Ciaran og Ciara Skrevet i går, 04:19 #141941 Del Skrevet i går, 04:19 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Hoppe tenker på hvordan livet endrer seg og ting som var rutine og ganske stramt i formen, er noe annet nå. Noen ganger må en gi slipp og følge med strømmen av underligheter. Cassidy Tvillingene synes at dette er kloke ord.😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 04:50 #141942 Del Skrevet i går, 04:50 Hoppetaujenta skrev (51 minutter siden): Småsov tidlig foran tv`n, så da ble det senga tidlig. 💤 Pga det med klyster? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 04:57 #141943 Del Skrevet i går, 04:57 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 05:03 #141944 Del Skrevet i går, 05:03 Cid skrev (12 minutter siden): Pga det med kloster? Jeg kan avvise ryktet om at jeg skal ha gått i kloster, så er det sagt. Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost. Snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 05:15 #141945 Del Skrevet i går, 05:15 Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Jeg kan avvise ryktet om at jeg skal ha gått i kloster, så er det sagt. Snart. Er dyrene våkne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 05:20 #141946 Del Skrevet i går, 05:20 Cid skrev (3 minutter siden): Er dyrene våkne? Klart det...for de har vært rastløse i natt og har lagt ut på løpe-sniffetur for lengst. De fikk sokken din. LØP! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 05:25 #141947 Del Skrevet i går, 05:25 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Klart det...for de har vært rastløse i natt og har lagt ut på løpe-sniffetur for lengst. De fikk sokken din. LØP! 🚎🚏🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 05:25 #141948 Del Skrevet i går, 05:25 Nå er hun i frierhuset en tur 🙋♀️🏠🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 05:51 #141949 Del Skrevet i går, 05:51 Der var det helt tomt, så hun gikk hjem igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 05:53 #141950 Del Skrevet i går, 05:53 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Der var det helt tomt, så hun gikk hjem igjen. Kody var der da 🧔🏼♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 05:54 #141951 Del Skrevet i går, 05:54 Hoppe Brown 👱🏻♀️🧔🏼♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 05:54 #141952 Del Skrevet i går, 05:54 Nei, der tar du feil, men godmorgen til deg uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 05:55 #141953 Del Skrevet i går, 05:55 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nei, der tar du feil, men godmorgen til deg uansett. Er dyrene på ferten etter meg? Like så, jeg sovna i går kveld og våknet for 1 time siden, ikke sovet så bra på lenge 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 05:58 #141954 Del Skrevet i går, 05:58 Cid skrev (1 minutt siden): Er dyrene på ferten etter meg? Like så, jeg sovna i går kveld og våknet for 1 time siden, ikke sovet så bra på lenge 😄 De kjente bare fjerten av deg og nå er den borte igjen. Sikkert derfor at du ikke fikk dem på beøk i natt og sov nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 05:59 #141955 Del Skrevet i går, 05:59 Nå slapper hun av på Antons rumpe 😴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 06:08 #141956 Del Skrevet i går, 06:08 Nei, hun er ikke i nærheten av Anton. Frokost derimot er hun i nærheten av straks. Brødskiver og kaffe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 06:09 #141957 Del Skrevet i går, 06:09 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nei, hun er ikke i nærheten av Anton. Frokost derimot er hun i nærheten av straks. Brødskiver og kaffe! Med blåmuggost? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 06:11 #141958 Del Skrevet i går, 06:11 Nei, jarlsberg blir det. Muggen kan du kose deg med selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 07:47 #141959 Del Skrevet i går, 07:47 Nå har hun kastet av seg klærne foran voksne Ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 08:36 #141960 Del Skrevet i går, 08:36 Nei, slikt driver ikke jeg på med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå