Cid Skrevet 28. oktober 2024 #141641 Del Skrevet 28. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Det gjør man, men ikke alle liker det selv om det er ment som humor. Denne jenta vil ikke ha det. Så du og Lønneberget lo ikke når jeg skrev det med at Anton falt utfor verandaen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. oktober 2024 #141642 Del Skrevet 28. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Fryktelige rumpestumpbilder! Hun forsøkte, men måtte stå opp igjen litt. Cassidy Tvillingene håper at du får sove mer i natt Hoppe. Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Det gjør man, men ikke alle liker det selv om det er ment som humor. Denne jenta vil ikke ha det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. oktober 2024 #141643 Del Skrevet 28. oktober 2024 Cid skrev (5 minutter siden): Så du og Lønneberget lo ikke når jeg skrev det med at Anton falt utfor verandaen? Nei, det er veldig usant å skrive sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. oktober 2024 #141644 Del Skrevet 28. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Nei, det er veldig usant å skrive sånn. Gråt Lønneberget da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. oktober 2024 #141645 Del Skrevet 28. oktober 2024 Cid skrev (20 minutter siden): Gråt Lønneberget da? Ja. Fryktelige scener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. oktober 2024 #141646 Del Skrevet 28. oktober 2024 Sove nå jeg må. Natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. oktober 2024 #141647 Del Skrevet 28. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Ja. Fryktelige scener. Hadde det blitt samme reaksjon om det hendte meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. oktober 2024 #141648 Del Skrevet 28. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (39 minutter siden): Nei, det er veldig usant å skrive sånn. Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): Ja. Fryktelige scener. Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Sove nå jeg må. Natta. Cassidy Tvillingene ønsker deg Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. oktober 2024 #141649 Del Skrevet 29. oktober 2024 Nå har Hoppe stått opp for å netthandle 👱🏻♀️💳🖥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. oktober 2024 #141650 Del Skrevet 29. oktober 2024 Dette er Hoppe og Anton i fremtiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. oktober 2024 #141651 Del Skrevet 29. oktober 2024 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. oktober 2024 #141652 Del Skrevet 29. oktober 2024 Cid skrev (6 timer siden): Hadde det blitt samme reaksjon om det hendte meg? Helt klart. Landesorg hadde det blitt da. Cid skrev (4 timer siden): Nå har Hoppe stått opp for å netthandle 👱🏻♀️💳🖥️ Hehe...heldigvis handler jeg ikke i halvsøvne...ennå. Cid skrev (4 timer siden): Dette er Hoppe og Anton i fremtiden. Heldigvis ikke. Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover nå. Helt riktig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 29. oktober 2024 #141653 Del Skrevet 29. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Fryktelige rumpestumpbilder! Beklager. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. oktober 2024 #141654 Del Skrevet 29. oktober 2024 SVK skrev (18 minutter siden): Beklager. Greit. Jeg vet at det ene der var deg, men jeg lover at det kun blir mellom oss. ( ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. oktober 2024 #141655 Del Skrevet 29. oktober 2024 (endret) Det er en mørk dag hos meg. Inviterer til stearinlysbrenning, men ekte stearinlys har jeg ikke brukt på veldig mange år faktisk. Savner lukta og opplevelsen av ordentlig flamme. Tror jeg skal finne frem en stor, hvit lykt med ornamenter og "lokk" og sette den oppå kompaktanlegget her ved min side. Kjenner på meg at det blir rett i dag. Har dere lysbrenning på menyen hjemme hos dere selv i vinterhalvåret? Jeg har kjøpt mange led-stearin-jukselys og det gjør jo sin greie hvis en myser mot dem og ikke tenker så nøye på det. Blafrer og varer veldig lenge gjør de, men det er jo ikke ekte. For min del betyr det noe. Endret 29. oktober 2024 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 29. oktober 2024 #141656 Del Skrevet 29. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (36 minutter siden): Det er en mørk dag hos meg. Inviterer til stearinlysbrenning, men ekte stearinlys har jeg ikke brukt på veldig mange år faktisk. Savner lukta og opplevelsen av ordentlig flamme. Tror jeg skal finne frem en stor, hvit lykt med ornamenter og "lokk" og sette den oppå kompaktanlegget her ved min side. Kjenner på meg at det blir rett i dag. Har dere lysbrenning på menyen hjemme hos dere selv i vinterhalvåret? Jeg har kjøpt mange led-stearin-jukselys og det gjør jo sin greie hvis en myser mot dem og ikke tenker så nøye på det. Blafrer og varer veldig lenge gjør de, men det er jo ikke ekte. For min del betyr det noe. Liker både synes og lukten av flamme jeg også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. oktober 2024 #141657 Del Skrevet 29. oktober 2024 ...og egentlig vil jeg ha en enebolig med en litt gammeldags bålplass nedenfor huset...litt ute på enga, ved elva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 29. oktober 2024 #141658 Del Skrevet 29. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): ...og egentlig vil jeg ha en enebolig med en litt gammeldags bålplass nedenfor huset...litt ute på enga, ved elva. Drømmer om noe lignende Lofoten/Vesterålen. Å både ha fjell og sjøutsikt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. oktober 2024 #141659 Del Skrevet 29. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Helt klart. Landesorg hadde det blitt da. Hehe...heldigvis handler jeg ikke i halvsøvne...ennå. Heldigvis ikke. Helt riktig. Holder du for øynene dine ved sånne historier slik som på tv? Hvorfor heldigvis ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 29. oktober 2024 #141660 Del Skrevet 29. oktober 2024 Nordlys er ikke så dumt det heller: 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå