Cid Skrevet 14 timer siden #141721 Del Skrevet 14 timer siden Jeg får ikke sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14 timer siden #141722 Del Skrevet 14 timer siden En slags storebrorsøster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14 timer siden #141723 Del Skrevet 14 timer siden Hoppe og Anton skal gifte seg i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14 timer siden #141724 Del Skrevet 14 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): En slags storebrorsøster. Hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14 timer siden #141725 Del Skrevet 14 timer siden Cid skrev (5 minutter siden): Jeg får ikke sove. Huffda. For mye skummel film i hodet? Cid skrev (4 minutter siden): Hoppe og Anton skal gifte seg i morgen Helt feil, så du må levere den lånte sorte dressen tilbake til butikken. Cid skrev (4 minutter siden): Hva? Jeg svarte på noe C&C sa. Se litt tilbake der, så finner du det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14 timer siden #141726 Del Skrevet 14 timer siden Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): En slags storebrorsøster. Ja det tenker Cassidy Tvillingene også.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14 timer siden #141727 Del Skrevet 14 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Huffda. For mye skummel film i hodet? Helt feil, så du må levere den lånte sorte dressen tilbake til butikken. Jeg svarte på noe C&C sa. Se litt tilbake der, så finner du det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14 timer siden #141728 Del Skrevet 14 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Huffda. For mye skummel film i hodet? Helt feil, så du må levere den lånte sorte dressen tilbake til butikken. Jeg svarte på noe C&C sa. Se litt tilbake der, så finner du det. Jeg sov i noen timer men våknet. Har Kjell våknet opp nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14 timer siden #141729 Del Skrevet 14 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): Jeg sov i noen timer men våknet. Har Kjell våknet opp nå? Han er våken og er ute i smia. Vet ikke helt hva han lager, men det ser ut som noe som han kan plage fange med. Jeg skal forsøke å sove litt til om en liten stund. Trenger det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14 timer siden #141730 Del Skrevet 14 timer siden Nå har Kjell fått demens så han glemmer å ta meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14 timer siden #141731 Del Skrevet 14 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Han er våken og er ute i smia. Vet ikke helt hva han lager, men det ser ut som noe som han kan plage fange med. Jeg skal forsøke å sove litt til om en liten stund. Trenger det. 🛖🚪🔐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14 timer siden #141732 Del Skrevet 14 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Han er våken og er ute i smia. Vet ikke helt hva han lager, men det ser ut som noe som han kan plage fange med. Jeg skal forsøke å sove litt til om en liten stund. Trenger det. Natta til deg og Anton Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14 timer siden #141733 Del Skrevet 14 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Han er våken og er ute i smia. Vet ikke helt hva han lager, men det ser ut som noe som han kan plage fange med. Jeg skal forsøke å sove litt til om en liten stund. Trenger det. Cassidy Tvillingene ønsker deg en godlur videre Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14 timer siden #141734 Del Skrevet 14 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): 🛖🚪🔐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14 timer siden #141735 Del Skrevet 14 timer siden Takk. ...og Cid gjør lurt i å rømme allerede nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14 timer siden #141736 Del Skrevet 14 timer siden Jeg lurer veldig på å kjøpe meg en slik luft-lage mat-maskin. Ja, jeg vet det jo, den kommer til å stå og ta plass på benken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14 timer siden #141737 Del Skrevet 14 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jeg lurer veldig på å kjøpe meg en slik luft-lage mat-maskin. Ja, jeg vet det jo, den kommer til å stå og ta plass på benken. Airfryer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14 timer siden #141738 Del Skrevet 14 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Takk. ...og Cid gjør lurt i å rømme allerede nå. 🛖🚪🔐🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14 timer siden #141739 Del Skrevet 14 timer siden (endret) Lurer på om de har en mindre maskin, beregnet for èn person? Ja, en slik, Cid. Har du? Endret 14 timer siden av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14 timer siden #141740 Del Skrevet 14 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Lurer på om de har en mindre maskin, beregnet for èn person? Hva slags? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå