Hoppetaujenta Skrevet 2. november #141901 Del Skrevet 2. november Cid skrev (17 minutter siden): Roper Anton på meg på morgenkvisten nå? Han har visst ropt etter deg i søvne i natt, sa Ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. november #141902 Del Skrevet 2. november Hoppetaujenta skrev (38 minutter siden): Han har visst ropt etter deg i søvne i natt, sa Ordet. Bra jeg er på vei til onkelbarnet mitt sin bursdag da 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2. november #141903 Del Skrevet 2. november Cid skrev (35 minutter siden): Bra jeg er på vei til onkelbarnet mitt sin bursdag da 😁 Kos deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2. november #141904 Del Skrevet 2. november I følge Hoppe så er det graviditeten hennes som gjør at hun har så lyst på iskrem. I følge Ordet så må det være snakk om tvillinger siden Hoppe spiser så mye iskrem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. november #141905 Del Skrevet 2. november GASS! Det er det det er, så vet vi det. ...så hold dere unna i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2. november #141906 Del Skrevet 2. november Da Ordet kom inn på Galtvort sa Hoppe at hun forventet at Ordet skulle bli smygarding slik hun selv hadde vært. 🐍 Selv mener jeg Ordet er alt for uskyldig til å bli en smygarding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. november #141907 Del Skrevet 2. november Dette er jo bare falske og meget løse rykter og slett ikke sant. Ordet bor her hos meg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2. november #141908 Del Skrevet 2. november Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): 🐍🐍🐍🐍 Beklager, men jeg snakker ikke ormtunge så jeg skjønner ikke hva du sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. november #141909 Del Skrevet 2. november SVK skrev (1 minutt siden): Beklager, men jeg snakker ikke ormtunge så jeg skjønner ikke hva du sier. ...så hvordan kunne du forstå hva jeg sa til deg da...HÆ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2. november #141910 Del Skrevet 2. november Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): ...så hvordan kunne du forstå hva jeg sa til deg da...HÆ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. november #141911 Del Skrevet 2. november Jeg mistenker at du forstår meeeget godt jah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. november #141912 Del Skrevet 2. november SVK skrev (18 minutter siden): Beklager, men jeg snakker ikke ormtunge så jeg skjønner ikke hva du sier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. november #141913 Del Skrevet 2. november Vil du ha tips Hoppe? Jeg har dristet meg til å kjøpe noe på ODA til stiv pris. Håndlagde sjokokuler. Uten fjas. Fra Oslo Raw. Frysevare så man kan tine 1 og 1. Tint min noen morgentimer nå og fikk en til kaffen. Så deilig 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. november #141914 Del Skrevet 2. november Cid skrev (17 minutter siden): Typisk deg; utgir deg for litt av hvert og skriver det du syns passer og med særriøst uskyldig englefjes alltid. Frøkenfryden skrev (13 minutter siden): Vil du ha tips Hoppe? Jeg har dristet meg til å kjøpe noe på ODA til stiv pris. Håndlagde sjokokuler. Uten fjas. Fra Oslo Raw. Frysevare så man kan tine 1 og 1. Tint min noen morgentimer nå og fikk en til kaffen. Så deilig Jeg har vurdert dem før, men prisen fikk meg til å rygge. Det er vel ikke store snøballstørrelser heller det der? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. november #141915 Del Skrevet 2. november Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Typisk deg; utgir deg for litt av hvert og skriver det du syns passer og med særriøst uskyldig englefjes alltid. Jeg har vurdert dem før, men prisen fikk meg til å rygge. Det er vel ikke store snøballstørrelser heller det der? Det er til å rygge av. Enig. De er små. Men for meg var de verdt det.☺️ Men skjønner man steiler litt av pris! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. november #141916 Del Skrevet 2. november Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Typisk deg; utgir deg for litt av hvert og skriver det du syns passer og med særriøst uskyldig englefjes alltid. Jeg har vurdert dem før, men prisen fikk meg til å rygge. Det er vel ikke store snøballstørrelser heller det der? Så liker jeg litt å støtte sånne mindre bedrifter som lager bra ting også da. Som jentene på tunet. Investere i litt håndtverk😌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. november #141917 Del Skrevet 2. november Helt sant. Jeg skal unne meg noe der i desember. Gave til min gane. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. november #141918 Del Skrevet 2. november Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. november #141919 Del Skrevet 2. november SVK skrev (55 minutter siden): Cid skrev (41 minutter siden): Frøkenfryden skrev (36 minutter siden): Vil du ha tips Hoppe? Jeg har dristet meg til å kjøpe noe på ODA til stiv pris. Håndlagde sjokokuler. Uten fjas. Fra Oslo Raw. Frysevare så man kan tine 1 og 1. Tint min noen morgentimer nå og fikk en til kaffen. Så deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. november #141920 Del Skrevet 2. november Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå