Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

SVK skrev (3 timer siden):

Tusen takk for svar!  Jeg var ikke klar over at det var så mye skriving i psykolog-yrket. 

Varierer nok litt med jobbtype. Om man har mye terapier og jobber for seg selv er det nok mindre skriverier. Når man kartlegger/utreder autisme og store språkvansker og lærevansker og sånn er det mye å skrive. Og så er nok jeg også opptatt av å gi god info som kan gi god hjelp og forståelse gjennom livet til de barna jeg møter😌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her var det mye skrøner siden sist!

Nå er lys kjøpt inn, i mange farger. Jeg fikk litt speilegg og skinke og bjørnebær og en dyr sjokokule:rodmer:

Nå, trim og vaske bad, før jeg får mat fra Mann og skal engasjere meg usaklig mye i Maskorama🥸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (9 minutter siden):

Varierer nok litt med jobbtype. Om man har mye terapier og jobber for seg selv er det nok mindre skriverier. Når man kartlegger/utreder autisme og store språkvansker og lærevansker og sånn er det mye å skrive. Og så er nok jeg også opptatt av å gi god info som kan gi god hjelp og forståelse gjennom livet til de barna jeg møter😌

De er heldig de som har deg som psykolog!

Vet ikke om du leste om Finn Skårderud  som har vært mye i nyhetene. Han var ikke flink til å skrive journal og valgte i stedet å skrive om journalen når helsetilsynet ville se journalene han hadde på pasientene sine. 

Endret av SVK
  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (Akkurat nå):

De er heldig de som har deg som psykolog!

Vet ikke om du leste om han Finn Skårderud  som har vært mye i nyhetene. Han var ikke flink til å skrive journal og valgte i stedet å skrive om journalen når helsetilsynet ville se journalene han hadde om pasientene sine. 

Det var så trist alt med han. Respektert psykiater som raserer sitt rennomme på et blunk. Trist å misbruke sin tittel og tilliten en får til fysisk intimitet og å lage juksejournal. Grusomt. Har flere bøker av ham i faghylla men orker de ikke nå..

Takk for fine ord:hjerte:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjeder Hoppe seg, hun bestemmer seg får å ta seg en tur innom frierhuset for å høre om noen vil date henne.

🙋‍♀️🏠🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle blir gira og kommer løpende, Hoppe velger Borat. De drar på en romantisk date som ender opp hjemme hos Hoppe, Hoppe går inn på badet for å pudre nesen og når hun kommer ut igjen så klær hun av seg foran Borat.

:wow: :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (21 minutter siden):

Jeg tror at Ordet er litt mer sjenert en han der. :fnise: 

Sjenert? Du har jo oppdratt Ordet til å bli en Casanova!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden):

Jeg...hehe...ble akkurat ferdig med ostekake-is fra B&J... :rodmer:

Akkurat sånn en lørdagskveld skal være!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (10 minutter siden):

Sjenert? Du har jo oppdratt Ordet til å bli en Casanova!

😉😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden):

Jeg...hehe...ble akkurat ferdig med ostekake-is fra B&J... :rodmer:

Vi sier nam nam.:spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SVK skrev (5 minutter siden):

Det er akkurat sånn jeg ser for meg Ordet!

Ja vi tenker også at det er en liten sjarmør det Ordet.😉😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...