Ciaran og Ciara Skrevet 28. oktober #141581 Del Skrevet 28. oktober Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. oktober #141582 Del Skrevet 28. oktober (endret) Hoppe og Fridtjof gleder seg til å bli foreldre 👱🏻♀️🧔🏻♂️👦🏼 Endret 28. oktober av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 28. oktober #141583 Del Skrevet 28. oktober Gjest Cid skrev (På 20.11.2022 den 23.44): Men snart desember nå, og hoppe får sin egen frier kalender med en ny frier i hver luke Hoppe gleder seg til årets frierkalender. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. oktober #141584 Del Skrevet 28. oktober SVK skrev (Akkurat nå): Hoppe gleder seg til årets frierkalender. Den blir storartet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. oktober #141585 Del Skrevet 28. oktober Disse er på besøk på Lønneberget i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. oktober #141586 Del Skrevet 28. oktober Disse med. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 28. oktober #141587 Del Skrevet 28. oktober Hoppe har blitt professor i kjemi og prosessfag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 28. oktober #141588 Del Skrevet 28. oktober Freyja Valkyrie skrev (2 minutter siden): Hoppe har blitt professor i kjemi og prosessfag Hun jobber med å utvikle en ny iskrem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. oktober #141589 Del Skrevet 28. oktober SVK skrev (1 time siden): Hoppe gleder seg til årets frierkalender. Nei, sånne liker jeg ikke. Uansett hvor mange såkalt lekkerbiskener der er med. Nope! Cid skrev (1 time siden): Disse er på besøk på Lønneberget i dag. Åååååå, endelig et bilde jeg kan hvile 100% i og kjenne at noen (4) vil meg vel i livet. Freyja Valkyrie skrev (1 time siden): Hoppe har blitt professor i kjemi og prosessfag Jeg studerer en bitteliten Cid og SVK, for dette oppi der er den faktiske størrelsen deres. SVK skrev (1 time siden): Hun jobber med å utvikle en ny iskrem. Det skulle jo være en hemmelig het, men ok...det stemmer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. oktober #141590 Del Skrevet 28. oktober Hoppetaujenta skrev (26 minutter siden): Nei, sånne liker jeg ikke. Uansett hvor mange såkalt lekkerbiskener der er med. Nope! Åååååå, endelig et bilde jeg kan hvile 100% i og kjenne at noen (4) vil meg vel i livet. Jeg studerer en bitteliten Cid og SVK, for dette oppi der er den faktiske størrelsen deres. Det skulle jo være en hemmelig het, men ok...det stemmer. Så du spørsmålet til Ordet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. oktober #141591 Del Skrevet 28. oktober Hoppetaujenta skrev (27 minutter siden): Nei, sånne liker jeg ikke. Uansett hvor mange såkalt lekkerbiskener der er med. Nope! Åååååå, endelig et bilde jeg kan hvile 100% i og kjenne at noen (4) vil meg vel i livet. Jeg studerer en bitteliten Cid og SVK, for dette oppi der er den faktiske størrelsen deres. Det skulle jo være en hemmelig het, men ok...det stemmer. Tom. og Jerry da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. oktober #141592 Del Skrevet 28. oktober Jeg har kjøpt potetgull til Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. oktober #141593 Del Skrevet 28. oktober Cid skrev (22 minutter siden): Jeg har kjøpt potetgull til Hoppe. Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Nei, sånne liker jeg ikke. Uansett hvor mange såkalt lekkerbiskener der er med. Nope! Åååååå, endelig et bilde jeg kan hvile 100% i og kjenne at noen (4) vil meg vel i livet. Jeg studerer en bitteliten Cid og SVK, for dette oppi der er den faktiske størrelsen deres. Det skulle jo være en hemmelig het, men ok...det stemmer. SVK skrev (4 timer siden): Hun jobber med å utvikle en ny iskrem. Freyja Valkyrie skrev (4 timer siden): Hoppe har blitt professor i kjemi og prosessfag Cid skrev (4 timer siden): Disse med. Cid skrev (4 timer siden): Disse er på besøk på Lønneberget i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. oktober #141594 Del Skrevet 28. oktober Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. oktober #141595 Del Skrevet 28. oktober Cid skrev (3 timer siden): Så du spørsmålet til Ordet? Ehh...jeg gjorde vel kanskje ikke det. Cid skrev (3 timer siden): Tom. og Jerry da? Joo, søte er de, men de løper så forferdelig mye. De andre er rolige og tøysete og ler. Cid skrev (1 time siden): Jeg har kjøpt potetgull til Hoppe. Slemmen! De får noen andre venner overta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. oktober #141596 Del Skrevet 28. oktober Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ehh...jeg gjorde vel kanskje ikke det. Joo, søte er de, men de løper så forferdelig mye. De andre er rolige og tøysete og ler. Slemmen! De får noen andre venner overta. Det med hvorfor du ikke liker voldelige historier her men du ikke voldelige serier? Game of thrones er jo noe av det mest brutale av serier, Yellowstones er ikke langt bak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. oktober #141597 Del Skrevet 28. oktober Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Ehh...jeg gjorde vel kanskje ikke det. Joo, søte er de, men de løper så forferdelig mye. De andre er rolige og tøysete og ler. Slemmen! De får noen andre venner overta. Sikker på du ikke vil ha? Med chili og parmesan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. oktober #141598 Del Skrevet 28. oktober Cid skrev (4 minutter siden): Det med hvorfor du ikke liker voldelige historier her men du ikke voldelige serier? Game of thrones er jo noe av det mest brutale av serier, Yellowstones er ikke langt bak Går an å ha pute foran ansiktet vettu. Cid skrev (3 minutter siden): Sikker på du ikke vil ha? Med chili og parmesan. Helt bombesikkert! Jeg liker kun snille ting å spise også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. oktober #141599 Del Skrevet 28. oktober Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Går an å ha pute foran ansiktet vettu. Helt bombesikkert! Jeg liker kun snille ting å spise også. Så du ser ikke når folk drepes? Hva med disse da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. oktober #141600 Del Skrevet 28. oktober Neitakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå