KnekkeBørre Skrevet 4 timer siden #142341 Del Skrevet 4 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Bra du har store hender da 😙🙌 Mine hender er veldig medium. Men takk for boosten, kompis 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #142342 Del Skrevet 4 timer siden Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): He’s got the whoooleee world on his…. Ass And he doesn’t give a 💩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #142343 Del Skrevet 4 timer siden KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Mine hender er veldig medium. Men takk for boosten, kompis 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #142344 Del Skrevet 4 timer siden KnekkeBørre skrev (3 minutter siden): Mine hender er veldig medium. Men takk for boosten, kompis 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 4 timer siden #142345 Del Skrevet 4 timer siden Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Jeg skal legge meg og har fri til 07.00 mandag. Bare så det er sagt! Du er da aldri "off duty", champ. Er ikke den hippokratiske ed verdt papyrusen den er skriblet ned på eller?, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4 timer siden #142346 Del Skrevet 4 timer siden KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Du er da aldri "off duty", champ. Er ikke den hippokratiske ed verdt papyrusen den er skriblet ned på eller?, Joooo! Det er sånn jeg overlever bror. Skrev 21 journalnotater i dag. La meg leve med julefilmer og mokkabønner 48 timer nå😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #142347 Del Skrevet 4 timer siden Vi gjetter at Hoppe snart skal sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 4 timer siden #142348 Del Skrevet 4 timer siden Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Joooo! Det er sånn jeg overlever bror. Skrev 21 journalnotater i dag. La meg leve med julefilmer og mokkabønner 48 timer nå😔 Ok. Du fortjener en pause. Null tvil om it.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #142349 Del Skrevet 4 timer siden KnekkeBørre skrev (4 minutter siden): Ok. Du fortjener en pause. Null tvil om it.. Vi håper at du har en fin og god fredagskveld vår gode venn @KnekkeBørre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4 timer siden #142350 Del Skrevet 4 timer siden KnekkeBørre skrev (8 minutter siden): Ok. Du fortjener en pause. Null tvil om it.. bra, vi kan være venner igjen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #142351 Del Skrevet 4 timer siden Vi gjetter at Hoppe sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 3 timer siden #142352 Del Skrevet 3 timer siden Ciaran og Ciara skrev (14 minutter siden): Vi håper at du har en fin og god fredagskveld vår gode venn @KnekkeBørre Likeså håper jeg fredagskvelden bringer Tvillingene lykke, godhet og fin-isme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 3 timer siden #142353 Del Skrevet 3 timer siden Frøkenfryden skrev (14 minutter siden): bra, vi kan være venner igjen I helgene - og din fritid, kan vi godt være buddies. Men når du stempler inn på mandag, blir jeg evig vanskelig igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #142354 Del Skrevet 3 timer siden KnekkeBørre skrev (24 minutter siden): Likeså håper jeg fredagskvelden bringer Tvillingene lykke, godhet og fin-isme Vi Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1 time siden #142355 Del Skrevet 1 time siden Hoppe og Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1 time siden #142356 Del Skrevet 1 time siden Vi ser at fantasien lever her inne i natt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå