142554 Del Skrevet 11. november Baktus2024 skrev (4 timer siden): Det hadde vært koselig ja sitte ved et vann ute imskogen og skravlet oss gjennom kvelden og natten ved et bål..nå gleder jeg meg til sommer igjen… 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. november #142555 Del Skrevet 11. november Cid skrev (52 minutter siden): Hoppe har fått seg katt, katten Mons. 😻😻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. november #142556 Del Skrevet 11. november Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. november #142557 Del Skrevet 11. november (endret) Cid skrev (1 time siden): Postmannen når de ser Hoppe Han hadde lovet å ta hundre hoppetau-hopp før jobben og husket at han hadde glemt det og da er det ingenting annet å gjøre enn å pile hjem, hoppe ferdig og pile tilbake på jobb igjen. Flink P-mann det! Cid skrev (1 time siden): Jeg bruker ofte å legge til fredelige avslutninger på historiene mine da, som i går med skytingen som viste seg å være farsmelk. Det hjelper ikke. Har en skrevet det, så husker jeg det. Cid skrev (1 time siden): Nå har hun kledd av seg foran postmannen 👨✈️ Nei, hun driver ikke på med avkledning uansett hvor mye du skriver det. SVK skrev (1 time siden): Hoppe elsker menn i uniform! Nei. Cid skrev (1 time siden): Hitler er hennes forbilde 👨🏻 Cid da. Cid skrev (1 time siden): Hitler er Anton sin oldefar. Aldri. Men upps...hva har vi her? CIA viste meg et bilde av Cid, Mor og hans Far. Bevare meg vel! *hemmelig* Endret 11. november av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. november #142558 Del Skrevet 11. november Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Han hadde lovet å ta hundre hoppetau-hopp før jobben og husket at han hadde glemt det og da er det ingenting annet å gjøre enn å pile hjem, hoppe ferdig og pile tilbake på jobb igjen. Flink P-mann det! Det hjelper ikke. Har en skrevet det, så husker jeg det. Nei, hun driver ikke på med avkledning uansett hvor mye du skriver det. Nei. Cid da. Aldri. Men upps...hva har vi her? CIA viste meg et bilde av Cid, Mor og hans Far. Bevare meg vel! *hemmelig* Ble det sur stemning på Lønneberget nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. november #142559 Del Skrevet 11. november Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. november #142560 Del Skrevet 11. november Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Ja. Vanker det straff? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå