Cid Skrevet lørdag kl 11:28 #142381 Del Skrevet lørdag kl 11:28 Woffe nå han er alene hjemme. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 11:29 #142382 Del Skrevet lørdag kl 11:29 Cid skrev (2 minutter siden): Nei det er du som strippet for Bin Laden i din tid som eskortepike 💃👳🏽♂️ Å eskortere betyr uansett noe annet for meg enn for deg. Du kler sånn fin dansekjole og høyhælte sko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 11:30 #142383 Del Skrevet lørdag kl 11:30 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Å eskortere betyr uansett noe annet for meg enn for deg. Du kler sånn fin dansekjole og høyhælte sko. 🛖🔐🚪🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 11:30 #142384 Del Skrevet lørdag kl 11:30 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Å eskortere betyr uansett noe annet for meg enn for deg. Du kler sånn fin dansekjole og høyhælte sko. Så du det andre etter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 11:33 #142385 Del Skrevet lørdag kl 11:33 Cid skrev (1 minutt siden): Så du det andre etter? Nei, aldri i livet om jeg så NOE SOM HELST ETTER NOE SOM HELST. Kun deg, lille rytmiske Cid med de myke hoftebevegelsene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 11:34 #142386 Del Skrevet lørdag kl 11:34 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nei, aldri i livet om jeg så NOE SOM HELST ETTER NOE SOM HELST. Kun deg, lille rytmiske Cid med de myke hoftebevegelsene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 11:36 #142387 Del Skrevet lørdag kl 11:36 Nå ble visst Cid taus og det er ikke så ofte at det skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 11:38 #142388 Del Skrevet lørdag kl 11:38 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nå ble visst Cid taus og det er ikke så ofte at det skjer. Du skjønte visst ikke spørsmålet hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 11:39 #142389 Del Skrevet lørdag kl 11:39 Nei? Hva var det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 11:40 #142390 Del Skrevet lørdag kl 11:40 Om du så det innlegget mitt som kom etter, det med hunden. Synes det var et søtt klipp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 11:42 #142391 Del Skrevet lørdag kl 11:42 Nå har geita Reidun ankommet Lønneberget. https://www.agderposten.no/nyheter/i/Vz55op/reiduns-skrik-foerte-til-full-utrykning 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 11:45 #142392 Del Skrevet lørdag kl 11:45 Cid skrev (4 minutter siden): Om du så det innlegget mitt som kom etter, det med hunden. Synes det var et søtt klipp Både søtt og morsomt. Jeg er stolt av Woffen min. Den musikalske hunden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 11:49 #142393 Del Skrevet lørdag kl 11:49 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Både søtt og morsomt. Jeg er stolt av Woffen min. Den musikalske hunden. Ble dyra glade? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 11:52 #142394 Del Skrevet lørdag kl 11:52 Ja. Veldig glade og de fikk også lyst til å gjøre sånn i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 12:02 #142395 Del Skrevet lørdag kl 12:02 Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Åhh...her var det syv tusen fine innlegg som berørte meg innerst i sjelen og et par andre forbudte (!) plasser også, men DER går grensa! Jeg mener....riktig god morgen til alle sammen og jeg håper at "klissefilmtuppa" får hvilt godt ut i all klebrig julesnødrysset av det fake slaget på teve. Jeg skal forsøke å huske det i dag jeg også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 12:03 #142396 Del Skrevet lørdag kl 12:03 Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 12:04 #142397 Del Skrevet lørdag kl 12:04 Ok...god tur dit dere skal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 12:05 #142398 Del Skrevet lørdag kl 12:05 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ok...god tur dit dere skal. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 12:26 #142399 Del Skrevet lørdag kl 12:26 Nå drikker hun tiss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 12:26 #142400 Del Skrevet lørdag kl 12:26 Filtrert tiss altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå