Cid Skrevet 28. oktober #141601 Del Skrevet 28. oktober Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Neitakk. Til hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 28. oktober #141602 Del Skrevet 28. oktober Cid skrev (8 timer siden): Den blir storartet Kjenner jeg Hoppe rett så kommer hun til å prøve å åpne hele frierkalenderen allerede første desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. oktober #141603 Del Skrevet 28. oktober Sterkt potetgull vel. 👎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 28. oktober #141604 Del Skrevet 28. oktober Dette er Anton: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. oktober #141605 Del Skrevet 28. oktober Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Sterkt potetgull vel. 👎 Det andre da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. oktober #141606 Del Skrevet 28. oktober Neitakk. Kan ikke ha det. Var snilt av deg da, Cid. Du forsøker i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. oktober #141607 Del Skrevet 28. oktober Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden): Neitakk. Kan ikke ha det. Var snilt av deg da, Cid. Du forsøker i alle fall. Mente første spørsmålet her Cid skrev (4 timer siden): Så du ser ikke når folk drepes? Hva med disse da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. oktober #141608 Del Skrevet 28. oktober Svarte på dem jeg. Kan smake litt, men ikke spise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. oktober #141609 Del Skrevet 28. oktober Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Svarte på dem jeg. Kan smake litt, men ikke spise. Nei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. oktober #141610 Del Skrevet 28. oktober NEI. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. oktober #141611 Del Skrevet 28. oktober Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): NEI. Skjønner ikke nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. oktober #141612 Del Skrevet 28. oktober Ikke jeg heller. Kan du spørre meg om noe en gang til, eller vise bilde...eller hva det nå var? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. oktober #141613 Del Skrevet 28. oktober Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Ikke jeg heller. Kan du spørre meg om noe en gang til, eller vise bilde...eller hva det nå var? Det med om du holder for øynene da hver gang folk dør i seriene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. oktober #141614 Del Skrevet 28. oktober Ikke alltid, men ofte. Eller ser en annen vei om det er grovt og fælt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. oktober #141615 Del Skrevet 28. oktober Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ikke alltid, men ofte. Eller ser en annen vei om det er grovt og fælt. Som i SAW? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. oktober #141616 Del Skrevet 28. oktober Cid skrev (Akkurat nå): Som i SAW? Noen skulle vise meg den første og jeg syns den var superfæl og ba om at den ble slått av. 😢 Nå skal jeg spise kvelds hadde jeg tenkt. Er sulten. God kveld videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. oktober #141617 Del Skrevet 28. oktober Hoppe har besøk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. oktober #141618 Del Skrevet 28. oktober Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Noen skulle vise meg den første og jeg syns den var superfæl og ba om at den ble slått av. 😢 Nå skal jeg spise kvelds hadde jeg tenkt. Er sulten. God kveld videre. Finnes mørk humor da, da spøker man ofte om alvorlige ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. oktober #141619 Del Skrevet 28. oktober Cid skrev (5 timer siden): Så du ser ikke når folk drepes? Hva med disse da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 28. oktober #141620 Del Skrevet 28. oktober Nå har Hoppe brukt Ordets kredittkort til å betale barnebidrag for Ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå