Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #142061 Del Skrevet 2 timer siden SVK skrev (7 minutter siden): Spreder av det gale budskap. DER sa du det! Stein-hakke-gale-budskap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #142062 Del Skrevet 2 timer siden Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #142063 Del Skrevet 1 time siden God tur videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 54 minutter siden #142064 Del Skrevet 54 minutter siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): DER sa du det! Stein-hakke-gale-budskap! Akkurat sånn det skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11 minutter siden #142065 Del Skrevet 11 minutter siden Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Dette var så vakkert at jeg gjerne tar det til frokost her og nå! Det stemmer 100% og ikke skal jeg slike ting heller. Ellers tar Cid og SVK meget ofte feil, C&C har litt rett og selv er jeg allerede i gang med dagens hoppgaver. 🌞 Var det med ræv sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3 minutter siden #142066 Del Skrevet 3 minutter siden Cid skrev (7 minutter siden): Var det med ræv sant? At jeg sa huff for en ræv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 minutter siden #142067 Del Skrevet 2 minutter siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): At jeg sa huff for en ræv? Åpnet Anton en flaske med grønnsåpe nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet akkurat nå #142068 Del Skrevet akkurat nå Ja, så satte han den ned og sparket den ved et uhell og ut fosset det grønnsåpe og han blir enda mindre vennlig innstilt i rampen Cid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå